Echt? Dat is balenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed jabtw het ene spel is niet compleet.... ik mis een kaartje
Nee niet in Duitsland....quote:
Ik heb behoorlijk hard gewerkt vandaag. Nu heb ik even last van een inkakmomentje. Nog maar 3 kwartier maar de laatste loodjes wegen het zwaarstquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik moet ook maar weer aan het werk
Ben aan het soggen
Hup huppel!!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb behoorlijk hard gewerkt vandaag. Nu heb ik even last van een inkakmomentje. Nog maar 3 kwartier maar de laatste loodjes wegen het zwaarst
Ghehehequote:
Best wel oke...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehehe
Schattepetatje![]()
How's life?
Toe maar!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Best wel oke...ik heb nog 1 dag vakantie
En daarna?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:23 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga zo uit eten met twee dames en daarna naar Skyfall. Vind ik leuk.
SUIT upquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:23 schreef Barbusse het volgende:
Goed bezig, niet het einde verklappen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:23 schreef Barbusse het volgende:
Doe je goedquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toe maar!!
Over 36 minuten begint mijn lange weekend. Lekker vrij tot woensdag!
Dat zien we dan wel weerquote:
On it, -Engel-. On itquote:
Uiteraardquote:
Ik ben zeer fanatiek aan het woggen!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer
[..]
On it, -Engel-. On it![]()
Hoest met jullie daar?
Nee, dat doe ik nooit. Ik haat het zelf als andere mensen films en boeken gaan lopen spoileren.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed bezig, niet het einde verklappen.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zeer fanatiek aan het woggen!!
Gelukkigquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik nooit. Ik haat het zelf als andere mensen films en boeken gaan lopen spoileren.
Primaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer
[..]
On it, -Engel-. On it![]()
Hoest met jullie daar?
Maar ik ga wel zeggen of hij goed of slecht was, is dat ok?quote:
Yeps... uitjes, verjaardag, tandarts met de prik gecombineerd ... en gelijk vroeg gedaan zodat ik de rest van de dag wel leuke dingen kon doen... lekker hoor....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Nog wat leuks gedaan in je vakantie?
Ja dat mag welquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik ga wel zeggen of hij goed of slecht was, is dat ok?
ja is primaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik ga wel zeggen of hij goed of slecht was, is dat ok?
Tandarts vind ik nou niet echt vakantie-materiaalquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Yeps... uitjes, verjaardag, tandarts met de prik gecombineerd ... en gelijk vroeg gedaan zodat ik de rest van de dag wel leuke dingen kon doen... lekker hoor....
Ik hoor nu vrij te zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |