mogguhquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik 4 uur later blijkbaarGoede morgen btw
Oooow dat is zo naar!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb er sowieso geen.. Ik haat fohns sinds de laatste keer dat ie mn haar opvrat
Geeft bakkiequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mogguh![]()
Misschien moet ik gewoon een bakkie koffie zetten
Ja, dat was minder prettig iddquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Oooow dat is zo naar!!![]()
Eng eng eng..
[..]
Geeft bakkie
Ik meestal ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, dat was minder prettig idd![]()
Je beseft dat ik mijn koffie sterker drink dan dat Superman/hulk/olifant is??
Jij ook een kopje?quote:
Gaarne!quote:
mooi, want ik heb er altijd gezeur over dat ie te sterk isquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik meestal ookDus komt goed!
[..]
Jij ook een kopje?
Het wordt weer weer voor warme chocolademelk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik meestal ookDus komt goed!
[..]
Jij ook een kopje?
met meer slagroom dan chocomelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het wordt weer weer voor warme chocolademelk.
Ik doe er nooit slagroom alsook chocomel in.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met meer slagroom dan chocomel
en dan het liefst de slagroom van hollandia .. Die grote roze flessen van de groothandelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik doe er nooit slagroom alsook chocomel in.
Je kan er ook marshmallows inmieteren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dan het liefst de slagroom van hollandia .. Die grote roze flessen van de groothandel
Alstuquote:
Mijn broer kreeg een keer kramp in zn tong nadat hij mn koffie dronkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mooi, want ik heb er altijd gezeur over dat ie te sterk is
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het wordt weer weer voor warme chocolademelk.
of kokos ... Of malibuquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kan er ook marshmallows inmieteren.
* Watertornado schept slagroom eraf en giet er een beetje whisky inquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Alstu
[..]
Mijn broer kreeg een keer kramp in zn tong nadat hij mn koffie dronkO YEAH..
[..]WT
Geeft chocomel met slagroom
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kan er ook marshmallows inmieteren.
Je bent een schat!quote:
Pálinka is ook een aanrader! Gelukkig heb ik nog wat liggen hier.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:29 schreef Evie het volgende:
[..]Wat een plannen.. heb ik alleen niet
Rum wel![]()
oeh
Man, je maakt een troep van mn aanrecht.. zo die slagroom eraf mieterenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
* Watertornado schept slagroom eraf en giet er een beetje whisky in
H. En ik hebben elke keer discussies over zijn slappe bak die verder iedereen te sterk vindquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Alstu
[..]
Mijn broer kreeg een keer kramp in zn tong nadat hij mn koffie dronkO YEAH..
[..]WT
Geeft chocomel met slagroom
Slagroom kun je zo leuk met een plastic lepeltje katapulteren om anderen onder te klodderen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Man, je maakt een troep van mn aanrecht.. zo die slagroom eraf mieteren![]()
![]()
![]()
Hihihi
Nice.. someone named H.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
H. En ik hebben elke keer discussies over zijn slappe bak die verder iedereen te sterk vind
quote:
Palinka? (dacht even dat het een naamgrapje wasquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pálinka is ook een aanrader! Gelukkig heb ik nog wat liggen hier.
No you don't... Geen cumshot met slagroom svpquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Slagroom kun je zo leuk met een plastic lepeltje katapulteren om anderen onder te klodderen.
Hebben wij nu een geheimpje samen voor de rest van de wereld?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |