mogguhquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik 4 uur later blijkbaarGoede morgen btw
Oooow dat is zo naar!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb er sowieso geen.. Ik haat fohns sinds de laatste keer dat ie mn haar opvrat
Geeft bakkiequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mogguh![]()
Misschien moet ik gewoon een bakkie koffie zetten
Ja, dat was minder prettig iddquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Oooow dat is zo naar!!![]()
Eng eng eng..
[..]
Geeft bakkie
Ik meestal ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, dat was minder prettig idd![]()
Je beseft dat ik mijn koffie sterker drink dan dat Superman/hulk/olifant is??
Jij ook een kopje?quote:
Gaarne!quote:
mooi, want ik heb er altijd gezeur over dat ie te sterk isquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik meestal ookDus komt goed!
[..]
Jij ook een kopje?
Het wordt weer weer voor warme chocolademelk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik meestal ookDus komt goed!
[..]
Jij ook een kopje?
met meer slagroom dan chocomelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het wordt weer weer voor warme chocolademelk.
Ik doe er nooit slagroom alsook chocomel in.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met meer slagroom dan chocomel
en dan het liefst de slagroom van hollandia .. Die grote roze flessen van de groothandelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik doe er nooit slagroom alsook chocomel in.
Je kan er ook marshmallows inmieteren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dan het liefst de slagroom van hollandia .. Die grote roze flessen van de groothandel
Alstuquote:
Mijn broer kreeg een keer kramp in zn tong nadat hij mn koffie dronkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mooi, want ik heb er altijd gezeur over dat ie te sterk is
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het wordt weer weer voor warme chocolademelk.
of kokos ... Of malibuquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kan er ook marshmallows inmieteren.
* Watertornado schept slagroom eraf en giet er een beetje whisky inquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Alstu
[..]
Mijn broer kreeg een keer kramp in zn tong nadat hij mn koffie dronkO YEAH..
[..]WT
Geeft chocomel met slagroom
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kan er ook marshmallows inmieteren.
Je bent een schat!quote:
Pálinka is ook een aanrader! Gelukkig heb ik nog wat liggen hier.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:29 schreef Evie het volgende:
[..]Wat een plannen.. heb ik alleen niet
Rum wel![]()
oeh
Man, je maakt een troep van mn aanrecht.. zo die slagroom eraf mieterenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
* Watertornado schept slagroom eraf en giet er een beetje whisky in
H. En ik hebben elke keer discussies over zijn slappe bak die verder iedereen te sterk vindquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Alstu
[..]
Mijn broer kreeg een keer kramp in zn tong nadat hij mn koffie dronkO YEAH..
[..]WT
Geeft chocomel met slagroom
Slagroom kun je zo leuk met een plastic lepeltje katapulteren om anderen onder te klodderen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Man, je maakt een troep van mn aanrecht.. zo die slagroom eraf mieteren![]()
![]()
![]()
Hihihi
Nice.. someone named H.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
H. En ik hebben elke keer discussies over zijn slappe bak die verder iedereen te sterk vind
quote:
Palinka? (dacht even dat het een naamgrapje wasquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pálinka is ook een aanrader! Gelukkig heb ik nog wat liggen hier.
No you don't... Geen cumshot met slagroom svpquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Slagroom kun je zo leuk met een plastic lepeltje katapulteren om anderen onder te klodderen.
Hebben wij nu een geheimpje samen voor de rest van de wereld?quote:
Maar jij bent een vrouw, dus je wéét dat je het met je mond moet opvangen en de rest op moet likken. Is denk ik instinctief.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:33 schreef Evie het volgende:
[..]
No you don't... Geen cumshot met slagroom svpDoe die camera weg
de laatstequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Nice.. someone named H.
Henk, Henrie, Hendrik, Hans?
[..]niet verder vertellen
[..]
Palinka? (dacht even dat het een naamgrapje was![]()
)
Nee, geen woordgrap, zo creatief ben ik weer niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Palinka? (dacht even dat het een naamgrapje was![]()
)
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hebben wij nu een geheimpje samen voor de rest van de wereld?
Kan je m mooi pesten met de reclame van Hans andersquote:
Mijn mond zit niet op mn tettenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw, dus je wéét dat je het met je mond moet opvangen en de rest op moet likken. Is denk ik instinctief. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, geen woordgrap, zo creatief ben ik weer niet.
[ afbeelding ]
heeft geen nut.. Ik kan allerlei kutopmerkingen plaatsen en hij retourneert ze ook wel heul mooiquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:35 schreef Evie het volgende:
[..]jah...
[..]
Kan je m mooi pesten met de reclame van Hans andersMijn naam ies Gans!
[..]
Mijn mond zit niet op mn tetten![]()
De douche gelukkig welquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nja, wat een pech dan dat ik niet van slagroom houd.
Mannenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heeft geen nut.. Ik kan allerlei kutopmerkingen plaatsen en hij retourneert ze ook wel heul mooi
Somsquote:
Ja leuk wanneer?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:36 schreef Evie het volgende:
[..]liefde.. op het eerste gezicht... !
Kom je een keer biertjes met me drinken in utreg?
Alleen maandag kan ik niet. Denk ik. En 1 november ook niet. En 5 november ook niet.quote:
Dinsdag 6 ? ZESSSSquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alleen maandag kan ik niet. Denk ik. En 1 november ook niet. En 5 november ook niet.
Tjee, da's nog wel heel lang verwijderd denk ik van nu. Dat ga ik niet onthouden.quote:
Hij wel!?quote:
Ahhhquote:
Ergens specifiek boos om of alleen algemeen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:45 schreef dr.Qwak het volgende:
Wetenschappers zijn dus waarschijnlijk het grootste gevaar van de wetenschap.
Beïnvloedbaar tot op het bot en gehaast om juist HUN stempel op de geschiedenis te drukken onder het mom van vooruitgang.
Whut?quote:
Zonder een eerste keer verandert dat ook niet.quote:
Omg heb die gast een keer gezien.. van het origineelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:52 schreef dr.Qwak het volgende:
Niemand bijzonder, niemand in het algemeen.![]()
Nou wanneer kom jij een biertje met me drinken?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zonder een eerste keer verandert dat ook niet.
Ik ben eind november pas weer es in Utrecht. En dan ga ik naar Vredenburg, dus nog in the middle of nowhere ook.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:54 schreef Evie het volgende:
Nou wanneer kom jij een biertje met me drinken?
Dat is wel jammer iddquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben eind november pas weer es in Utrecht. En dan ga ik naar Vredenburg, dus nog in the middle of nowhere ook.
En mijn vaste Utrecht date zie ik waarschijnlijk in december pas weer.quote:
Niet zo'n bekkie danquote:
Ok mevrouw.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet zo'n bekkie dan![]()
Beetje respect voor ouderen ja
Ik ook niet,, kom je mijn afwas ook doen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja, ik heb nog blikvoer!
Owja2...ik heb de afwas niet gedaan -_-
Geen vaatwasser?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ook niet,, kom je mijn afwas ook doen?
Heb je daar niet zo'n ontwikkeld talent voor?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ook niet,, kom je mijn afwas ook doen?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je daar niet zo'n ontwikkeld talent voor?
quote:
Waarom hebben jullie eigenlijk geen relatie?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:16 schreef Kimberliedje het volgende:
Hoi
Helemaal van de wap af. Krijg zojuist de vraag; Waarom hebben we eigenlijk geen relatie? en ik heb geen flauw idee wat ik moet antwoorden..
Ik zou dan "waarom wel?" antwoorden en zo de bal terug bij de ander leggen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:16 schreef Kimberliedje het volgende:
Hoi
Helemaal van de wap af. Krijg zojuist de vraag; Waarom hebben we eigenlijk geen relatie? en ik heb geen flauw idee wat ik moet antwoorden..
Mensen die nog wappen anno 2012quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:16 schreef Kimberliedje het volgende:
Hoi
Geen idee, dat is t m.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie eigenlijk geen relatie?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mensen die nog wappen anno 2012
En je twijfelt omdat . . .?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:24 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Geen idee, dat is t m.
We kunnen het goed met elkaar vinden
belanden bij elkaar in bed etc.
Gisteren werd ons samen en los van elkaar al gevraagd of we een stel waren..
Moet alles perse een naam hebben. Het gaat er toch om wat jij en hij wilt en vinden van het contact dat jullie hebben. Wat andere vinden is toch niet belangrijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:24 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Geen idee, dat is t m.
We kunnen het goed met elkaar vinden
belanden bij elkaar in bed etc.
Gisteren werd ons samen en los van elkaar al gevraagd of we een stel waren..
Ja dat is wel een handig iets opzich. Hoe zitten de langetermijninvesteringen/voorspellingen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:32 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Het deel van het verliefd zijn hier niet in voorkomt denk ik..
Hoebedoelje?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja dat is wel een handig iets opzich. Hoe zitten de langetermijninvesteringen/voorspellingen?
Nou ja is hij nog steeds rendabel over 10 jaar zeg maar? Of denken vrouwen niet zo?quote:
Ehm, ik denk eigenlijk nooit zo ver vooruit..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja is hij nog steeds rendabel over 10 jaar zeg maar? Of denken vrouwen niet zo?
Wie wel?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:37 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ehm, ik denk eigenlijk nooit zo ver vooruit..
Ik niet maar dat is vooral omdat ik mij geen voorstelling van de toekomst kan maken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:44 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Zijn vast genoeg mensen die dat wel doen.
Livquote:
Vooral in Armagedeonquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Liv is uberhaubtJeej we hebben iets in gemeen
Liv
Ik niet.. ik had een crush op niemand toen ik 16 wasquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]![]()
Wel grappig toen ik 16 was had ik echt een crush op Liv
Oh ik heb daarna nog wel meer crushen gehad.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik niet.. ik had een crush op niemand toen ik 16 was
Wowquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:48 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Sowieso. Als een malle op de bank zitten met fruitdrank.
Ondertussen vind hier ook een catfight plaats.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wowheftig
En ik maar denken dat heftig was met mijn biertje
Succesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:51 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ondertussen vind hier ook een catfight plaats.
Even agentje spelen hoor.
Beetje gespiced?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:53 schreef Kimberliedje het volgende:
Zo, ben ik weer. Gelijk even de fruitdrank aangevuld.
Ben je inmiddels al aan de vrouw?quote:
Waarom nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |