Niet zo'n bekkie danquote:
Ok mevrouw.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet zo'n bekkie dan![]()
Beetje respect voor ouderen ja
Ik ook niet,, kom je mijn afwas ook doen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja, ik heb nog blikvoer!
Owja2...ik heb de afwas niet gedaan -_-
Geen vaatwasser?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ook niet,, kom je mijn afwas ook doen?
Heb je daar niet zo'n ontwikkeld talent voor?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ook niet,, kom je mijn afwas ook doen?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je daar niet zo'n ontwikkeld talent voor?
quote:
Waarom hebben jullie eigenlijk geen relatie?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:16 schreef Kimberliedje het volgende:
Hoi
Helemaal van de wap af. Krijg zojuist de vraag; Waarom hebben we eigenlijk geen relatie? en ik heb geen flauw idee wat ik moet antwoorden..
Ik zou dan "waarom wel?" antwoorden en zo de bal terug bij de ander leggen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:16 schreef Kimberliedje het volgende:
Hoi
Helemaal van de wap af. Krijg zojuist de vraag; Waarom hebben we eigenlijk geen relatie? en ik heb geen flauw idee wat ik moet antwoorden..
Mensen die nog wappen anno 2012quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:16 schreef Kimberliedje het volgende:
Hoi
Geen idee, dat is t m.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie eigenlijk geen relatie?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mensen die nog wappen anno 2012
En je twijfelt omdat . . .?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:24 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Geen idee, dat is t m.
We kunnen het goed met elkaar vinden
belanden bij elkaar in bed etc.
Gisteren werd ons samen en los van elkaar al gevraagd of we een stel waren..
Moet alles perse een naam hebben. Het gaat er toch om wat jij en hij wilt en vinden van het contact dat jullie hebben. Wat andere vinden is toch niet belangrijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:24 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Geen idee, dat is t m.
We kunnen het goed met elkaar vinden
belanden bij elkaar in bed etc.
Gisteren werd ons samen en los van elkaar al gevraagd of we een stel waren..
Ja dat is wel een handig iets opzich. Hoe zitten de langetermijninvesteringen/voorspellingen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:32 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Het deel van het verliefd zijn hier niet in voorkomt denk ik..
Hoebedoelje?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja dat is wel een handig iets opzich. Hoe zitten de langetermijninvesteringen/voorspellingen?
Nou ja is hij nog steeds rendabel over 10 jaar zeg maar? Of denken vrouwen niet zo?quote:
Ehm, ik denk eigenlijk nooit zo ver vooruit..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja is hij nog steeds rendabel over 10 jaar zeg maar? Of denken vrouwen niet zo?
Wie wel?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:37 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ehm, ik denk eigenlijk nooit zo ver vooruit..
Ik niet maar dat is vooral omdat ik mij geen voorstelling van de toekomst kan maken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:44 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Zijn vast genoeg mensen die dat wel doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |