Als je altijd zo op vrouwen reageert dan snap ik meteen waarom je vrijgezel bent.quote:

Nee zo reageer ik totaal niet. M'n Fok alter ego is niet helemaal representatief voor het eggie hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:40 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Als je altijd zo op vrouwen reageert dan snap ik meteen waarom je vrijgezel bent.

quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee zo reageer ik totaal niet. M'n Fok alter ego is niet helemaal representatief voor het eggie hoor

Mwa ik had in het serieuze topic al een idee... denk dat ik niet spannend/brutaal genoeg ben...quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dan take je het waarschijnlijk vast te easy ofzo![]()

Hmm, relaxing clip wel. Was het maar zo ipv die kou van nu.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dan take je het waarschijnlijk vast te easy ofzo![]()

Gaat om de muziek johquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hmm, relaxing clip wel. Was het maar zo ipv die kou van nu.

quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:59 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Gaat om de muziek johdeze is ook super:
Ik ga me weer eens afmelden, fijn weekend !

Gaat dit over je orgie van vannacht en het aantal lichaamsopeningen dat nog niet is gevuld of over dit topic?quote:

Topic natuurlijk!quote:Op zondag 28 oktober 2012 07:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat dit over je orgie van vannacht en het aantal lichaamsopeningen dat nog niet is gevuld of over dit topic?

Nou, doen wij nog ff een post of 60 dan en maken deze vol?quote:

Nah, ik ga nog ff liggen denk ik.quote:Op zondag 28 oktober 2012 07:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, doen wij nog ff een post of 60 dan en maken deze vol?

Have fun!quote:

Dank jequote:

het meest irritante aan die dude is zn stemquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gister door 2 mensen Leonard genoemd.
Ik voel me beledigd.
[ afbeelding ]

Kan hij hosselen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het meest irritante aan die dude is zn stem

Jij bent wel knapper, maar toch lijk je op hem.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gister door 2 mensen Leonard genoemd.
Ik voel me beledigd.
[ afbeelding ]

Hij heeft Penny gehosseld.quote:

in TBBT deed ie Penny.. Dat vind ik vrij goed voor een 4quote:

quote:
Maar Penny is toch erg knap?quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
in TBBT deed ie Penny.. Dat vind ik vrij goed voor een 4

Penny is n 8 denk ik.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice.
[..]
Maar Penny is toch erg knap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |