abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:57:13 #126
380730 iAvani
aaa-vaa-nie
pi_118457449
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 13:54 schreef Greys het volgende:

[..]
Stel... jij bent de ultieme Robinson. Sociaal sterk, fysiek sterk, slim en tactisch. Dan nog kan jij als eerste uitgekozen worden om jou er via een complotje uit te kwakken, omdat ze jou een te sterke tegenstander vinden.
[..]

Als sociaal sterk, slim en tactisch bent zou je er niet uit worden gestemd door een simpel en zo voor de hand liggend complot ;)
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:09:54 #127
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_118458016
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 13:57 schreef iAvani het volgende:

[..]

Als sociaal sterk, slim en tactisch bent zou je er niet uit worden gestemd door een simpel en zo voor de hand liggend complot ;)
Het 'complot' was gewoon een Belgisch onderonsje en Fajah had geen munten. De zwakste speler van het 'andere complot' (of gewoon, de zwakste speler) had wel munten. Zo 'zwak' vind ik Fajah niet... Ze had gewoon vooral pech.
Fuck the EBU
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:43:35 #128
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118459343
quote:

[..]

Dat complot was ook niet bepaald slim en tactich, want ze stemden er meteen iemand sterks uit en daarna verloren ze nog 5 proeven ofzo :'). Pas na de teamwissel wonnen ze :').
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_118459482
En als ze echt zo zwak was, had ze nooit al die duels gewonnen. Juist de 1e ronde kan je flink pech hebben en haar Johnny Bravo vergelijking met die ene belg, echt, zo'n grote gozer, zo'n klein meisje, maar ze stond zo ver boven hem. En dan ook nog met ruime voorsprong verslaan in het duel, fantastisch.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:54:00 #130
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_118459724
quote:

[..]

Fajah had niet bijster veel kans. Ik weet niet meer hoe die stemming precies liep, maar er waren 4 Belgen, 4 Nederlanders. als die allemaal op 1 NL en 1 Belg hadden gestemd was het gelijk geworden (munten daargelaten). NL was alleen zo dom om op een muntbezitter te stemmen dacht ik.
Natuurlijk had Fajah beter haar mond kunnen houden, zelfde geldt voor Willie, maar om haar nu meteen als niet-Robinson-waardig te bestempelen vind ik wel heel enthousiast. De duels heeft ze gewonnen en ze heeft bewezen zich staande te kunnen houden in de zware Mangrove. Alleen sociaal is ze niet zo handig.
Van bijvoorbeeld Joke en de broertjes heb ik op proef- en overlevingsgebied veel minder gezien en zeker Joke houdt zich vooral op de achtergrond en weet daardoor sociaal te overleven. En ik weet even niet meer hoe die Vlaamse heette die er in de Mangrove uit werd gestemd, maar die vond ik helemaal Robinsononwaardig :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_118462510
quote:

[..]

Lodewijk had ook geen schijn van kans. Al had hij daar met de pokerbroertjes Fatima midden in de nacht verkracht, hadden ze nog allemaal op hem gestemd.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_118463117
De muziek uit "La grande bouffe" was wel subtiel gekozen. ~O>
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_118467979
O+ Fajah O+

Trouw met me.
pi_118470036
Was gelukkig weer een leuke aflevering. Gelukkig is Fajah door, die heeft dat wel verdiend. Al had Tess ook wel door gemogen. Nu maar zo snel mogelijk Fatima eruit..
  zondag 28 oktober 2012 @ 21:12:15 #135
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_118554934
Zo, ook eindelijk de aflevering kunnen zien. Goed dat Fajah door is, meer dan terecht. Verder was wel te verwachten dat het anders zou gaan, dan met zijn allen eten en naar de volgende proef. Wel typisch dat Matthias en Fatima het zo dom speelden. Na al dat tactische inzicht zou je toch verwachten dat dit toch wel goed zou gaan. En dat Matthias niet eens op zijn broer stemt :')

Ik vind het uiteindelijk niet zo erg dat Paul verloor, omdat ik hem er totaal niet nu er uit zie gestemd worden. Als dat wel zo is, vind ik dat jammer, omdat ik hem een van de leukere kandidaten vind (zolang hij niet met zijn alter ego Gaston aan blijft komen).

Dat het pokertrio volgende week Min-Hee er uit wil gaan stemmen is niet echt verrassend, aangezien ze een van de sterkste is en het waarschijnlijk niet verwacht. Maar de manier waarop is dan wel weer erg typerend, dat ze min of meer al zeggen dat ze er uit gaat. En zo blijven de kneusjes natuurlijk over (als Min-Hee er uit zou gaan), met Matthias voorop.

Ik verwacht dat ze gaan slagen met dit complot, aangezien ik de rest niet hoog genoeg inschat op tactisch gebied. Fajah en Ruud zie ik nog wel wat bedenken, maar of ze de rest meekrijgen? Paul en Min-Hee nog wel, maar Gene en Joke kan ik nog niet peilen bij het individueel stemmen. Het zou mij niets verbazen als de anderen allemaal door elkaar gaan stemmen. En pas de eilandraad erna doorhebben hoe de vork echt in de steel zit.

Maar ik hoop heel erg ongelijk te hebben, en kijk zeer uit naar de komende aflevering :)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_118573000
Ik mag toch hopen dat iedereen daar ziet hoe het met de pokergroep gaat, of op zijn minst niet wil dat er twee broertjes in het spel zitten?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  Moderator maandag 29 oktober 2012 @ 12:38:35 #137
9859 crew  Karina
Woman
pi_118573147
Oh stom helemaal vergeten te kijken :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_118578706
Hoe bleef presentatrice Evi wakker tijdens de slaapproef

http://www.expeditierobin(...)95-b7e1-f20a3e18315e
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_118579303
Even een theorie: zou het kunnen dat het pokerkwartet bewust niet op elkaar heeft gestemd omdat ze niet al te tactisch over willen komen?
pi_118580404
Leek me niet dat die broers dit acteerden.
That's all folks!
pi_118580682
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:26 schreef agentstarling het volgende:
Even een theorie: zou het kunnen dat het pokerkwartet bewust niet op elkaar heeft gestemd omdat ze niet al te tactisch over willen komen?
nee... maar is wel een gunstige bijkomstigheid voor hun, dat wel. als ze echt slim zijn, buiten ze dat uit.
  maandag 29 oktober 2012 @ 23:30:36 #142
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_118605337
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 12:34 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik mag toch hopen dat iedereen daar ziet hoe het met de pokergroep gaat, of op zijn minst niet wil dat er twee broertjes in het spel zitten?
Dat zou je denken ja. Maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch maar even als spoiler, omdat niet iedereen de reclame/preview gezien zal hebben en zal willen zien. Verder is een deel natuurlijk puur hypothetisch. En ik hoop volkomen ongelijk te krijgen, maar ik vrees dat ze weer eens niet gaan nadenken bij wat ze gaan doen (de kandidaten).
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_118718103
Kleren zijn uit, glijmiddel staat naast me, kom maar op met die Fajah.
pi_118719172
Lekker kijken naar Tess. :9~

Oh wacht ;( ;( ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118719218
quote:
10s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:24 schreef tralalala het volgende:
Lekker kijken naar Tess. :9~

Oh wacht ;( ;( ;(

SPOILER
Tess heeft het verpest bij mij, onnozel wicht :(.
pi_118719465
Tyf op Jan Kooijemans
  donderdag 1 november 2012 @ 20:30:54 #147
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_118719504
Zo, kan ik het eindelijk weer eens live zien :)
pi_118719597
Lol, paul :D
pi_118719606
*O*
pi_118719611
;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')