Als sociaal sterk, slim en tactisch bent zou je er niet uit worden gestemd door een simpel en zo voor de hand liggend complotquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Stel... jij bent de ultieme Robinson. Sociaal sterk, fysiek sterk, slim en tactisch. Dan nog kan jij als eerste uitgekozen worden om jou er via een complotje uit te kwakken, omdat ze jou een te sterke tegenstander vinden.
[..]
Het 'complot' was gewoon een Belgisch onderonsje en Fajah had geen munten. De zwakste speler van het 'andere complot' (of gewoon, de zwakste speler) had wel munten. Zo 'zwak' vind ik Fajah niet... Ze had gewoon vooral pech.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:57 schreef iAvani het volgende:
[..]
Als sociaal sterk, slim en tactisch bent zou je er niet uit worden gestemd door een simpel en zo voor de hand liggend complot
Dat complot was ook niet bepaald slim en tactich, want ze stemden er meteen iemand sterks uit en daarna verloren ze nog 5 proeven ofzoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:57 schreef iAvani het volgende:
[..]
Als sociaal sterk, slim en tactisch bent zou je er niet uit worden gestemd door een simpel en zo voor de hand liggend complot
Fajah had niet bijster veel kans. Ik weet niet meer hoe die stemming precies liep, maar er waren 4 Belgen, 4 Nederlanders. als die allemaal op 1 NL en 1 Belg hadden gestemd was het gelijk geworden (munten daargelaten). NL was alleen zo dom om op een muntbezitter te stemmen dacht ik.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:57 schreef iAvani het volgende:
[..]
Lodewijk had ook geen schijn van kans. Al had hij daar met de pokerbroertjes Fatima midden in de nacht verkracht, hadden ze nog allemaal op hem gestemd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:57 schreef iAvani het volgende:
[..]
nee... maar is wel een gunstige bijkomstigheid voor hun, dat wel. als ze echt slim zijn, buiten ze dat uit.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:26 schreef agentstarling het volgende:
Even een theorie: zou het kunnen dat het pokerkwartet bewust niet op elkaar heeft gestemd omdat ze niet al te tactisch over willen komen?
Dat zou je denken ja. Maarquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:34 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik mag toch hopen dat iedereen daar ziet hoe het met de pokergroep gaat, of op zijn minst niet wil dat er twee broertjes in het spel zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar even als spoiler, omdat niet iedereen de reclame/preview gezien zal hebben en zal willen zien. Verder is een deel natuurlijk puur hypothetisch. En ik hoop volkomen ongelijk te krijgen, maar ik vrees dat ze weer eens niet gaan nadenken bij wat ze gaan doen (de kandidaten).Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:24 schreef tralalala het volgende:
Lekker kijken naar Tess.![]()
Oh wacht![]()
![]()
Tess heeft het verpest bij mij, onnozel wichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |