Hier zie je ook meer dan alleen dat hysterische gedoe van hem.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:33 schreef AttunPalalin het volgende:
Ik vond Paul altijd een mongool, maar hier vind ik hem de sympathiekste na Fajah.
Nee lijkt me ook niet. Maar denk wel dat Fajah net alsof gaat doen.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:34 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
Je hoort bij ons. Denk niet dat Fajah dat gelooft
Wat meer gedoseerd.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier zie je ook meer dan alleen dat hysterische gedoe van hem.
En hier is hij ook 'hysterisch', maar dan best op een toffe manier...
Denk dat Fajah slim genoeg is om de pokeraars eruit te mikken.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:33 schreef Redefine het volgende:
Echt slim vind ik het trouwens niet van het pokertrio om Fajah over te halen.
Zij wel, Ruud ook, maar de rest?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Denk dat Fajah slim genoeg is om de pokeraars eruit te mikken.
Ja en het is gewoon een heel positief prettig iemand om er bij te hebben op zo'n eiland, waar je anders tussen de stokers en de jankers zit.quote:
Faya is er in eerste instantie uitgestemd omdat ze iets zei over het gedrag van Rambo en omdat het weer ouderwets Nederland tegen België was.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:05 schreef iAvani het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom hier zoveel mensen zo erg Faya prijzen. Ze is bovendien er als eerste uitgestemt! Dus eigenlijk is ze de slechtste speler van allemaal. Het is natuurlijk wel knap dat zij al die duel's heeft gewonnen, maar omdat zij als enige wist hoe de proef ging was alleen de eerste tegen Willie Wartaal echt spannend. Ze is dus eigenlijk de beste verliezer, maar nogsteeds een verliezer.
Wacht maar, met die splitsing van winnaarseiland en de doelwitten even uit vizier kunnen de complotten komenquote:Op donderdag 1 november 2012 20:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zij wel, Ruud ook, maar de rest?
Ligt eraan wie er wint en meegaan.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wacht maar, met die splitsing van winnaarseiland en de doelwitten even uit vizier kunnen de complotten komen
Als je wint dus strategisch uitkiezen...quote:Op donderdag 1 november 2012 20:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ligt eraan wie er wint en meegaan.
Nee de rest is te naiëf!quote:Op donderdag 1 november 2012 20:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk het wel. Ik zou een groepje van drie als eerste uit te werkenquote:Op donderdag 1 november 2012 20:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij en wij zitten niet op het eilandquote:Op donderdag 1 november 2012 20:37 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
[..]
Denk het wel. Ik zou een groepje van drie als eerste uit te werken
Nu weten we het wel...quote:Op donderdag 1 november 2012 20:37 schreef AttunPalalin het volgende:
Fajah mag haar benen wel eens om mijn paal klemmen.
Kaarten zijn ook niet zo zwaarquote:Op donderdag 1 november 2012 20:39 schreef waaromniet1988 het volgende:
Die Matthias heeft dus 0.0 spierenkracht in zijn armen
Tel daar 0,0 wilskracht bij op en je krijgt een opgave binnen no time.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:39 schreef waaromniet1988 het volgende:
Die Matthias heeft dus 0.0 spierenkracht in zijn armen
Ik geef em groot gelijk eigenlijk.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:38 schreef Redefine het volgende:
Wat een slappe zak is die Matthias ook zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |