abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 00:24:26 #101
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_118444973
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 00:11 schreef Ongedierte het volgende:

[..]

Gene sympathiek :')
De laatste paar afleveringen wel hij begon als een lulhannes inderdaad.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 00:25:11 #102
353858 Ongedierte
Koop muggenspray.
pi_118444997
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 00:24 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

De laatste paar afleveringen wel hij begon als een lulhannes inderdaad.
Mjah, hij begon als een lulhannes en nu blijft hij op de achtergrond....
Mijn Signature is Signature.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 00:31:09 #103
268260 Dr.Mikey
pi_118445226
Ik blijf wel apart vinden hoe hij op Ruud bleef stemmen terwijl ze samen wel elke keer op pad gingen en spelletjes gingen lopen spelen. Het zag er uit als buddy buddy.
R.I.P DTS.
pi_118446134
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 00:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik blijf wel apart vinden hoe hij op Ruud bleef stemmen terwijl ze samen wel elke keer op pad gingen en spelletjes gingen lopen spelen. Het zag er uit als buddy buddy.
Volgens mij zit hij nog helemaal in dat nl-b-gevoel. Hij gaf Joke of all people toch de positieve stem?
pi_118446789
Kan iemand effe naar Fatima twitteren dat ze hier mee moet lezen.
Knapt ze van op! :P
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 01:27:25 #106
268260 Dr.Mikey
pi_118446793
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 00:58 schreef mootie het volgende:

[..]

Volgens mij zit hij nog helemaal in dat nl-b-gevoel. Hij gaf Joke of all people toch de positieve stem?
Maar hij wil wel de broertjes eruit.
R.I.P DTS.
pi_118447176
Wat een proef _O- Die proef van volgende week is ook altijd leuk :Y

Hopelijk regelt fajah volgende week een complot en krijgen de pokeraars geen immuniteit.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:16:51 #108
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_118449771
Nooit gedacht dat ik Paul of all people zo leuk zou vinden. Ik vind het een hele leuke in het spel en ik denk ook dat hij best nog ver kan komen omdat niemand hem als bedreiging ziet en hij de groep altijd wel levendig houdt.
Fuck the EBU
  Moderator vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:57:36 #109
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_118450755
quote:
10s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 22:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar dan giechelt Paul een beetje en zegt Girllll don't be af foollll en giechelt nog wat meer.
Want hij heeft munten, die gaat zich niet laten commanderen door Kutje & Co's.
Haha ja. :D
Zou hij wat te vrezen hebben? De stemmen van Kutje en Co's plus twee zwarte is al zes.
Wist Fatima al dat Paul er twee zwarte stemmen bij had toen ze zei dat ze Min Hee eruit wil werrken.... waarschijnlijk wel hè?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:06:25 #110
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_118452380
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 09:57 schreef Gert het volgende:

[..]

Haha ja. :D
Zou hij wat te vrezen hebben? De stemmen van Kutje en Co's plus twee zwarte is al zes.
Wist Fatima al dat Paul er twee zwarte stemmen bij had toen ze zei dat ze Min Hee eruit wil werrken.... waarschijnlijk wel hè?
Ik denk het wel, en je ziet Min Hee vallen in de voorstukjes dus dat ze geen immuniteit heeft is wel duidelijk. Daarnaast heeft Paul nog 2 punten, het is natuurlijk niet duidelijk voor Kutje en Co dat hij ze daadwerkelijk gaat inzetten maar ik denk dat ze het risico niet willen nemen(dan is het alsnog 4 tegen 6) en dat Peggy niet op Paul wil stemmen.

Ik vraag me alleen af of de 'overige 6' ook een complot gaan smeden, bij iedereen is inmiddels toch wel bekend dat de '4' niet te vertrouwen zijn, toch ben ik bang dat ze het domweg vergeten om een complot tegen hen te smeden :P
Fuck the EBU
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:41:08 #111
163650 Greys
pi_118453370
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 09:16 schreef Yesse het volgende:
Nooit gedacht dat ik Paul of all people zo leuk zou vinden. Ik vind het een hele leuke in het spel en ik denk ook dat hij best nog ver kan komen omdat niemand hem als bedreiging ziet en hij de groep altijd wel levendig houdt.
Ik moet zeggen dat ik dat ook erg leuk van dit hele programma.
Van te voren vond ik Paul al leuk maar was ik zo ongeveer de enige hier (kon ik me ook best iets bij voorstellen :D ) dus ik vind het stiekem wel tof om te zien dat er al best veel 'om' zijn wat hem betreft. Hij is niet de aanstellerige piepende nicht die het gros van te voren verwacht had, hij doet prima mee, zeikt niet, is geen zwak type en is een vrolijke noot in de groep.

Persoonlijk ben ik 'om' qua Fajah. Van te voren had ik dus ook een vooroordeel, zoals sommigen over Paul, maar dan met haar. Ik dacht dat ze al zou gaan krijsen als er een stukje nagel af zou breken. Maar het is een absolute bikkel gebleken die zonder gene met die dikke lip in beeld ging zitten, flink wat zelfspot en bergen doorzettingsvermogen.

Leuk om door zoiets toch anders over iemand te gaan denken :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_118453490
Tijdens de voorstelronde hadden veel mensen met wie ik keek een hekel aan Paul en Min Hee omdat die hen blijkbaar al ergens van kenden, maar die zijn wel redelijk bijgedraaid.

Van mij mogen ze er allebei trouwens wel uit, maar ik ben dan ook wel team pokertrio.

Verder vind ik het nog steeds erg raar om een engelssprekend persoon in een Nederlands/Belgisch programma te douwen.
pi_118454355
FAYA _O_
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:35:59 #114
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118455079
Fajah. Robinson 2012. Hands down.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_118455527
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 11:45 schreef Stranger het volgende:
Tijdens de voorstelronde hadden veel mensen met wie ik keek een hekel aan Paul en Min Hee omdat die hen blijkbaar al ergens van kenden, maar die zijn wel redelijk bijgedraaid.

Van mij mogen ze er allebei trouwens wel uit, maar ik ben dan ook wel team pokertrio.

Verder vind ik het nog steeds erg raar om een engelssprekend persoon in een Nederlands/Belgisch programma te douwen.
Paul deed al mee aan de The Voice of Holland. Op zich ook al raar, een niet-Nederlander mee laten doen, dus al veel haat daar van veel mensen. Min Hee is van Ultimate Dance Battle en daar was ze ook niet heel populair bij FOK!ers..
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:05:18 #116
380730 iAvani
aaa-vaa-nie
pi_118455900
Ik snap eigenlijk niet waarom hier zoveel mensen zo erg Faya prijzen. Ze is bovendien er als eerste uitgestemt! Dus eigenlijk is ze de slechtste speler van allemaal. Het is natuurlijk wel knap dat zij al die duel's heeft gewonnen, maar omdat zij als enige wist hoe de proef ging was alleen de eerste tegen Willie Wartaal echt spannend. Ze is dus eigenlijk de beste verliezer, maar nogsteeds een verliezer.

Nu krijgt ze ook nog eens een ketting waardoor ze sowieso mee mag doen met de immuniteitsproef? Is dit niet een beetje erg veel van het goede, profijt krijgen van het feit dat je een verliezer bent?

En zoveel mensen haten hier op het pokertrio, maar zij spelen wel het beste dit spel, complotten horen hier nou eenmaal bij. Hoe irritant ze ook zijn, ze zijn wel erg goed bezig.
pi_118456138
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 13:05 schreef iAvani het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom hier zoveel mensen zo erg Faya prijzen. Ze is bovendien er als eerste uitgestemt! Dus eigenlijk is ze de slechtste speler van allemaal. Het is natuurlijk wel knap dat zij al die duel's heeft gewonnen, maar omdat zij als enige wist hoe de proef ging was alleen de eerste tegen Willie Wartaal echt spannend. Ze is dus eigenlijk de beste verliezer, maar nogsteeds een verliezer.

Nu krijgt ze ook nog eens een ketting waardoor ze sowieso mee mag doen met de immuniteitsproef? Is dit niet een beetje erg veel van het goede, profijt krijgen van het feit dat je een verliezer bent?

En zoveel mensen haten hier op het pokertrio, maar zij spelen wel het beste dit spel, complotten horen hier nou eenmaal bij. Hoe irritant ze ook zijn, ze zijn wel erg goed bezig.
Ze is er door die lompe Belgen uit gestemd, omdat ze duidelijk maakte hoe belachelijk Olivier zich gedroeg.
Geen referral hier.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:19:47 #118
380730 iAvani
aaa-vaa-nie
pi_118456238
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 13:16 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Ze is er door die lompe Belgen uit gestemd, omdat ze duidelijk maakte hoe belachelijk Olivier zich gedroeg.
Niet slim gespeeld dus, Exp. Robinson is ook een Social Game...
pi_118456392
Leuk dat het volgende week weer een rol gaat spelen wie er immuniteit gaat winnen. Ben blij dat het individuele gedeelte nu begonnen is.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:31:51 #120
353858 Ongedierte
Koop muggenspray.
pi_118456590
Mjah, als ik dan later beroemde caberetier ben, zal ik maar niet meedoen...
Ik kan net als Fajah me bek niet houden, alleen ik kan niet die proef keer op keer winnen :')
Mijn Signature is Signature.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:44:29 #121
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_118456997
Beyoncé/Fire :D _O_
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:48:15 #122
163650 Greys
pi_118457133
quote:
Ik snap eigenlijk niet waarom hier zoveel mensen zo erg Faya prijzen. Ze is bovendien er als eerste uitgestemt! Dus eigenlijk is ze de slechtste speler van allemaal.
Die logica snap ik echt totaal niet?
Hoezo ben je de slechtste speler als je er als eerste uit gestemd wordt? Kan toch gewoon zijn dat mensen je niet mogen? Of dat ze het 'gewoon zo hebben afgesproken bij de Belgen onderling'? Of dat ze gewoon iemand kiezen waarvan ze denken dat diegene zwak is?
Heeft volgens mij in haar geval geen kont te maken met of ze wel of niet een slechte speler is. Dat ze dat niet is heeft ze daarna wel bewezen lijkt me, dat het geen watje is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:50:52 #123
380730 iAvani
aaa-vaa-nie
pi_118457218
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 13:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Die logica snap ik echt totaal niet?
Hoezo ben je de slechtste speler als je er als eerste uit gestemd wordt? Kan toch gewoon zijn dat mensen je niet mogen? Of dat ze het 'gewoon zo hebben afgesproken bij de Belgen onderling'? Of dat ze gewoon iemand kiezen waarvan ze denken dat diegene zwak is?
Heeft volgens mij in haar geval geen kont te maken met of ze wel of niet een slechte speler is. Dat ze dat niet is heeft ze daarna wel bewezen lijkt me, dat het geen watje is.
Proeven winnen is niet het enige spelonderdeel hè. Zoals ik al zei is het sociale deel minstens even belangrijk als het fysieke deel. Omdat Faya iets te "uitbundig" is hebben mensen haar uit de expeditie gestemd. Ze had ook zelf een complot kunnen beginnen om dit tegen te gaan, of haar mond iets meer dicht kunnen houden ;)

Ze is geen watje en heeft bewezen dat ze een proef kan winnen, maar ze blijft de eerste verliezer van Expeditie Robinson 2012 :)
pi_118457294
Zolang je in het spel zit ben je geen verliezer. Ook al moet je via een achterdeur weer terugkomen.
That's all folks!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:54:02 #125
163650 Greys
pi_118457326
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 13:50 schreef iAvani het volgende:

[..]

Proeven winnen is niet het enige spelonderdeel hè. Zoals ik al zei is het sociale deel minstens even belangrijk als het fysieke deel. Omdat Faya iets te "uitbundig" is hebben mensen haar uit de expeditie gestemd. Ze had ook zelf een complot kunnen beginnen om dit tegen te gaan, of haar mond iets meer dicht kunnen houden ;)
Tuurlijk, maar dat maakt haar in mijn ogen nog steeds niet de slechtste speler van het hele stel.
Stel... jij bent de ultieme Robinson. Sociaal sterk, fysiek sterk, slim en tactisch. Dan nog kan jij als eerste uitgekozen worden om jou er via een complotje uit te kwakken, omdat ze jou een te sterke tegenstander vinden. Dus púúr het feit dat jij niet elke minuut overal kan meeluisteren om te weten of er een complot tegen jou is maakt jou dan in 1 klap de slechtste speler? Echt? :P

quote:
Ze is geen watje en heeft bewezen dat ze een proef kan winnen, maar ze blijft de eerste verliezer van Expeditie Robinson 2012 :)
Nope, want er uit gestemd worden als eerste was niet verliezen, onderdeel van het spel dat je daarna een andere route moet gaan, maar was geen verliezen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:57:13 #126
380730 iAvani
aaa-vaa-nie
pi_118457449
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 13:54 schreef Greys het volgende:

[..]
Stel... jij bent de ultieme Robinson. Sociaal sterk, fysiek sterk, slim en tactisch. Dan nog kan jij als eerste uitgekozen worden om jou er via een complotje uit te kwakken, omdat ze jou een te sterke tegenstander vinden.
[..]

Als sociaal sterk, slim en tactisch bent zou je er niet uit worden gestemd door een simpel en zo voor de hand liggend complot ;)
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:09:54 #127
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_118458016
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 13:57 schreef iAvani het volgende:

[..]

Als sociaal sterk, slim en tactisch bent zou je er niet uit worden gestemd door een simpel en zo voor de hand liggend complot ;)
Het 'complot' was gewoon een Belgisch onderonsje en Fajah had geen munten. De zwakste speler van het 'andere complot' (of gewoon, de zwakste speler) had wel munten. Zo 'zwak' vind ik Fajah niet... Ze had gewoon vooral pech.
Fuck the EBU
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:43:35 #128
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118459343
quote:

[..]

Dat complot was ook niet bepaald slim en tactich, want ze stemden er meteen iemand sterks uit en daarna verloren ze nog 5 proeven ofzo :'). Pas na de teamwissel wonnen ze :').
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_118459482
En als ze echt zo zwak was, had ze nooit al die duels gewonnen. Juist de 1e ronde kan je flink pech hebben en haar Johnny Bravo vergelijking met die ene belg, echt, zo'n grote gozer, zo'n klein meisje, maar ze stond zo ver boven hem. En dan ook nog met ruime voorsprong verslaan in het duel, fantastisch.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:54:00 #130
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_118459724
quote:

[..]

Fajah had niet bijster veel kans. Ik weet niet meer hoe die stemming precies liep, maar er waren 4 Belgen, 4 Nederlanders. als die allemaal op 1 NL en 1 Belg hadden gestemd was het gelijk geworden (munten daargelaten). NL was alleen zo dom om op een muntbezitter te stemmen dacht ik.
Natuurlijk had Fajah beter haar mond kunnen houden, zelfde geldt voor Willie, maar om haar nu meteen als niet-Robinson-waardig te bestempelen vind ik wel heel enthousiast. De duels heeft ze gewonnen en ze heeft bewezen zich staande te kunnen houden in de zware Mangrove. Alleen sociaal is ze niet zo handig.
Van bijvoorbeeld Joke en de broertjes heb ik op proef- en overlevingsgebied veel minder gezien en zeker Joke houdt zich vooral op de achtergrond en weet daardoor sociaal te overleven. En ik weet even niet meer hoe die Vlaamse heette die er in de Mangrove uit werd gestemd, maar die vond ik helemaal Robinsononwaardig :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_118462510
quote:

[..]

Lodewijk had ook geen schijn van kans. Al had hij daar met de pokerbroertjes Fatima midden in de nacht verkracht, hadden ze nog allemaal op hem gestemd.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_118463117
De muziek uit "La grande bouffe" was wel subtiel gekozen. ~O>
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_118467979
O+ Fajah O+

Trouw met me.
pi_118470036
Was gelukkig weer een leuke aflevering. Gelukkig is Fajah door, die heeft dat wel verdiend. Al had Tess ook wel door gemogen. Nu maar zo snel mogelijk Fatima eruit..
  zondag 28 oktober 2012 @ 21:12:15 #135
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_118554934
Zo, ook eindelijk de aflevering kunnen zien. Goed dat Fajah door is, meer dan terecht. Verder was wel te verwachten dat het anders zou gaan, dan met zijn allen eten en naar de volgende proef. Wel typisch dat Matthias en Fatima het zo dom speelden. Na al dat tactische inzicht zou je toch verwachten dat dit toch wel goed zou gaan. En dat Matthias niet eens op zijn broer stemt :')

Ik vind het uiteindelijk niet zo erg dat Paul verloor, omdat ik hem er totaal niet nu er uit zie gestemd worden. Als dat wel zo is, vind ik dat jammer, omdat ik hem een van de leukere kandidaten vind (zolang hij niet met zijn alter ego Gaston aan blijft komen).

Dat het pokertrio volgende week Min-Hee er uit wil gaan stemmen is niet echt verrassend, aangezien ze een van de sterkste is en het waarschijnlijk niet verwacht. Maar de manier waarop is dan wel weer erg typerend, dat ze min of meer al zeggen dat ze er uit gaat. En zo blijven de kneusjes natuurlijk over (als Min-Hee er uit zou gaan), met Matthias voorop.

Ik verwacht dat ze gaan slagen met dit complot, aangezien ik de rest niet hoog genoeg inschat op tactisch gebied. Fajah en Ruud zie ik nog wel wat bedenken, maar of ze de rest meekrijgen? Paul en Min-Hee nog wel, maar Gene en Joke kan ik nog niet peilen bij het individueel stemmen. Het zou mij niets verbazen als de anderen allemaal door elkaar gaan stemmen. En pas de eilandraad erna doorhebben hoe de vork echt in de steel zit.

Maar ik hoop heel erg ongelijk te hebben, en kijk zeer uit naar de komende aflevering :)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_118573000
Ik mag toch hopen dat iedereen daar ziet hoe het met de pokergroep gaat, of op zijn minst niet wil dat er twee broertjes in het spel zitten?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  Moderator maandag 29 oktober 2012 @ 12:38:35 #137
9859 crew  Karina
Woman
pi_118573147
Oh stom helemaal vergeten te kijken :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_118578706
Hoe bleef presentatrice Evi wakker tijdens de slaapproef

http://www.expeditierobin(...)95-b7e1-f20a3e18315e
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_118579303
Even een theorie: zou het kunnen dat het pokerkwartet bewust niet op elkaar heeft gestemd omdat ze niet al te tactisch over willen komen?
pi_118580404
Leek me niet dat die broers dit acteerden.
That's all folks!
pi_118580682
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:26 schreef agentstarling het volgende:
Even een theorie: zou het kunnen dat het pokerkwartet bewust niet op elkaar heeft gestemd omdat ze niet al te tactisch over willen komen?
nee... maar is wel een gunstige bijkomstigheid voor hun, dat wel. als ze echt slim zijn, buiten ze dat uit.
  maandag 29 oktober 2012 @ 23:30:36 #142
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_118605337
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 12:34 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik mag toch hopen dat iedereen daar ziet hoe het met de pokergroep gaat, of op zijn minst niet wil dat er twee broertjes in het spel zitten?
Dat zou je denken ja. Maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch maar even als spoiler, omdat niet iedereen de reclame/preview gezien zal hebben en zal willen zien. Verder is een deel natuurlijk puur hypothetisch. En ik hoop volkomen ongelijk te krijgen, maar ik vrees dat ze weer eens niet gaan nadenken bij wat ze gaan doen (de kandidaten).
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_118718103
Kleren zijn uit, glijmiddel staat naast me, kom maar op met die Fajah.
pi_118719172
Lekker kijken naar Tess. :9~

Oh wacht ;( ;( ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118719218
quote:
10s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:24 schreef tralalala het volgende:
Lekker kijken naar Tess. :9~

Oh wacht ;( ;( ;(

SPOILER
Tess heeft het verpest bij mij, onnozel wicht :(.
pi_118719465
Tyf op Jan Kooijemans
  donderdag 1 november 2012 @ 20:30:54 #147
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_118719504
Zo, kan ik het eindelijk weer eens live zien :)
pi_118719597
Lol, paul :D
pi_118719606
*O*
pi_118719611
;(
  donderdag 1 november 2012 @ 20:32:34 #151
372302 Revanches
pi_118719613
Paul! Wat een held.
pi_118719623
Laat Paultje aub blijven.
That's all folks!
  donderdag 1 november 2012 @ 20:32:49 #153
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_118719626
Valt me mee dat Dennis niet met één hand in zijn zak staat bij het presenteren...
pi_118719640
Fatima :').
Geen referral hier.
pi_118719642
Ik vond Paul altijd een mongool, maar hier vind ik hem de sympathiekste na Fajah.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 november 2012 @ 20:33:23 #156
163650 Greys
pi_118719650
Paul met zijn Victoria's Secret gedoe _O-

Als ik op zo'n eiland zou zitten, zou ik hem er bij willen O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 1 november 2012 @ 20:33:36 #157
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_118719662
Echt slim vind ik het trouwens niet van het pokertrio om Fajah over te halen.
pi_118719700
Je hoort bij ons. Denk niet dat Fajah dat gelooft
  donderdag 1 november 2012 @ 20:34:33 #159
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_118719706
Volgens mij gaat Gene heel ver komen. Hij wordt steeds vaker in beeld gebracht en is voor niemand echt een bedreiging.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 november 2012 @ 20:34:36 #160
163650 Greys
pi_118719707
quote:
11s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:33 schreef AttunPalalin het volgende:
Ik vond Paul altijd een mongool, maar hier vind ik hem de sympathiekste na Fajah.
Hier zie je ook meer dan alleen dat hysterische gedoe van hem.
En hier is hij ook 'hysterisch', maar dan best op een toffe manier...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 1 november 2012 @ 20:34:54 #161
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_118719725
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:34 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
Je hoort bij ons. Denk niet dat Fajah dat gelooft
Nee lijkt me ook niet. Maar denk wel dat Fajah net alsof gaat doen.
  donderdag 1 november 2012 @ 20:35:17 #162
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_118719745
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Hier zie je ook meer dan alleen dat hysterische gedoe van hem.
En hier is hij ook 'hysterisch', maar dan best op een toffe manier...
Wat meer gedoseerd.
pi_118719750
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:33 schreef Redefine het volgende:
Echt slim vind ik het trouwens niet van het pokertrio om Fajah over te halen.
Denk dat Fajah slim genoeg is om de pokeraars eruit te mikken.
  donderdag 1 november 2012 @ 20:35:37 #164
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_118719773
_O-
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 1 november 2012 @ 20:35:44 #165
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_118719779
quote:
17s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:35 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Denk dat Fajah slim genoeg is om de pokeraars eruit te mikken.
Zij wel, Ruud ook, maar de rest?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 november 2012 @ 20:36:09 #166
163650 Greys
pi_118719802
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:35 schreef Redefine het volgende:

[..]

Wat meer gedoseerd.
Ja en het is gewoon een heel positief prettig iemand om er bij te hebben op zo'n eiland, waar je anders tussen de stokers en de jankers zit.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_118719806
quote:

Faya is er in eerste instantie uitgestemd omdat ze iets zei over het gedrag van Rambo en omdat het weer ouderwets Nederland tegen België was.
Rambo zelf is er bijvoorbeeld ook snel uitgespeeld, dit juist omdat hij een hele sterke kandidaat is. Zo zijn er meer voorbeelden. Kijk bijvoorbeeld naar Lodewijk.
  donderdag 1 november 2012 @ 20:36:17 #168
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_118719809
Winaarseiland :r :r :r :r :r :r
pi_118719820
quote:

[..]

Wacht maar, met die splitsing van winnaarseiland en de doelwitten even uit vizier kunnen de complotten komen :Y
  donderdag 1 november 2012 @ 20:36:35 #170
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_118719830
Weer zo'n achterlijk winnaarseiland.
  donderdag 1 november 2012 @ 20:36:48 #171
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_118719841
quote:
17s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:36 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Wacht maar, met die splitsing van winnaarseiland en de doelwitten even uit vizier kunnen de complotten komen :Y
Ligt eraan wie er wint en meegaan.
pi_118719867
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:36 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ligt eraan wie er wint en meegaan.
Als je wint dus strategisch uitkiezen...
pi_118719869
quote:

[..]

Nee de rest is te naiëf! :')
  donderdag 1 november 2012 @ 20:37:18 #174
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_118719874
Liggen de Nintendo DS en de Pokerkaarten al klaar op winaarseiland?
pi_118719880
quote:

[..]

Denk het wel. Ik zou een groepje van drie als eerste uit te werken
pi_118719886
Fatima zal dit wel winnen.
pi_118719907
Fajah mag haar benen wel eens om mijn paal klemmen :9~.
  donderdag 1 november 2012 @ 20:37:51 #178
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_118719917
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:37 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:

[..]

Denk het wel. Ik zou een groepje van drie als eerste uit te werken
Jij en wij zitten niet op het eiland ;)
pi_118719927
quote:
2s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:37 schreef AttunPalalin het volgende:
Fajah mag haar benen wel eens om mijn paal klemmen :9~.
Nu weten we het wel...
That's all folks!
pi_118719932
Een hoerenaap
  donderdag 1 november 2012 @ 20:38:09 #181
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_118719936
Leuk dat ze bij RTL zoals gewoonlijk weer totaal niet naar de kijkers luisteren.
pi_118719942
Fatima met die dierenprintjes :r ugh.
pi_118719952
Doe eens vallen pokerbelg + fatima
pi_118719957
Die dikke tweeling mag er wel afvallen! :D
pi_118719967
Wat een zwak stel zijn die broers toch :').
Geen referral hier.
  donderdag 1 november 2012 @ 20:38:40 #186
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_118719974
Wat een slappe zak is die Matthias ook zeg :')
pi_118719976
Goed zo _O_
pi_118719980
Fatima :') :') :')
  donderdag 1 november 2012 @ 20:39:08 #189
372302 Revanches
pi_118719990
Mooi alle sukkels eraf.
  donderdag 1 november 2012 @ 20:39:16 #190
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_118719999
Min Hee. _O-
pi_118720008
Die Matthias heeft dus 0.0 spierenkracht in zijn armen :')
pi_118720014
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:39 schreef waaromniet1988 het volgende:
Kaarten zijn ook niet zo zwaar
pi_118720020
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:38 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Nu weten we het wel...
Na twee opmerkingen? Lijkt me vrij sterk :).
  donderdag 1 november 2012 @ 20:39:59 #194
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_118720027
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:39 schreef waaromniet1988 het volgende:
Tel daar 0,0 wilskracht bij op en je krijgt een opgave binnen no time.
pi_118720030
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:38 schreef Redefine het volgende:
Wat een slappe zak is die Matthias ook zeg :')
Ik geef em groot gelijk eigenlijk.
That's all folks!
pi_118720042
Joke :').
Geen referral hier.
pi_118720044
ouwe milf _O-
pi_118720045
Oude MILF
pi_118720047
Ouwe milf en een jonge god _O-
pi_118720057