Ah je werd behandeld als een nummertje. Gaan we dit weekend bij die toko fuifen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:44 schreef Murdera het volgende:
Muis besteld, op internet stond: voor 22:30 besteld, volgende dag in huis, daarom daar besteld.
Natuurlijk hebben ze hem pas een dag later geleverd, dus ik een boze email gestuurd waarom ze niet leveren volgens dat waar ze mee adverteren krijg ik zon zwakzinnig mailtje terug dat niets zegt over hoe en waarom.Kansloze zwakzinnigen.
Nog niet eens als een nummertje.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah je werd behandeld als een nummertje. Gaan we dit weekend bij die toko fuifen?
Valse beloftes om alsnog wat extra harde pegels van argeloze bezoekers afhandig te kunnen makenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nog niet eens als een nummertje.
Ze halen niet waarmee ze adverteren en zetten een zwakzinnige josti achter een toetsenbord. Wat voor teringzooi is het daar.
Ik ben benieuwd wat ze reageren op mijn nieuwe vraag.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Valse beloftes om alsnog wat extra harde pegels van argeloze bezoekers afhandig te kunnen maken.
Recensies? De nieuwe bedreiging van tegenwoordig. Pas op hoor anders schrijf ik een negatieve recensie!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ze reageren op mijn nieuwe vraag.
Anders ga ik wel even een paar recensies uitschrijven.
Maar ik ben ziek. Overigens zijn een paar recensies op de juiste plekken behoorlijk schadelijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Recensies? De nieuwe bedreiging van tegenwoordig. Pas op hoor anders schrijf ik een negatieve recensie!
Vroeger gingen ze langs met honkbalknuppels
Het is inderdaad zo dat wanneer men op tijd besteld en het product op voorraad is er binnen 24 uur geleverd kan worden. Natuurlijk kan er sprake zijn van een incident waardoor een dag later bezorgd wordt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:52 schreef Samzz het volgende:
Staat er bij die advertentie geen disclaimer? Meestal is dat wel het geval.
Het staat gewoon op de websitequote:Als u op werkdagen voor 22:30 uur besteld, wordt uw bestelling in principe de volgende dag bezorgd, mits alle producten op voorraad zijn.
Dat incident is dus wanneer de producten niet op voorraad zijn. Dat kan gebeuren. Wellicht was het dat?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is inderdaad zo dat wanneer men op tijd besteld en het product op voorraad is er binnen 24 uur geleverd kan worden. Natuurlijk kan er sprake zijn van een incident waardoor een dag later bezorgd wordt.
Zeiden ze in de mail.
Dat is een beetje: Ja baas, ik ga voor jou die klus maken, als je het geld alvast stort.
En dan achteraf: Nouja, natuurlijk kan het een keer gebeuren dat ik het verneuk.
Nee, daar heb ik juist op gelet, daarom heb ik deze ipv de R.A.T.9quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat incident is dus wanneer de producten niet op voorraad zijn. Dat kan gebeuren. Wellicht was het dat?
Het mailtje is wel achterlijk trouwens.
Nee, er staat gewoon een link op de site over hoe het werkt. Maar als het product op voorraad was, dan zijn ze in gebreke. Tenzij onvoorziene omstandigheden, brand in de voorraadkast of zoquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Producten waren op voorraad.
Dat "in principe" is dan de disclaimer?
Ja, zo recht in het hart kan ie behoorlijk schadelijk zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar ik ben ziek. Overigens zijn een paar recensies op de juiste plekken behoorlijk schadelijk.
Exact.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, er staat gewoon een link op de site over hoe het werkt. Maar als het product op voorraad was, dan zijn ze in gebreke. Tenzij onvoorziene omstandigheden, brand in de voorraadkast of zo.
You need to get laid, dude.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:06 schreef muhahaha het volgende:
Je zegt dixons maar het was zeker bij de Pabo
Nee laten we dat zo houden.quote:
Vreemde conclusie.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Krijg je niet genoeg dan?
[cliché] Jouw tijd komt nog welquote:
Dat is lang geledenquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
[cliché] Jouw tijd komt nog wel[/cliché]
Whahahaha hoeveel zou de verbouwing hebben gekost?quote:
ongeveer net zoveel als de tieten van pamela anderson.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Whahahaha hoeveel zou de verbouwing hebben gekost?
Beter nummertje idd
Hmz.. ik had gelukkig nog geen plannen om mn lijf te verbouwenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:29 schreef dawg het volgende:
[..]
ongeveer net zoveel als de tieten van pamela anderson.
laat je tieten eens zien dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz.. ik had gelukkig nog geen plannen om mn lijf te verbouwen
Wie zegt dat ik je in mn whap heb?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:43 schreef dawg het volgende:
tuurlijk wel. bh uit, shirt/trui/whatever omhoog, flits! en even whatsappen naar mij.
gaat me ook even meer om het gevoelquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:19 schreef Murdera het volgende:
Ik heb altijd het idee dat ik even vies uit bad kom als wanneer ik er in ga.
Na een tijdje vind ik het te warm, zweten enzo.
En in bad, dan bad leeg laten lopen en afspoelen is wel erg omslachtig.
Dat is zoooooooooooo'n mooi nummer. Zeker dat einde!quote:
Dat deed ik vroeger wel altijd. Douchen na een bad.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:19 schreef Murdera het volgende:
Ik heb altijd het idee dat ik even vies uit bad kom als wanneer ik er in ga.
Na een tijdje vind ik het te warm, zweten enzo.
En in bad, dan bad leeg laten lopen en afspoelen is wel erg omslachtig.
Mooi.quote:
Je moet ook niet aan geld denken als je in bad gaatquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:35 schreef twi het volgende:
In bad liggen is van tevoren altijd een veel lekkerder idee dan wanneer je er eenmaal in ligt. Dan zit ik altijd weer de tijd af te tellen totdat het economischerwijs "het waard" is geweest om een paar honderd liter water door de goot te spoelen.
Nou, ik zat laatst bij een wildvreemde in bad voor het eerst in heel veel jaren, en het was echt wel vanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:35 schreef twi het volgende:
In bad liggen is van tevoren altijd een veel lekkerder idee dan wanneer je er eenmaal in ligt. Dan zit ik altijd weer de tijd af te tellen totdat het economischerwijs "het waard" is geweest om een paar honderd liter water door de goot te spoelen.
Zwemmen in het geldquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet ook niet aan geld denken als je in bad gaat
Wat doe jij bij een wildvreemde in bad?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, ik zat laatst bij een wildvreemde in bad voor het eerst in heel veel jaren, en het was echt wel van![]()
![]()
Maar de tijd dat het precies lekker is qua temperatuur is altijd wat kort.
Ja, ze bood het aan en ik voelde me vies.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat doe jij bij een wildvreemde in bad?
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, ze bood het aan en ik voelde me vies.
Ja ho, zo groot was het bad ook niet, en alhoewel het een leuke dame was, was ze wel getrouwd.quote:
Had ze goede tieten?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, ik zat laatst bij een wildvreemde in bad voor het eerst in heel veel jaren, en het was echt wel van![]()
![]()
Maar de tijd dat het precies lekker is qua temperatuur is altijd wat kort.
Ik dacht, zij zal wel de reden zijn dat jij je vies voelde.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja ho, zo groot was het bad ook niet, en alhoewel het een leuke dame was, was ze wel getrouwd.
Relevante vraag!quote:
Nee, haar voorgevel was niet haar aandachtstrekker om het zo maar te zeggen.quote:
Nee, dat was gewoon omdat ik me voor een aantal dagen niet meer had gewassen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht, zij zal wel de reden zijn dat jij je vies voelde.
Het was toch niet je moeder of je zusje?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:41 schreef Watertornado het volgende:
Nee, haar voorgevel was niet haar aandachtstrekker om het zo maar te zeggen.
Die constatering is juist!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:42 schreef twi het volgende:
[..]
Het was toch niet je moeder of je zusje?
Aquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:43 schreef twi het volgende:
[..]
Zullen we Hints gaan spelen?
Voornaam, eerste lettergreep klinkt als....
Oké, ik ben toch wel nieuwsgierig. Komt ze op FOK!?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die was net zo mooi als haar karakter
Ik denk het niet, aangezien ze Moldaafs is. Ze kan dan wel weer Duits, dat wel. En haar man kan Nederlands als hij dronken isquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:46 schreef twi het volgende:
[..]
Oké, ik ben toch wel nieuwsgierig. Komt ze op FOK!?
Moldaafs? En je loopt geen enkel risico van haar vriend in dronken bui wanneer hij jou nakend aantreft met zijn vriendin in bad?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk het niet, aangezien ze Moldaafs is. Ze kan dan wel weer Duits, dat wel. En haar man kan Nederlands als hij dronken is
De avonturen van Kuifje verbleken gewoon bij de jouwe.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk het niet, aangezien ze Moldaafs is. Ze kan dan wel weer Duits, dat wel. En haar man kan Nederlands als hij dronken is
Nee hoor, die gast was ook hartstikke aardig. Niets dan lof over die mensen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:50 schreef twi het volgende:
[..]
Moldaafs? En je loopt geen enkel risico van haar vriend in dronken bui wanneer hij jou nakend aantreft met zijn vriendin in bad?
Sorry Hergé.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
De avonturen van Kuifje verbleken gewoon bij de jouwe.
Bijna goed, ik heb altijd een badzeepaardje.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:59 schreef twi het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel een beetje jaloers hoe WT gewoon vrouwen het bad in hosselt. Al bedenk ik er aan de andere kant ook gelijk een zwembroekje, haarnetje en badeendje bij.
Picsquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bijna goed, ik heb altijd een badzeepaardje.
Toen ik dat wilde doen deed mijn camera het opeens niet meer daarna.quote:
Intussen zit ik lekker aan de Talisker. Jij ook een teug?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu moet ik weer terug gaan lezen door nieuwsgierigheid.
Gebarentaalles?????quote:
Kom jij eens met een paar details danquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:50 schreef twi het volgende:
Best saai, Watertornado houdt de kinky details voor zich.
Ik ben wel benieuwd, ik ben geen whisky connaisseur.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Intussen zit ik lekker aan de Talisker. Jij ook een teug?
Mijn fles is nog vol zat voor je.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd, ik ben geen whisky connaisseur.
Boeiend eerderquote:
Doe mij dan maar een glaasje.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn fles is nog vol zat voor je.
Ik heb nog nooit in bad gezeten met Myra.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kom jij eens met een paar details dan
Ze wil niet in je viezigheid zittenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in bad gezeten met Myra.
You don't say.quote:
Zet dan ook plaat bij het woord.quote:
Dagelijks naar die van mezelfquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tieten.
Mensen die niet naar vrouwenbuikjes kijken.
iPad is beter.. Ik kan ze best groot inzoomenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:31 schreef muhahaha het volgende:
Ik zit mobiel, bedankt voor de tetters
Er zit een cam op, gebruik 'm.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
iPad is beter.. Ik kan ze best groot inzoomen
Nee, ik wil m niet kapot maken.quote:
Dat werd het toen jij binnen kwam.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:35 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Is het hier slaapverwekkend of valt het mee?
Mwa valt mee, zo lang ben ik er zelf ook nog nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:35 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
eerder dodelijk dan slaapverwekkendquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:35 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik wil m niet kapot maken.
Gelukkig, dan slaap ik eens op tijdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat werd het toen jij binnen kwam.
ziet er uit als een goed feestjequote:
Lekker dromen over mequote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:38 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Gelukkig, dan slaap ik eens op tijd
Ik zeg altijd maar zo: is heloef binnen dan kan het feest beginnen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ziet er uit als een goed feestje
ik wacht nog steedsquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo: is heloef binnen dan kan het feest beginnen.
Ja.quote:
Dat zie ik.quote:
Ja toch niet dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:18 schreef heloef het volgende:
Maar Kaneel wat denk jij zondag? 0-5?
Gewoon lekker arrogant doen ja toch.
Oh myquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer gaan we elkaar ontmaagden dan?
Ik gok op 1-2, alleen al om dan John Guidetti daarna enorm veel haattweets te sturen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja toch niet dan?
Nee, ik denk dat Feyenoord enorm gemotiveerd is. Ajax overmoedig.
Ik vermoed 2-2.
Toepasselijke titel voor mijn verjaardag.quote:
Werken zometeenquote:
Ja ookquote:
Hey Kaneel! Al aan het genieten van het weekend?quote:
Heb zojuist mijn leeswerk voor maandag afgerond. Moet nog een opdracht maken voor studie en dan nog lessen voorbereiden voor volgende week.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hey Kaneel! Al aan het genieten van het weekend?
Geen tijd voor mij makenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb zojuist mijn leeswerk voor maandag afgerond. Moet nog een opdracht maken voor studie en dan nog lessen voorbereiden voor volgende week.
Maar daarvan gaat er vandaag weinig meer gebeuren.
Straks naar een meet in Arnhem.
Hehehe, genoeg is genoeg.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb zojuist mijn leeswerk voor maandag afgerond. Moet nog een opdracht maken voor studie en dan nog lessen voorbereiden voor volgende week.
Maar daarvan gaat er vandaag weinig meer gebeuren.
Straks naar een meet in Arnhem.
Helleuw UFTquote:
Tofffquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Helleuw UFTVanavond naar de James Bond premiere
Jij mocht ook komen, ja.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voel je je nu betrapt
Of gestalkt
Van de Sex Sc.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hehehe, genoeg is genoeg.
Oh gezellig! Wat voor meet?
Heb er zin in jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Tofff![]()
Ik ga vanavond naar PA4
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij mocht ook komen, ja.
[..]
Van de Sex Sc.
Hehe jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
4? Dafuq, ik wist niet eens dat 3 bestond
Moeten we eerst wachten tot Fera weg is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, een 1op1 knuffelmeet met jou
Ik ken er eigenlijk niemand, dus wel spannend.quote:
Er is al een deel 4?quote:
Echt? Wel stoer dat je gewoon gaat dan. Komt vast goedquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moeten we eerst wachten tot Fera weg is.
[..]
Ik ken er eigenlijk niemand, dus wel spannend.
Hahaha ja. Er is ook een halloweennight in Tuschinski maar dat zijn 4 films die pas om 00:00 beginnenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is al een deel 4?Gaat hard wel
Veel plezier in ieder geval.
Ik ga met mijn vriendin en een vriendin van haar, die kan ik zeker weten niet meenemen naar een horrorfilm
Moet ik nog aan beginnenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hehe jaPas alle delen weer gekeken haha
Van mij niet hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moeten we eerst wachten tot Fera weg is.
Fright Night, tof!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Echt? Wel stoer dat je gewoon gaat dan. Komt vast goed
[..]
Hahaha ja. Er is ook een halloweennight in Tuschinski maar dat zijn 4 films die pas om 00:00 beginnenVriendje moet gewoon werken vandaag dus dat is misschien iets te veel van het goede. En morgen halloween fright night
James Bond is ook supervetwij gaan volgende week als hij uitkomt
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fright Night, tof!Nou was het juist bij die film dat ik erachter kwam dat ik ze niet mee moest nemen naar horrorfilms. En zo eng was die niet eens
De een ging met d'r Ipod op en ogen dicht "het einde van de film proberen te halen", de ander brak mijn hand bijna bij iedere wannabe schrikmomentje.
OMGquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ben ook geen held hoor, ik hou mn hand voor mn ogen als het eng wordt, zodat ik alleen nog de ondertiteling kan lezen
Nee want ik vind het wel leukquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
OMGDas toch zonde, kun je beter wat anders kijken?
Ben jij dan ook een van die mensen die dan keihard gilt, iets waar de rest van de bioscoopbezoekers meer van schrikken dan van wat er op het scherm gebeurd?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee want ik vind het wel leukAlleen dat wachten tot je je de pleuris schrikt kan ik niet zo goed tegen
ga je met die kleine?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee want ik vind het wel leukAlleen dat wachten tot je je de pleuris schrikt kan ik niet zo goed tegen
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben jij dan ook een van die mensen die dan keihard gilt, iets waar de rest van de bioscoopbezoekers meer van schrikken dan van wat er op het scherm gebeurd?
Oh oh, moet ie niet zijn legitimatie vergeten, straks komt ie er niet inquote:
Stevenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh oh, moet ie niet zijn legitimatie vergeten, straks komt ie er niet in
Laat me nouquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laat me nou
Ik heb nog steeds pijn van woensdag en dit verzacht het een beetje
Ik zit verdomme onder de blauwe plekken en er loopt een blauw/rode beurse streep precies over mijn ribben en heb een hondenbeet en deze keer was ik gewoon onschuldigquote:
WATquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zit verdomme onder de blauwe plekken en er loopt een blauw/rode beurse streep precies over mijn ribben en heb een hondenbeet en deze keer was ik gewoon onschuldig
Nee, klappenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
WATJe had toch alleen een klap gekregen?
Que pasa?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zit verdomme onder de blauwe plekken en er loopt een blauw/rode beurse streep precies over mijn ribben en heb een hondenbeet en deze keer was ik gewoon onschuldig
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, klappen
En dan terwijl ik een hond aan mijn dij had en niet snel genoeg weg ging volgens meneer de ME
Woensdag op de Wallenquote:
Grote groep Ajax en grote groep Cityquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Hoe kom je uberhaupt in de buurt van de ME terecht?
Oh myquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, klappen
En dan terwijl ik een hond aan mijn dij had en niet snel genoeg weg ging volgens meneer de ME
Nee niet dat er ME is, maar wel dat er een hond in je been hangtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Grote groep Ajax en grote groep City
Is niet zo heel raar dat er ME is hoor
Oh my2quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Woensdag op de Wallen
Er waren wat opstootjes en ik stond deze keer gewoon netjes te praten met wat Engelse maar ze gingen de Wallen schoonvegen en iedereen die niet aan de kant ging kreeg gewoon slaag met de stok
Ik kon niet wegkomen omdat het te druk was of ik had de gracht in moeten springen
Ook leuk dat er van die grapjassen op facebook gaan vragen of ik weer opgepakt ben en mijn moeder het nog gelooft ookquote:
Die hufters hadden hondenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee niet dat er ME is, maar wel dat er een hond in je been hangt
Je moeder op FB? Really?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ook leuk dat er van die grapjassen op facebook gaan vragen of ik weer opgepakt ben en mijn moeder het nog gelooft ook
Ja waarom denk je dat ik je whatsappte_O- Ik dacht al nee tochquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ook leuk dat er van die grapjassen op facebook gaan vragen of ik weer opgepakt ben en mijn moeder het nog gelooft ook
Jaquote:
Ik was gewoon netjes bij de wedstrijdquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja waarom denk je dat ik je whatsappte_O- Ik dacht al nee toch
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was gewoon netjes bij de wedstrijd
Tussen de R en D sta ik
[ afbeelding ]
En nog gratis naar binnen ookquote:
Mijn vader heeft ook een keer een vriendschapsverzoek gedaan, heb hem even netjes (irl) verteld dat ik daar niet op zit te wachten, snapte hij ook wel weer..quote:
Mwah heb er verder niet zo veel last van alleen wanneer er dit soort dingen zijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn vader heeft ook een keer een vriendschapsverzoek gedaan, heb hem even netjes (irl) verteld dat ik daar niet op zit te wachten, snapte hij ook wel weer..
En zondag naar Feyenoord-Ajaxquote:
Waarom geloof ik in jouw geval de ME?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, klappen
Omdat je het o zo grappig vindt omdat het mij betreft en die Steven heeft toch zo'n slechte naamquote:
Dat eerste wel, en die slechte naam maak je ondanks je gulle lach ook meestal wel een klein beetje waarquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat je het o zo grappig vindt omdat het mij betreft en die Steven heeft toch zo'n slechte naam
Deze keer deed ik serieus echt niksquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:46 schreef twi het volgende:
[..]
Dat eerste wel, en die slechte naam maak je ondanks je gulle lach ook meestal wel een klein beetje waar
Nou vooruit. Hou je het zondag wel een beetje rustig?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Deze keer deed ik serieus echt niks
Moet welquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:48 schreef twi het volgende:
[..]
Nou vooruit. Hou je het zondag wel een beetje rustig?
ik ben heftigquote:
Gewoon ongelukquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die Stief he? Die heeft ook echt een problemen-magneet in zijn reet zitten.
Was jij dan ook in Haren?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon ongeluk
Ben altijd op de verkeerde plek,plaats en tijdstip
hoezo kan jij daar iets van merken dan?quote:
Neequote:
Ik luk maar wat man.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hoezo kan jij daar iets van merken dan?
luk maar wat raak danquote:
Lul bedoelde ik.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik luk, jij lukt, hij lukt, wij lukken.
je bent zelf een lulquote:
Ik dacht dat je een vagina had.quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een vagina had.
Moet ik misschien iets beter kijken volgende keer.
Misschien heeft ze wel een clitje wat eruit ziet als een kleine penerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een vagina had.
Moet ik misschien iets beter kijken volgende keer.
dquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een clitje wat eruit ziet als een kleine pener
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een clitje wat eruit ziet als een kleine pener
Volgende keer heb ik een betere zin.quote:
Je maakt maar zinquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Volgende keer heb ik een betere zin.
quote:
Ik moet ook maar weer aan het werkquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]Ik ben keihard aan het werk joh!! Geen bier voor mij hoor!
Oow hahaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
studie ontwijkend gedrag-en
Journalistiekquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Even wat David Icke kijken omdat het kan
Engelquote:
Echt? Dat is balenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed jabtw het ene spel is niet compleet.... ik mis een kaartje
Nee niet in Duitsland....quote:
Ik heb behoorlijk hard gewerkt vandaag. Nu heb ik even last van een inkakmomentje. Nog maar 3 kwartier maar de laatste loodjes wegen het zwaarstquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik moet ook maar weer aan het werk
Ben aan het soggen
Hup huppel!!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb behoorlijk hard gewerkt vandaag. Nu heb ik even last van een inkakmomentje. Nog maar 3 kwartier maar de laatste loodjes wegen het zwaarst
Ghehehequote:
Best wel oke...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehehe
Schattepetatje![]()
How's life?
Toe maar!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Best wel oke...ik heb nog 1 dag vakantie
En daarna?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:23 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga zo uit eten met twee dames en daarna naar Skyfall. Vind ik leuk.
SUIT upquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:23 schreef Barbusse het volgende:
Goed bezig, niet het einde verklappen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:23 schreef Barbusse het volgende:
Doe je goedquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toe maar!!
Over 36 minuten begint mijn lange weekend. Lekker vrij tot woensdag!
Dat zien we dan wel weerquote:
On it, -Engel-. On itquote:
Uiteraardquote:
Ik ben zeer fanatiek aan het woggen!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer
[..]
On it, -Engel-. On it![]()
Hoest met jullie daar?
Nee, dat doe ik nooit. Ik haat het zelf als andere mensen films en boeken gaan lopen spoileren.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed bezig, niet het einde verklappen.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zeer fanatiek aan het woggen!!
Gelukkigquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik nooit. Ik haat het zelf als andere mensen films en boeken gaan lopen spoileren.
Primaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer
[..]
On it, -Engel-. On it![]()
Hoest met jullie daar?
Maar ik ga wel zeggen of hij goed of slecht was, is dat ok?quote:
Yeps... uitjes, verjaardag, tandarts met de prik gecombineerd ... en gelijk vroeg gedaan zodat ik de rest van de dag wel leuke dingen kon doen... lekker hoor....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Nog wat leuks gedaan in je vakantie?
Ja dat mag welquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik ga wel zeggen of hij goed of slecht was, is dat ok?
ja is primaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik ga wel zeggen of hij goed of slecht was, is dat ok?
Tandarts vind ik nou niet echt vakantie-materiaalquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Yeps... uitjes, verjaardag, tandarts met de prik gecombineerd ... en gelijk vroeg gedaan zodat ik de rest van de dag wel leuke dingen kon doen... lekker hoor....
Ik hoor nu vrij te zijnquote:
Okay danquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Yeps... uitjes, verjaardag, tandarts met de prik gecombineerd ... en gelijk vroeg gedaan zodat ik de rest van de dag wel leuke dingen kon doen... lekker hoor....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |