quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, klappen
En dan terwijl ik een hond aan mijn dij had en niet snel genoeg weg ging volgens meneer de ME
Woensdag op de Wallenquote:
Grote groep Ajax en grote groep Cityquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Hoe kom je uberhaupt in de buurt van de ME terecht?
Oh myquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, klappen
En dan terwijl ik een hond aan mijn dij had en niet snel genoeg weg ging volgens meneer de ME
Nee niet dat er ME is, maar wel dat er een hond in je been hangtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Grote groep Ajax en grote groep City
Is niet zo heel raar dat er ME is hoor
Oh my2quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Woensdag op de Wallen
Er waren wat opstootjes en ik stond deze keer gewoon netjes te praten met wat Engelse maar ze gingen de Wallen schoonvegen en iedereen die niet aan de kant ging kreeg gewoon slaag met de stok
Ik kon niet wegkomen omdat het te druk was of ik had de gracht in moeten springen
Ook leuk dat er van die grapjassen op facebook gaan vragen of ik weer opgepakt ben en mijn moeder het nog gelooft ookquote:
Die hufters hadden hondenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee niet dat er ME is, maar wel dat er een hond in je been hangt
Je moeder op FB? Really?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ook leuk dat er van die grapjassen op facebook gaan vragen of ik weer opgepakt ben en mijn moeder het nog gelooft ook
Ja waarom denk je dat ik je whatsappte_O- Ik dacht al nee tochquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ook leuk dat er van die grapjassen op facebook gaan vragen of ik weer opgepakt ben en mijn moeder het nog gelooft ook
Jaquote:
Ik was gewoon netjes bij de wedstrijdquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja waarom denk je dat ik je whatsappte_O- Ik dacht al nee toch
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was gewoon netjes bij de wedstrijd
Tussen de R en D sta ik
[ afbeelding ]
En nog gratis naar binnen ookquote:
Mijn vader heeft ook een keer een vriendschapsverzoek gedaan, heb hem even netjes (irl) verteld dat ik daar niet op zit te wachten, snapte hij ook wel weer..quote:
Mwah heb er verder niet zo veel last van alleen wanneer er dit soort dingen zijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn vader heeft ook een keer een vriendschapsverzoek gedaan, heb hem even netjes (irl) verteld dat ik daar niet op zit te wachten, snapte hij ook wel weer..
En zondag naar Feyenoord-Ajaxquote:
Waarom geloof ik in jouw geval de ME?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, klappen
Omdat je het o zo grappig vindt omdat het mij betreft en die Steven heeft toch zo'n slechte naamquote:
Dat eerste wel, en die slechte naam maak je ondanks je gulle lach ook meestal wel een klein beetje waarquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat je het o zo grappig vindt omdat het mij betreft en die Steven heeft toch zo'n slechte naam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |