Waarom!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:04 schreef Disana het volgende:
Ik vind deze bachelor echt zo onaantrekkelijk in alle opzichten.
Het wordt weer tijd voor een bachelorette!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:04 schreef Disana het volgende:
Ik vind deze bachelor echt zo onaantrekkelijk in alle opzichten.
ik denk dat zij wel 1 van de oudste dames daar is?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:04 schreef Injetta het volgende:
Ik vind haar al een beetje een verouderd hoofd hebben met al die lijntjes rond haar ogen.
Mja, daar val ik dan nog minder op.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:05 schreef zoem het volgende:
[..]
Het wordt weer tijd voor een bachelorette!
Hoe oud is ze eigenlijk? 35 jaar?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:04 schreef Injetta het volgende:
Ik vind haar al een beetje een verouderd hoofd hebben met al die lijntjes rond haar ogen.
ja! En dan een Nederlandse versie graag, die is er nog niet geweest.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:05 schreef zoem het volgende:
[..]
Het wordt weer tijd voor een bachelorette!
Maar dan heb je weer een hoeveelheid mannen in de game om haar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, daar val ik dan nog minder op.
Ze is wel knap voor haar leeftijd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:06 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Hoe oud is ze eigenlijk? 35 jaar?
Oeh, dan geef ik mij op. En alleen goddelijke mannen die zich aan mogen melden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:07 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja! En dan een Nederlandse versie graag, die is er nog niet geweest.
ik vrees dat ze erin blijft. Denk dat hij haar wel interessant vindt, al was het alleen maar omdat hij denk ik wel het idee heeft haar heel snel in bed te kunnen krijgen.quote:
Geen idee.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:06 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Hoe oud is ze eigenlijk? 35 jaar?
http://www.alifedotowsky.com/quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:07 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja! En dan een Nederlandse versie graag, die is er nog niet geweest.
Met zo'n quasi Amerikaansachtige tongval.....quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:08 schreef Ziba het volgende:
Die tweeling hebben allebei zo'n slome irritante stem.
Ja zoiets, van die stemmen die niet al te intelligent klinken ofzo.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:08 schreef Injetta het volgende:
[..]
Met zo'n quasi Amerikaansachtige tongval.....![]()
![]()
dit graag!!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat blijven ze leuk doen tegen elkaar doen, ik wil bitchfights
Komt denk ik nog.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat blijven ze leuk doen tegen elkaar doen, ik wil bitchfights
Jacobine ook. Speelde in TV reclame's en kleine dingen in ONM, GTST en nog wel hoop programma'squote:Op maandag 22 oktober 2012 22:16 schreef zoem het volgende:
Die getinte vrouw zit er alleen in voor de tv-aandacht
Die mag er ook best snel uit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:16 schreef zoem het volgende:
Die getinte vrouw zit er alleen in voor de tv-aandacht
Ik verwacht dat er op een gegeven moment kwijl af gaat lopen....quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:16 schreef mootie het volgende:
Die onderlip van hem..... ik krijg er jeuk van.
Van die wenkbrauwen die onder een hoek van 45 graden lopen, ziet er niet uitquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:16 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Die mag er ook best snel uit.
Mja der zus was onverwacht vroeg bevallen ofzoquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:18 schreef zoem het volgende:
Ze stopt met het programma omdat ze tante is geworden?
Die denkt dat alles om haar draait......quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:20 schreef Mascleta het volgende:
Jacobine dacht dat die roos binnen was.
inderdaad!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:21 schreef Mascleta het volgende:
Lisette is gewoon mooi hoor, mooier als jou Jacobine!
ze zorgt inderdaad wel voor heerlijke ergernissenquote:
Kan haast niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:22 schreef Mascleta het volgende:
Denk dat Jacobine er uit gaat. Gezien de montage. Vorige week ook zo'n trailer door middel van montage.
Alhoewel, dan zou ze er inblijven. Want dat was vorige keer met dat meisje dat boos keek ook zoquote:
Haha mocht ze willenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:25 schreef Ziba het volgende:
[..]
Die doet me denken aan Amanda van Afrojack.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:28 schreef MissJ het volgende:
wat een ontzettende aandachtvragend wijf zeg dat ze zo cheap haar tieten laat zien.
Dat dacht ik ook. Ze heeft helemaal geen borsten.quote:
Volgens mij knapt die gozer juist af op zulke acties.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:28 schreef MissJ het volgende:
wat een ontzettend aandachtvragend wijf zeg dat ze zo cheap haar (mini)tieten laat zien.
Serieus?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:30 schreef Moogwai10 het volgende:
Niet vergeten dat die Jacobien een ingehuurde actrice he, hadden we vorige week al uitgevogeld.
Denk ik ook wel, ja. Of niet om in haar broekje te komen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Volgens mij knapt die gozer juist af op zulke acties.
Heb je toevallig nog een linkje?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:30 schreef Moogwai10 het volgende:
Niet vergeten dat die Jacobien een ingehuurde actrice he, hadden we vorige week al uitgevogeld.
Nee hoor, het is een mediageil meisje die graag overal aan meedoet. Zoals de meeste kandidaten in de meeste programma's.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:30 schreef Moogwai10 het volgende:
Vorige keer leek ze best leuk. Maar nu blijkt het een opdringerig agressief wijf.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:29 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Ze heeft helemaal geen borsten.
Die doet gewoon alles om maar op te vallen.
No way.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:33 schreef Mascleta het volgende:
[..]
http://www.tvtalent.nl/disp_user.php?id=1443
Edit: Daar beweert ze trouwens 75C te hebben.
Thx!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:33 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Op tv zag ik twee theezakjesquote:Edit: Daar beweert ze trouwens 75C te hebben.
Over de cupmaat: volume van borsten zegt niet perse iets over de maat.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:33 schreef Mascleta het volgende:
[..]
75c redt ze nooitquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:33 schreef Mascleta het volgende:
[..]
ditquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:35 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
75c redt ze nooit
Maar aandachtsgeil is ze wel. Irritant wijf.
Dat is overal. Oh Oh Europa (dat vreselijke slechte programma) is ook een bij elkaar geraapt zootje. Ik heb toen ook een uitnodiging gehad om me in te schrijven. Die Gary die afgelopen week meedeed zat eerder in Echte Dames en Heren in de Dop. En zo is dat overal. Tony deed voor die aan Oh Oh Cherso mee deed ook mee aan take me out. en de vrouwen uit take me out kom je nu ook her en der weer tegen in programma's.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:40 schreef Montelly het volgende:
90% van deze meiden doen geregeld mee aan diverse spelletjes/shows/programma's en staan in database als "oproep" voor diverse zenders.
Deze meiden krijgen vaak ook instructies om programma in een bepaalde richting te sturen en vaak zijn bepaalde momenten ook gescript om programma aantrekkelijk te maken.
http://www.tvtalent.nl/
Laat een ding duidelijk zijn, ze zitten daar ABSOLUUT NIET voor de bachelor
Zal dat echt zo zijn? Ik vond haar wel al een bekende kop hebben...quote:Hebben jullie ook al gezien dat 'Marina' eigenlijk Mandy Pijnenburg is, die vast zat op de Domenicaanse Republiek voor drugssmokkel??
Bizar!!
Welnee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:09 schreef MissJ het volgende:
omg!
Ik lees net dit op het Viva forum (daar loopt ook een topic over dit programma):
[..]
Zal dat echt zo zijn? Ik vond haar wel al een bekende kop hebben...
En zo is het maar net!!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:44 schreef Montelly het volgende:
die wijven kunnen alleen:
hihihihihihi jaaaaaaa hihihihihhihi jaaaaaa...hihihihhihhi uuuhmm hihihihihihhi
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh wacht over een uur pas
Dan moet je ook wel vertellen welk misbaksel het isquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:04 schreef rhubarb het volgende:
En zo zie je opeens je ex in dit programma rondlopen
Met haar inlegkruisjes lachquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:51 schreef MissJ het volgende:
met vanavond die tietjes van Jacobien in beeld!
Gelukkig niet een van die valse take me out krengen die daar rondlopen...quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:36 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dan moet je ook wel vertellen welk misbaksel het is
Oh echtquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:51 schreef MissJ het volgende:
met vanavond die tietjes van Jacobien in beeld!
quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Joepie bitchfights, hier kijken we voor!
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Joepie bitchfights, hier kijken we voor!
Ik hoop het.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zou jacobien een actrice zijn?
inderdaad... Als zij echt is dan is dat wel zeer triest zeg dat iemand zo kan zijn.quote:
Aan de andere kant, er bestaan trieste mensen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
inderdaad... Als zij echt is dan is dat wel zeer triest zeg dat iemand zo kan zijn.
dat zeker!quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:38 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Aan de andere kant, er bestaan trieste mensen.
Die (de cameraploeg) gaan mee op de boot.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mag zij met de cameraploeg blijven zitten daar
Vooral heel triest hoe ze over Rosalie spreken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat een walgelijk gesprek
7 wekenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:45 schreef Limburg82 het volgende:
Jacobien staat 7 weken droog. Arme camaraman. Ik denk dat die nog verkracht gaat worden.
Jacobien is een bitch + onboeiende datequote:Op maandag 29 oktober 2012 21:46 schreef Mascleta het volgende:
Kutzooi dat Love in de Wild zo overlapt met De Bachelor. Iets gemist?
waat? Pil + condoom bedoel je?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dubbel beschermen? Doen jullie dat dames?
oh haha net gemist. Maar nee dat gebruik ik niet dubbelquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tampon + maandverband zoals in die reclame
Ja ik ook, die dingen zijn ziek grootquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:56 schreef MissJ het volgende:
[..]
oh haha net gemist. Maar nee dat gebruik ik niet dubbelAls je het wil weten: ik gebruik alleen tampons, maandverband vind ik echt ranzig.
Soms, maar dat is meer gemakzucht.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tampon + maandverband zoals in die reclame
Lijkt me ook erg mooi.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Lijkt me wel echt gaaf om daar te zwemmen
nee man alleen een bepaald slagquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Altijd dit soort gezeik met meerdere vrouwen op een hoop
Ik zat al te googlenquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:02 schreef Mascleta het volgende:
Fuck!!! gemist. Ik kijk heel even 1 seconde op mijn laptop scherm en ik mis het. Ik wil Stills en Gifjes.
Even checken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Haha als ik naar jacobien google vind iedereen haar een bitch
Andere fora of blogs?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Haha als ik naar jacobien google vind iedereen haar een bitch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:08 schreef MissJ het volgende:
ik lees net een tweet datKut lees ik toch die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik lees net een tweet datIk hoop het niet, die maakt het een stuk spannenderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
ik lees net een tweet datIk ook, maar spoilers, aankondigingen en doodverklaringen op Twitter zijn al zo vaak vals gebleken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
Maar gebaseerd op waargebeurde verhalen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
LOL een dokterprogramma maar dan nep
Ook nog in het Engels.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:12 schreef Pencile het volgende:
Jacobien's twitter pagina: There is no such thing as bad publicity in the TV world.. ja meid
das waar ja. Hoop eigenlijk dat het niet waar isquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:09 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ik ook, maar spoilers, aankondigingen en doodverklaringen op Twitter zijn al zo vaak vals gebleken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
twitter:JbienSchumacher twitterde op maandag 29-10-2012 om 22:20:12Die blikken Van mij Waren door die hakken waar ik drie uur opMoest staan die zo pijn deden haha #debachelor reageer retweet
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:23 schreef Pvoesss het volgende:
twitter:JbienSchumacher twitterde op maandag 29-10-2012 om 22:20:12Die blikken Van mij Waren door die hakken waar ik drie uur opMoest staan die zo pijn deden haha #debachelor reageer retweet
twitter:JbienSchumacher twitterde op maandag 29-10-2012 om 22:20:50En marina is een vals kind reageer retweet
Dat was toen bij de amerikaanse reeks gebeurd. 1 van die meiden ging met iemand van de productie of zoiets.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:40 schreef Captain_Maximum het volgende:
Zou wat zijn als een van die vrouwen verliefd wordt op de cameraman.
ok... Mag ze dit zo wel zeggen als deelneemster? Lijkt me niettwitter:JbienSchumacher twitterde op maandag 29-10-2012 om 22:28:28Jammer dat #debachelor zo serieus word genomen, kom op het is nep dat weet iedereen toch wel reageer retweet
Zou best een fake account kunnenzijnquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:33 schreef MissJ het volgende:
ok... Mag ze dit zo wel zeggen als deelneemster? Lijkt me niettwitter:JbienSchumacher twitterde op maandag 29-10-2012 om 22:28:28Jammer dat #debachelor zo serieus word genomen, kom op het is nep dat weet iedereen toch wel reageer retweet
![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:34 schreef Limburg82 het volgende:
http://www.net5.nl/progra(...)levering-2/sherrilyn
Eerste reactie even lezen.
quote:BienSchumacher @JbienSchumacher
@MyNameIsLostZ dat waren mijn woorden niet, en volgende week is te zien door wie die roddel is veroorzaakt. Lies en ik zijn cool samen;)
Tja, als je zo redeneert blijven alleen Britt en Sara over.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar sowieso ik zei bij het begin toch al dat er alleen golddiggers mee zouden doen, er zitten MBO studenten bij
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:34 schreef Limburg82 het volgende:
http://www.net5.nl/progra(...)levering-2/sherrilyn
Eerste reactie even lezen.
Ik dacht ook dat hij de opmerking maakte dat hij niet gecharmeerd was van meisjes die zo snel te lichamelijk werden, en dat was toen zij met hem in het water was, vlak voordat ze haar topje omlaag deed.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:52 schreef utrecht1970 het volgende:
Volgens mij vinden de meiden in het programma met name de gratis vakantie interessant en is het een plus als die vent nog een beetje lekker is. Het is duidelijk dat jacobiene nog even mag blijven om voor wat leuke tv te zorgen. Wat mij wel opviel bij de rozen ceremonie is dat die vent bij alle meiden een verhaaltje had: De volgende roos is voor een dame die het flirten beheerst, die ik beter wel leren kennen etc"Bij Jacobiene was het alleen de volgende roos is voor Jacobiene, alsof het niet zijn eigen keuze was om haar er in te laten.
Nee hoor, bij Jacobiene was ook een verhaaltje. Dat ze te weinig tijd samen hadden om te praten. Bij die Cherilyn was geen verhaaltje, ik denk dat zij erin wordt gelaten om voor wat spanning en sensatie te zorgen bij de vrouwen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:52 schreef utrecht1970 het volgende:
Volgens mij vinden de meiden in het programma met name de gratis vakantie interessant en is het een plus als die vent nog een beetje lekker is. Het is duidelijk dat jacobiene nog even mag blijven om voor wat leuke tv te zorgen. Wat mij wel opviel bij de rozen ceremonie is dat die vent bij alle meiden een verhaaltje had: De volgende roos is voor een dame die het flirten beheerst, die ik beter wel leren kennen etc"Bij Jacobiene was het alleen de volgende roos is voor Jacobiene, alsof het niet zijn eigen keuze was om haar er in te laten.
gigantisch bedrag voor even voor de camera paraderen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat lul je nou. Niet in Nederland in ieder geval.
nee dus jij denkt dat het wel echt is? Ga die meiden eens op facebook zoeken. Het zal je verbazen dat ze alweer lekker thuis zijn en de een weer gewoon aan het werk is en de ander weer op reis naar Thailand etcquote:
Nou, kom op, vertel, hoeveel is dat dan maar liefst? Jij als super perfect model kijkt toch niet zo snel op van een beetje bedrag toch?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:52 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
gigantisch bedrag voor even voor de camera paraderen.
Zet maar in een spoiler wie er wint danquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:57 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee dus jij denkt dat het wel echt is? Ga die meiden eens op facebook zoeken. Het zal je verbazen dat ze alweer lekker thuis zijn en de een weer gewoon aan het werk is en de ander weer op reis naar Thailand etc
edit: Ik weet zelfs al wie er gewonnen heeft en zoals altijd die hele rutje niet meer kent.
Het is ook maar gewoon een mens hoor.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:05 schreef Zigger het volgende:
Wat een stuk. Ik zou niet meer kunnen functioneren met zo'n vrouw aan mijn zijde.
quote:
Dat moet gewoon een typefout zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 21:30 schreef MissJ het volgende:
Wat?! Die Sheryllll nog wat is 21 jaar!! Ik dacht dat ze minstens 29/30 was
inderdaad jaquote:Op maandag 5 november 2012 21:31 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat moet gewoon een typefout zijn.
Wel schattig.quote:Op maandag 5 november 2012 21:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit meisje is ook wel leuk, ze lijkt alleen niet zo pienter
32 volgens mijquote:Op maandag 5 november 2012 21:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe oud is rutger eigenlijk? 30?
quote:Op maandag 5 november 2012 21:38 schreef Injetta het volgende:
Kan iemand die man eens leren zijn onderlip beter te beheersen. Het heeft iets vreselijk doms. Er loopt nog net geen kwijl uit.
Oh oh, als Jacobien erachter komt dat ze hebben gezoend...........![]()
Hij kiest haar uiteindelijk niet wegens te jongquote:Op maandag 5 november 2012 21:39 schreef Injetta het volgende:
Waar kwam ze nou vandaan, heeft iemand het gehoord? Ze had het over vluchten en zo...
Echt hequote:Op maandag 5 november 2012 21:38 schreef Injetta het volgende:
Kan iemand die man eens leren zijn onderlip beter te beheersen. Het heeft iets vreselijk doms. Er loopt nog net geen kwijl uit.
Oh oh, als Jacobien erachter komt dat ze hebben gezoend...........![]()
Ik vraag mij juist af waarmee Rutger zijn centjes verdient. Iemand?quote:Op maandag 5 november 2012 21:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe oud is rutger eigenlijk? 30?
is niet van hem.quote:Op maandag 5 november 2012 21:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is dat mega huis van hem of is dat gewoon decor???
Hij zat op het CIOS in Overveen en deed sportsmanagement op de Johan Cruijff Academy. Hij zou momenteel in alkmaar woonachtig zijn en is Sales Manager bij een opleidingscentrum.quote:Op maandag 5 november 2012 21:39 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Ik vraag mij juist af waarmee Rutger zijn centjes verdient. Iemand?
Nee! Ik ken Marina persoonlijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:09 schreef MissJ het volgende:
omg!
Ik lees net dit op het Viva forum (daar loopt ook een topic over dit programma):
[..]
Zal dat echt zo zijn? Ik vond haar wel al een bekende kop hebben...
aha ok danquote:
Natuurlijk niet. Het zijn tenslotte vrienden van Rutger.quote:Op maandag 5 november 2012 21:42 schreef Injetta het volgende:
Kijken hoe de sfeer is en wie de aanstichster? Ik ben benieuwd of ze achter de echte verhoudingen komen daar.....![]()
zoiets jaquote:Op maandag 5 november 2012 21:46 schreef Injetta het volgende:
Ha ha... die twee zijn de rotte appels????
Wat is zij dan? Een etterende zweer???![]()
zijn lip lijkt hier inderdaad wel opquote:Op maandag 5 november 2012 21:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
voor de duidelijkheid..
Als je het weet, ga je ook vooral naar die onderlip kijken.quote:Op maandag 5 november 2012 21:48 schreef MissJ het volgende:
[..]
zijn lip lijkt hier inderdaad wel op![]()
ik vrees van wel jaquote:Op maandag 5 november 2012 21:50 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Als je het weet, ga je ook vooral naar die onderlip kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |