quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij mocht ook komen, ja.
[..]
Van de Sex Sc.
Hehe jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
4? Dafuq, ik wist niet eens dat 3 bestond
Moeten we eerst wachten tot Fera weg is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, een 1op1 knuffelmeet met jou
Ik ken er eigenlijk niemand, dus wel spannend.quote:
Er is al een deel 4?quote:
Echt? Wel stoer dat je gewoon gaat dan. Komt vast goedquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moeten we eerst wachten tot Fera weg is.
[..]
Ik ken er eigenlijk niemand, dus wel spannend.
Hahaha ja. Er is ook een halloweennight in Tuschinski maar dat zijn 4 films die pas om 00:00 beginnenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is al een deel 4?Gaat hard wel
Veel plezier in ieder geval.
Ik ga met mijn vriendin en een vriendin van haar, die kan ik zeker weten niet meenemen naar een horrorfilm
Moet ik nog aan beginnenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hehe jaPas alle delen weer gekeken haha
Van mij niet hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moeten we eerst wachten tot Fera weg is.
Fright Night, tof!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Echt? Wel stoer dat je gewoon gaat dan. Komt vast goed
[..]
Hahaha ja. Er is ook een halloweennight in Tuschinski maar dat zijn 4 films die pas om 00:00 beginnenVriendje moet gewoon werken vandaag dus dat is misschien iets te veel van het goede. En morgen halloween fright night
James Bond is ook supervetwij gaan volgende week als hij uitkomt
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fright Night, tof!Nou was het juist bij die film dat ik erachter kwam dat ik ze niet mee moest nemen naar horrorfilms. En zo eng was die niet eens
De een ging met d'r Ipod op en ogen dicht "het einde van de film proberen te halen", de ander brak mijn hand bijna bij iedere wannabe schrikmomentje.
OMGquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ben ook geen held hoor, ik hou mn hand voor mn ogen als het eng wordt, zodat ik alleen nog de ondertiteling kan lezen
Nee want ik vind het wel leukquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
OMGDas toch zonde, kun je beter wat anders kijken?
Ben jij dan ook een van die mensen die dan keihard gilt, iets waar de rest van de bioscoopbezoekers meer van schrikken dan van wat er op het scherm gebeurd?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee want ik vind het wel leukAlleen dat wachten tot je je de pleuris schrikt kan ik niet zo goed tegen
ga je met die kleine?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee want ik vind het wel leukAlleen dat wachten tot je je de pleuris schrikt kan ik niet zo goed tegen
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben jij dan ook een van die mensen die dan keihard gilt, iets waar de rest van de bioscoopbezoekers meer van schrikken dan van wat er op het scherm gebeurd?
Oh oh, moet ie niet zijn legitimatie vergeten, straks komt ie er niet inquote:
Stevenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh oh, moet ie niet zijn legitimatie vergeten, straks komt ie er niet in
Laat me nouquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laat me nou
Ik heb nog steeds pijn van woensdag en dit verzacht het een beetje
Ik zit verdomme onder de blauwe plekken en er loopt een blauw/rode beurse streep precies over mijn ribben en heb een hondenbeet en deze keer was ik gewoon onschuldigquote:
WATquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zit verdomme onder de blauwe plekken en er loopt een blauw/rode beurse streep precies over mijn ribben en heb een hondenbeet en deze keer was ik gewoon onschuldig
Nee, klappenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
WATJe had toch alleen een klap gekregen?
Que pasa?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zit verdomme onder de blauwe plekken en er loopt een blauw/rode beurse streep precies over mijn ribben en heb een hondenbeet en deze keer was ik gewoon onschuldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |