abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 00:24:26 #101
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_118444973
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 00:11 schreef Ongedierte het volgende:

[..]

Gene sympathiek :')
De laatste paar afleveringen wel hij begon als een lulhannes inderdaad.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 00:25:11 #102
353858 Ongedierte
Koop muggenspray.
pi_118444997
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 00:24 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

De laatste paar afleveringen wel hij begon als een lulhannes inderdaad.
Mjah, hij begon als een lulhannes en nu blijft hij op de achtergrond....
Mijn Signature is Signature.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 00:31:09 #103
268260 Dr.Mikey
pi_118445226
Ik blijf wel apart vinden hoe hij op Ruud bleef stemmen terwijl ze samen wel elke keer op pad gingen en spelletjes gingen lopen spelen. Het zag er uit als buddy buddy.
R.I.P DTS.
pi_118446134
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 00:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik blijf wel apart vinden hoe hij op Ruud bleef stemmen terwijl ze samen wel elke keer op pad gingen en spelletjes gingen lopen spelen. Het zag er uit als buddy buddy.
Volgens mij zit hij nog helemaal in dat nl-b-gevoel. Hij gaf Joke of all people toch de positieve stem?
pi_118446789
Kan iemand effe naar Fatima twitteren dat ze hier mee moet lezen.
Knapt ze van op! :P
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 01:27:25 #106
268260 Dr.Mikey
pi_118446793
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 00:58 schreef mootie het volgende:

[..]

Volgens mij zit hij nog helemaal in dat nl-b-gevoel. Hij gaf Joke of all people toch de positieve stem?
Maar hij wil wel de broertjes eruit.
R.I.P DTS.
pi_118447176
Wat een proef _O- Die proef van volgende week is ook altijd leuk :Y

Hopelijk regelt fajah volgende week een complot en krijgen de pokeraars geen immuniteit.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:16:51 #108
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_118449771
Nooit gedacht dat ik Paul of all people zo leuk zou vinden. Ik vind het een hele leuke in het spel en ik denk ook dat hij best nog ver kan komen omdat niemand hem als bedreiging ziet en hij de groep altijd wel levendig houdt.
Fuck the EBU
  Moderator vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:57:36 #109
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_118450755
quote:
10s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 22:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar dan giechelt Paul een beetje en zegt Girllll don't be af foollll en giechelt nog wat meer.
Want hij heeft munten, die gaat zich niet laten commanderen door Kutje & Co's.
Haha ja. :D
Zou hij wat te vrezen hebben? De stemmen van Kutje en Co's plus twee zwarte is al zes.
Wist Fatima al dat Paul er twee zwarte stemmen bij had toen ze zei dat ze Min Hee eruit wil werrken.... waarschijnlijk wel hè?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:06:25 #110
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_118452380
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 09:57 schreef Gert het volgende:

[..]

Haha ja. :D
Zou hij wat te vrezen hebben? De stemmen van Kutje en Co's plus twee zwarte is al zes.
Wist Fatima al dat Paul er twee zwarte stemmen bij had toen ze zei dat ze Min Hee eruit wil werrken.... waarschijnlijk wel hè?
Ik denk het wel, en je ziet Min Hee vallen in de voorstukjes dus dat ze geen immuniteit heeft is wel duidelijk. Daarnaast heeft Paul nog 2 punten, het is natuurlijk niet duidelijk voor Kutje en Co dat hij ze daadwerkelijk gaat inzetten maar ik denk dat ze het risico niet willen nemen(dan is het alsnog 4 tegen 6) en dat Peggy niet op Paul wil stemmen.

Ik vraag me alleen af of de 'overige 6' ook een complot gaan smeden, bij iedereen is inmiddels toch wel bekend dat de '4' niet te vertrouwen zijn, toch ben ik bang dat ze het domweg vergeten om een complot tegen hen te smeden :P
Fuck the EBU
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:41:08 #111
163650 Greys
pi_118453370
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 09:16 schreef Yesse het volgende:
Nooit gedacht dat ik Paul of all people zo leuk zou vinden. Ik vind het een hele leuke in het spel en ik denk ook dat hij best nog ver kan komen omdat niemand hem als bedreiging ziet en hij de groep altijd wel levendig houdt.
Ik moet zeggen dat ik dat ook erg leuk van dit hele programma.
Van te voren vond ik Paul al leuk maar was ik zo ongeveer de enige hier (kon ik me ook best iets bij voorstellen :D ) dus ik vind het stiekem wel tof om te zien dat er al best veel 'om' zijn wat hem betreft. Hij is niet de aanstellerige piepende nicht die het gros van te voren verwacht had, hij doet prima mee, zeikt niet, is geen zwak type en is een vrolijke noot in de groep.

Persoonlijk ben ik 'om' qua Fajah. Van te voren had ik dus ook een vooroordeel, zoals sommigen over Paul, maar dan met haar. Ik dacht dat ze al zou gaan krijsen als er een stukje nagel af zou breken. Maar het is een absolute bikkel gebleken die zonder gene met die dikke lip in beeld ging zitten, flink wat zelfspot en bergen doorzettingsvermogen.

Leuk om door zoiets toch anders over iemand te gaan denken :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_118453490
Tijdens de voorstelronde hadden veel mensen met wie ik keek een hekel aan Paul en Min Hee omdat die hen blijkbaar al ergens van kenden, maar die zijn wel redelijk bijgedraaid.

Van mij mogen ze er allebei trouwens wel uit, maar ik ben dan ook wel team pokertrio.

Verder vind ik het nog steeds erg raar om een engelssprekend persoon in een Nederlands/Belgisch programma te douwen.
pi_118454355
FAYA _O_
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:35:59 #114
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118455079
Fajah. Robinson 2012. Hands down.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_118455527
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 11:45 schreef Stranger het volgende:
Tijdens de voorstelronde hadden veel mensen met wie ik keek een hekel aan Paul en Min Hee omdat die hen blijkbaar al ergens van kenden, maar die zijn wel redelijk bijgedraaid.

Van mij mogen ze er allebei trouwens wel uit, maar ik ben dan ook wel team pokertrio.

Verder vind ik het nog steeds erg raar om een engelssprekend persoon in een Nederlands/Belgisch programma te douwen.
Paul deed al mee aan de The Voice of Holland. Op zich ook al raar, een niet-Nederlander mee laten doen, dus al veel haat daar van veel mensen. Min Hee is van Ultimate Dance Battle en daar was ze ook niet heel populair bij FOK!ers..
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:05:18 #116
380730 iAvani
aaa-vaa-nie
pi_118455900
Ik snap eigenlijk niet waarom hier zoveel mensen zo erg Faya prijzen. Ze is bovendien er als eerste uitgestemt! Dus eigenlijk is ze de slechtste speler van allemaal. Het is natuurlijk wel knap dat zij al die duel's heeft gewonnen, maar omdat zij als enige wist hoe de proef ging was alleen de eerste tegen Willie Wartaal echt spannend. Ze is dus eigenlijk de beste verliezer, maar nogsteeds een verliezer.

Nu krijgt ze ook nog eens een ketting waardoor ze sowieso mee mag doen met de immuniteitsproef? Is dit niet een beetje erg veel van het goede, profijt krijgen van het feit dat je een verliezer bent?

En zoveel mensen haten hier op het pokertrio, maar zij spelen wel het beste dit spel, complotten horen hier nou eenmaal bij. Hoe irritant ze ook zijn, ze zijn wel erg goed bezig.
pi_118456138
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 13:05 schreef iAvani het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom hier zoveel mensen zo erg Faya prijzen. Ze is bovendien er als eerste uitgestemt! Dus eigenlijk is ze de slechtste speler van allemaal. Het is natuurlijk wel knap dat zij al die duel's heeft gewonnen, maar omdat zij als enige wist hoe de proef ging was alleen de eerste tegen Willie Wartaal echt spannend. Ze is dus eigenlijk de beste verliezer, maar nogsteeds een verliezer.

Nu krijgt ze ook nog eens een ketting waardoor ze sowieso mee mag doen met de immuniteitsproef? Is dit niet een beetje erg veel van het goede, profijt krijgen van het feit dat je een verliezer bent?

En zoveel mensen haten hier op het pokertrio, maar zij spelen wel het beste dit spel, complotten horen hier nou eenmaal bij. Hoe irritant ze ook zijn, ze zijn wel erg goed bezig.
Ze is er door die lompe Belgen uit gestemd, omdat ze duidelijk maakte hoe belachelijk Olivier zich gedroeg.
Geen referral hier.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:19:47 #118
380730 iAvani
aaa-vaa-nie
pi_118456238
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 13:16 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Ze is er door die lompe Belgen uit gestemd, omdat ze duidelijk maakte hoe belachelijk Olivier zich gedroeg.
Niet slim gespeeld dus, Exp. Robinson is ook een Social Game...
pi_118456392
Leuk dat het volgende week weer een rol gaat spelen wie er immuniteit gaat winnen. Ben blij dat het individuele gedeelte nu begonnen is.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:31:51 #120
353858 Ongedierte
Koop muggenspray.
pi_118456590
Mjah, als ik dan later beroemde caberetier ben, zal ik maar niet meedoen...
Ik kan net als Fajah me bek niet houden, alleen ik kan niet die proef keer op keer winnen :')
Mijn Signature is Signature.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:44:29 #121
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_118456997
Beyoncé/Fire :D _O_
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:48:15 #122
163650 Greys
pi_118457133
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 13:05 schreef iAvani het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom hier zoveel mensen zo erg Faya prijzen. Ze is bovendien er als eerste uitgestemt! Dus eigenlijk is ze de slechtste speler van allemaal.
Die logica snap ik echt totaal niet?
Hoezo ben je de slechtste speler als je er als eerste uit gestemd wordt? Kan toch gewoon zijn dat mensen je niet mogen? Of dat ze het 'gewoon zo hebben afgesproken bij de Belgen onderling'? Of dat ze gewoon iemand kiezen waarvan ze denken dat diegene zwak is?
Heeft volgens mij in haar geval geen kont te maken met of ze wel of niet een slechte speler is. Dat ze dat niet is heeft ze daarna wel bewezen lijkt me, dat het geen watje is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:50:52 #123
380730 iAvani
aaa-vaa-nie
pi_118457218
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 13:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Die logica snap ik echt totaal niet?
Hoezo ben je de slechtste speler als je er als eerste uit gestemd wordt? Kan toch gewoon zijn dat mensen je niet mogen? Of dat ze het 'gewoon zo hebben afgesproken bij de Belgen onderling'? Of dat ze gewoon iemand kiezen waarvan ze denken dat diegene zwak is?
Heeft volgens mij in haar geval geen kont te maken met of ze wel of niet een slechte speler is. Dat ze dat niet is heeft ze daarna wel bewezen lijkt me, dat het geen watje is.
Proeven winnen is niet het enige spelonderdeel hè. Zoals ik al zei is het sociale deel minstens even belangrijk als het fysieke deel. Omdat Faya iets te "uitbundig" is hebben mensen haar uit de expeditie gestemd. Ze had ook zelf een complot kunnen beginnen om dit tegen te gaan, of haar mond iets meer dicht kunnen houden ;)

Ze is geen watje en heeft bewezen dat ze een proef kan winnen, maar ze blijft de eerste verliezer van Expeditie Robinson 2012 :)
pi_118457294
Zolang je in het spel zit ben je geen verliezer. Ook al moet je via een achterdeur weer terugkomen.
That's all folks!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:54:02 #125
163650 Greys
pi_118457326
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 13:50 schreef iAvani het volgende:

[..]

Proeven winnen is niet het enige spelonderdeel hè. Zoals ik al zei is het sociale deel minstens even belangrijk als het fysieke deel. Omdat Faya iets te "uitbundig" is hebben mensen haar uit de expeditie gestemd. Ze had ook zelf een complot kunnen beginnen om dit tegen te gaan, of haar mond iets meer dicht kunnen houden ;)
Tuurlijk, maar dat maakt haar in mijn ogen nog steeds niet de slechtste speler van het hele stel.
Stel... jij bent de ultieme Robinson. Sociaal sterk, fysiek sterk, slim en tactisch. Dan nog kan jij als eerste uitgekozen worden om jou er via een complotje uit te kwakken, omdat ze jou een te sterke tegenstander vinden. Dus púúr het feit dat jij niet elke minuut overal kan meeluisteren om te weten of er een complot tegen jou is maakt jou dan in 1 klap de slechtste speler? Echt? :P

quote:
Ze is geen watje en heeft bewezen dat ze een proef kan winnen, maar ze blijft de eerste verliezer van Expeditie Robinson 2012 :)
Nope, want er uit gestemd worden als eerste was niet verliezen, onderdeel van het spel dat je daarna een andere route moet gaan, maar was geen verliezen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')