Het is ook geen verjaardag materiaal.... maar zo ging het welquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:29 schreef Barbusse het volgende:
Tandarts vind ik nou niet echt vakantie-materiaalMijn vakantie is ook bijna voorbij btw
Verjaardag materiaal?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is ook geen verjaardag materiaal.... maar zo ging het welen het was zelfs gezellig
ja ik was jarig en tnxquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verjaardag materiaal?Je was jarig? Gefeliciteerd jij
![]()
Nog goedener TS btwquote:
Yes, I am bearded down and suited up.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maltaman gaat met 2 dames on the roll en naar de laatste bond...![]()
Oh. Ik dacht wat spannends.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maltaman gaat met 2 dames on the roll en naar de laatste bond...![]()
Deze keer wel jaquote:
De film van zondagavond halen jullie welquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yes, I am bearded down and suited up.Nu nog wachten op die twee dames, die zijn aan het bedenken wat aan te trekken. Ik heb dus nog even
Nee, hij begint om 21:15. En aangezien ik taxi, bioskaartjes en restaurant heb geregeld, vind ik dat ik mag zeggen dat ze op mogen schieten!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De film van zondagavond halen jullie wel
Pfffftquote:
Dames je hoort het opschietenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, hij begint om 21:15. En aangezien ik taxi, bioskaartjes en restaurant heb geregeld, vind ik dat ik mag zeggen dat ze op mogen schieten!
He, dat ik het niet spannend vind hoeft niet te betekenen dat het voor jou niet ontzettend spannend is.quote:
Wat vind je wel een spannende reden dan? Volgens mij ga ik een hele leuke avond hebben. Heb er zin inquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, dat ik het niet spannend vind hoeft niet te betekenen dat het voor jou niet ontzettend spannend is.
Bungeejumpenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat vind je wel een spannende reden dan? Volgens mij ga ik een hele leuke avond hebben. Heb er zin in
Bungeejumpen in maatkostuumquote:
bond ... dresscode lijkt me duidelijk.... kort jurkje, high heels, blinbling... en smokey eyesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yes, I am bearded down and suited up.Nu nog wachten op die twee dames, die zijn aan het bedenken wat aan te trekken. Ik heb dus nog even
wil ik ook nog heen.... misschien dat ik vandaag ga of morgen of volgende weekquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:39 schreef Samzz het volgende:
Ik wil nog steeds naar Ted. Lijkt me geweldig
.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, hij begint om 21:15. En aangezien ik taxi, bioskaartjes en restaurant heb geregeld, vind ik dat ik mag zeggen dat ze op mogen schieten!
Tis de premiere, met schijnbaar "beroemde" mensen van hier (quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:50 schreef Samzz het volgende:
Waarom ga je in kostuum naar de bios? Is er een dresscode of zo?
Beroemde Maltezenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis de premiere, met schijnbaar "beroemde" mensen van hier ()
Geen ideequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beroemde Maltezen? Wie dan?
Maar, ik ben ook eens naar een galapremière geweest. Was heel tof, rode loper, BN'ers (!), na de tijd een gigantisch banket.
Al 2 keer heen geweestquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:39 schreef Samzz het volgende:
Ik wil nog steeds naar Ted. Lijkt me geweldig
.
Succes daarmee!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat lukt prima, bijna klaar om te gaan.quote:
quote:Beste Medewerker van Dixons.
Jullie adverteren met "voor 22:30 besteld, morgen in huis."
"Als u op werkdagen voor 22:30 uur besteld, wordt uw bestelling in principe de volgende dag bezorgd, mits alle producten op voorraad zijn."
Ik bestel een muis bij jullie, om hem dan ook de volgende dag binnen te hebben.
Ik bestel hem ruim op tijd, (22:23) hij is ruim op voorraad.
Hoe kan het dan nog fout gaan?
Mvg,
quote:Geachte heer/mevrouw,
Dank u voor uw e-mail.
In uw e-mail beschrijft u twee verschillende situaties: het moment van bestellen c.q. ontvangen en het afleveradres.
Het is inderdaad zo dat wanneer men op tijd besteld en het product op voorraad is er binnen 24 uur geleverd kan worden. Natuurlijk kan er sprake zijn van een incident waardoor een dag later bezorgd wordt.
Uw bestelling met ordernummer *******
Onze excuses voor het ongemak.
Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
Met vriendelijke groet,
quote:Beste,
Natuurlijk heeft u mij hiermee niet voldoende geïnformeerd.
Waarom is de levering te laat geweest, ondanks dat mijn bestelling wel ruim op tijd was?
Van welk bijzonder incident is er sprake geweest?
Mvg,
quote:Geachte heer/mevrouw,
Dank voor uw bericht.
Dit is voor ons niet mogelijk om uit te zoeken.
Excuus voor het ongemak.
Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
Met vriendelijke groet,
Inderdaad, beloof zoiets gewoon nietquote:
Standaard antwoordmailtjes ftwquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:31 schreef Murdera het volgende:
Tering die kneuzen van dixons.
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik houd niet zo van dat gescheld met kanker.quote:
Ik houd niet zo van censuur.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van dat gescheld met kanker.
Nee, het interesseert jou gewoon geen flikker dat een ander het niet zo prettig vindt.quote:
Dat ook, maar dat spreekt voor zich.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het interesseert jou gewoon geen flikker dat een ander het niet zo prettig vindt.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:43 schreef Joysa het volgende:
Kanker. Waarom moet ik altijd pissen als ik in die kankertrein zit.
Omdat je een kankerblaas hebt?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:43 schreef Joysa het volgende:
Kanker. Waarom moet ik altijd pissen als ik in die kankertrein zit.
Kanker lange kankertrein mte die graf tering tyfus kanker wc waar ik kanker nodig in mot zeiken. Kanker leven!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Of omdat die rit zo kankerlang duurt.
Haags.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kanker lange kankertrein mte die graf tering tyfus kanker wc waar ik kanker nodig in mot zeiken. Kanker leven!
Aldus plat haags
Ik kan het plat sprekenquote:
Ik zeer goedquote:
Je bent al twee dagen aan het zeiken over zoiets onbenulligs. Dat ligt helemaal aan jou.quote:
2 dagen? Bij elkaar net een kwartiertje.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent al twee dagen aan het zeiken over zoiets onbenulligs. Dat ligt helemaal aan jou.
Twee dagen doorlooptijd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:43 schreef Murdera het volgende:
2 dagen? Bij elkaar net een kwartiertje.
Je zou eens moeten weten hoe lang ik kan zeiken over jouw hoofd.
Je bent een schatje, maar zo'n leeg bestaan heb ik niet hoor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Twee dagen doorlooptijd.
Als het invulling geeft aan je lege bestaan om te zeiken op mijn uiterlijk, wie ben ik dan om daar 'nee' tegen te zeggen. Ik ben voldoende sociaal om daar aan mee te werken.
Nee, ben net thuis, beetje geshopt, kaas gehaald en ben nu de supersuccesvolle week aan het vieren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je zit al de hele avond in spanning te wachten op een post om op te reageren?
Ook net thuis. Zo slapen want 10 uur gaat de wekker weerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ben net thuis, beetje geshopt, kaas gehaald en ben nu de supersuccesvolle week aan het vieren.
Morgen Halloween
Hoest bij jou?
Weekendwekkers zijn niet tof.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ook net thuis. Zo slapen want 10 uur gaat de wekker weer
Wat zij zegt!quote:
Mooiquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:58 schreef Barbusse het volgende:
Goedenmorgen allenSkyfall was tof.
De hele avond was tof
Goed bezigquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:58 schreef Barbusse het volgende:
Goedenmorgen allenSkyfall was tof.
De hele avond was tof
kewlquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:23 schreef Barbusse het volgende:
Geen beroemde Maltesers gezien btw, geen idee wat beroemd is hierEr stond wel een Aston Martin DB5 voor de deur
Was echt een enorm lieve vent.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:12 schreef muhahaha het volgende:
93 is een respectabele leeftijd, rust zacht buurman.
Bestaat er zoiets als beroemde Maltesers?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:23 schreef Barbusse het volgende:
Geen beroemde Maltesers gezien btw, geen idee wat beroemd is hierEr stond wel een Aston Martin DB5 voor de deur
Daarom altijd tegen je geliefdes zeggen dat je van ze houdquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was echt een enorm lieve vent.
Jammer dat ik hem de laatste tijd niet gesproken heb. Alleen zwaaien iedere keer als ik langs liep.
Ik hou van je.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daarom altijd tegen je geliefdes zeggen dat je van ze houd
Hey kreequote:
Ja inderdaadquote:
hete douche hielp ook al nietquote:
Dat helpt sowieso niet, zodra je de douche uit bent heb je het weer koudquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hete douche hielp ook al niet
Tip.. doe 2 truien aan over je shirt en ga even slapenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat helpt sowieso niet, zodra je de douche uit bent heb je het weer koud
ja, nog kouder zelfs.. Natte haren die lekker klef in je nek plakkenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat helpt sowieso niet, zodra je de douche uit bent heb je het weer koud
O bah, vadertje winter komt en mn fohn is stukquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, nog kouder zelfs.. Natte haren die lekker klef in je nek plakken
even slapen werkt nooit bij mij.. Dan word ik pas midden in de nacht weer wakkerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Tip.. doe 2 truien aan over je shirt en ga even slapen, dan is het zo weer warm!
Ik 4 uur later blijkbaarquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
even slapen werkt nooit bij mij.. Dan word ik pas midden in de nacht weer wakker
ik heb er sowieso geen.. Ik haat fohns sinds de laatste keer dat ie mn haar opvratquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:09 schreef Evie het volgende:
[..]
O bah, vadertje winter komt en mn fohn is stukHad ik nog niet over nagedacht....
mogguhquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik 4 uur later blijkbaarGoede morgen btw
Oooow dat is zo naar!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb er sowieso geen.. Ik haat fohns sinds de laatste keer dat ie mn haar opvrat
Geeft bakkiequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mogguh![]()
Misschien moet ik gewoon een bakkie koffie zetten
Ja, dat was minder prettig iddquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Oooow dat is zo naar!!![]()
Eng eng eng..
[..]
Geeft bakkie
Ik meestal ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, dat was minder prettig idd![]()
Je beseft dat ik mijn koffie sterker drink dan dat Superman/hulk/olifant is??
Jij ook een kopje?quote:
Gaarne!quote:
mooi, want ik heb er altijd gezeur over dat ie te sterk isquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik meestal ookDus komt goed!
[..]
Jij ook een kopje?
Het wordt weer weer voor warme chocolademelk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik meestal ookDus komt goed!
[..]
Jij ook een kopje?
met meer slagroom dan chocomelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het wordt weer weer voor warme chocolademelk.
Ik doe er nooit slagroom alsook chocomel in.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met meer slagroom dan chocomel
en dan het liefst de slagroom van hollandia .. Die grote roze flessen van de groothandelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik doe er nooit slagroom alsook chocomel in.
Je kan er ook marshmallows inmieteren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dan het liefst de slagroom van hollandia .. Die grote roze flessen van de groothandel
Alstuquote:
Mijn broer kreeg een keer kramp in zn tong nadat hij mn koffie dronkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mooi, want ik heb er altijd gezeur over dat ie te sterk is
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het wordt weer weer voor warme chocolademelk.
of kokos ... Of malibuquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kan er ook marshmallows inmieteren.
* Watertornado schept slagroom eraf en giet er een beetje whisky inquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Alstu
[..]
Mijn broer kreeg een keer kramp in zn tong nadat hij mn koffie dronkO YEAH..
[..]WT
Geeft chocomel met slagroom
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kan er ook marshmallows inmieteren.
Je bent een schat!quote:
Pálinka is ook een aanrader! Gelukkig heb ik nog wat liggen hier.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:29 schreef Evie het volgende:
[..]Wat een plannen.. heb ik alleen niet
Rum wel![]()
oeh
Man, je maakt een troep van mn aanrecht.. zo die slagroom eraf mieterenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
* Watertornado schept slagroom eraf en giet er een beetje whisky in
H. En ik hebben elke keer discussies over zijn slappe bak die verder iedereen te sterk vindquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Alstu
[..]
Mijn broer kreeg een keer kramp in zn tong nadat hij mn koffie dronkO YEAH..
[..]WT
Geeft chocomel met slagroom
Slagroom kun je zo leuk met een plastic lepeltje katapulteren om anderen onder te klodderen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Man, je maakt een troep van mn aanrecht.. zo die slagroom eraf mieteren![]()
![]()
![]()
Hihihi
Nice.. someone named H.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
H. En ik hebben elke keer discussies over zijn slappe bak die verder iedereen te sterk vind
quote:
Palinka? (dacht even dat het een naamgrapje wasquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pálinka is ook een aanrader! Gelukkig heb ik nog wat liggen hier.
No you don't... Geen cumshot met slagroom svpquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Slagroom kun je zo leuk met een plastic lepeltje katapulteren om anderen onder te klodderen.
Hebben wij nu een geheimpje samen voor de rest van de wereld?quote:
Maar jij bent een vrouw, dus je wéét dat je het met je mond moet opvangen en de rest op moet likken. Is denk ik instinctief.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:33 schreef Evie het volgende:
[..]
No you don't... Geen cumshot met slagroom svpDoe die camera weg
de laatstequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Nice.. someone named H.
Henk, Henrie, Hendrik, Hans?
[..]niet verder vertellen
[..]
Palinka? (dacht even dat het een naamgrapje was![]()
)
Nee, geen woordgrap, zo creatief ben ik weer niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Palinka? (dacht even dat het een naamgrapje was![]()
)
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hebben wij nu een geheimpje samen voor de rest van de wereld?
Kan je m mooi pesten met de reclame van Hans andersquote:
Mijn mond zit niet op mn tettenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw, dus je wéét dat je het met je mond moet opvangen en de rest op moet likken. Is denk ik instinctief. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, geen woordgrap, zo creatief ben ik weer niet.
[ afbeelding ]
heeft geen nut.. Ik kan allerlei kutopmerkingen plaatsen en hij retourneert ze ook wel heul mooiquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:35 schreef Evie het volgende:
[..]jah...
[..]
Kan je m mooi pesten met de reclame van Hans andersMijn naam ies Gans!
[..]
Mijn mond zit niet op mn tetten![]()
De douche gelukkig welquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nja, wat een pech dan dat ik niet van slagroom houd.
Mannenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heeft geen nut.. Ik kan allerlei kutopmerkingen plaatsen en hij retourneert ze ook wel heul mooi
Somsquote:
Ja leuk wanneer?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:36 schreef Evie het volgende:
[..]liefde.. op het eerste gezicht... !
Kom je een keer biertjes met me drinken in utreg?
Alleen maandag kan ik niet. Denk ik. En 1 november ook niet. En 5 november ook niet.quote:
Dinsdag 6 ? ZESSSSquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alleen maandag kan ik niet. Denk ik. En 1 november ook niet. En 5 november ook niet.
Tjee, da's nog wel heel lang verwijderd denk ik van nu. Dat ga ik niet onthouden.quote:
Hij wel!?quote:
Ahhhquote:
Ergens specifiek boos om of alleen algemeen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:45 schreef dr.Qwak het volgende:
Wetenschappers zijn dus waarschijnlijk het grootste gevaar van de wetenschap.
Beïnvloedbaar tot op het bot en gehaast om juist HUN stempel op de geschiedenis te drukken onder het mom van vooruitgang.
Whut?quote:
Zonder een eerste keer verandert dat ook niet.quote:
Omg heb die gast een keer gezien.. van het origineelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:52 schreef dr.Qwak het volgende:
Niemand bijzonder, niemand in het algemeen.![]()
Nou wanneer kom jij een biertje met me drinken?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zonder een eerste keer verandert dat ook niet.
Ik ben eind november pas weer es in Utrecht. En dan ga ik naar Vredenburg, dus nog in the middle of nowhere ook.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:54 schreef Evie het volgende:
Nou wanneer kom jij een biertje met me drinken?
Dat is wel jammer iddquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben eind november pas weer es in Utrecht. En dan ga ik naar Vredenburg, dus nog in the middle of nowhere ook.
En mijn vaste Utrecht date zie ik waarschijnlijk in december pas weer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |