ik vind het prima, ben zelf wel voorstander van 's ochtends een nieuwe startenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:27 schreef Gehenna het volgende:
Zal ik gaan tellen? of is dat te vroeg
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | 1. Bettie Serveert - Palomine (8 punten) 2. Daryll-Ann - Summerdaze (5 punten) (twee stemmen zelfs) Vandenberg - Burning Heart (ook twee stemmen) Ayreon - Day Twenty: Confrontation Amazing Stroopwafels - Oude Maasweg Shocking Blue - Send Me a Postcard Anouk - Margarita Chum The Sugarettes - Jolene Cuby + Blizzards - Somebody will know someday Blaudzun - Resident Moss - I apologise (dear Simon) Dragonfly - Celestian Empire Bauer - Thin White Line |
fixedquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Persé bands? Of ook artiesten/dj's ?
Modern Talking, Boney M., Nena, Heino, Heintje..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:03 schreef Norrage het volgende:
Ik kom niet eens tot 5 joh....duitsers![]()
Oh Bohren is natuurlijk ook Duitsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:55 schreef Bosbeetle het volgende:
1. Bohren & der club of gore
2. Einstürzende neubauten
3. Caspar Brötzmann Massakar
4. Kraftwerk
5. Nina Hagen Band
eervolle vermelding voor mediengruppe telekommander(maar toch een maatje te klein)
Het is dat ik ze zo vaak live heb gezien maar toch verdienen ze bij mij een eerste plaat, het zijn nogsteeds cds die ik vaak opzet.. Er zijn trouwens weinig bandjes die zo 'extreem' zijn en door bijna iedereen aan wie ik ze laat horen leuk gevonden worden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:15 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Oh Bohren is natuurlijk ook Duitsdenk niet dat ik ze in mijn top5 had gestopt, maar toch helemaal vergeten
Ik draai ze vaak ('s avonds) in de trein, heerlijke platenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het is dat ik ze zo vaak live heb gezien maar toch verdienen ze bij mij een eerste plaat, het zijn nogsteeds cds die ik vaak opzet.. Er zijn trouwens weinig bandjes die zo 'extreem' zijn en door bijna iedereen aan wie ik ze laat horen leuk gevonden worden.
bijzondere band verdient mijn 1ste plaats.
Ik moet het nog wel een beetje goed vinden....quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:15 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Modern Talking, Boney M., Nena, Heino, Heintje..
5 zijn zo op te noemen toch?
the notwist (had ook in mijn lijstje gekunt overigensquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik moet het nog wel een beetje goed vinden....
Hastikke Nederlandsquote:
Ja die had ik ook wel...en wat krautrock...maar goed niet genoeg.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
the notwist (had ook in mijn lijstje gekunt overigens)
James Lastquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:56 schreef Gewas het volgende:
1. Hannes Wader
2. Reinhard Mey
3. Rudolf Schock
4. Heino
5. James Last
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
artiesten mag ook hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wel een lijstje met 5 Duitse 'artiesten' op noppen
1 Thomas Häßler
2 Mesut Özil
3 Mario Basler
4 Jürgen Klinsmann
5 Pierre Littbarski
Gloep!, Nico helemaal vergeten in mijn lijstje...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:26 schreef Gillingham het volgende:
1. Neu!
2. Mouse on Mars
3. Kraftwerk
4. Can
5. Nico
Er is nog wel plaats, want Falco was een Oostenrijker.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:40 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Nee, maar op basis van één (weliswaar briljant) nummer kom je niet in mijn top 5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |