Nee, ik wil m niet kapot maken.quote:
Dat werd het toen jij binnen kwam.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:35 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Is het hier slaapverwekkend of valt het mee?
Mwa valt mee, zo lang ben ik er zelf ook nog nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:35 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
eerder dodelijk dan slaapverwekkendquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:35 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik wil m niet kapot maken.
Gelukkig, dan slaap ik eens op tijdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat werd het toen jij binnen kwam.
ziet er uit als een goed feestjequote:
Lekker dromen over mequote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:38 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Gelukkig, dan slaap ik eens op tijd
Ik zeg altijd maar zo: is heloef binnen dan kan het feest beginnen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ziet er uit als een goed feestje
ik wacht nog steedsquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo: is heloef binnen dan kan het feest beginnen.
Ja.quote:
Dat zie ik.quote:
Ja toch niet dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:18 schreef heloef het volgende:
Maar Kaneel wat denk jij zondag? 0-5?
Gewoon lekker arrogant doen ja toch.
Oh myquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer gaan we elkaar ontmaagden dan?
Ik gok op 1-2, alleen al om dan John Guidetti daarna enorm veel haattweets te sturen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja toch niet dan?
Nee, ik denk dat Feyenoord enorm gemotiveerd is. Ajax overmoedig.
Ik vermoed 2-2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |