32 volgens mijquote:Op maandag 5 november 2012 21:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe oud is rutger eigenlijk? 30?
quote:Op maandag 5 november 2012 21:38 schreef Injetta het volgende:
Kan iemand die man eens leren zijn onderlip beter te beheersen. Het heeft iets vreselijk doms. Er loopt nog net geen kwijl uit.
Oh oh, als Jacobien erachter komt dat ze hebben gezoend...........![]()
Hij kiest haar uiteindelijk niet wegens te jongquote:Op maandag 5 november 2012 21:39 schreef Injetta het volgende:
Waar kwam ze nou vandaan, heeft iemand het gehoord? Ze had het over vluchten en zo...
Echt hequote:Op maandag 5 november 2012 21:38 schreef Injetta het volgende:
Kan iemand die man eens leren zijn onderlip beter te beheersen. Het heeft iets vreselijk doms. Er loopt nog net geen kwijl uit.
Oh oh, als Jacobien erachter komt dat ze hebben gezoend...........![]()
Ik vraag mij juist af waarmee Rutger zijn centjes verdient. Iemand?quote:Op maandag 5 november 2012 21:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe oud is rutger eigenlijk? 30?
is niet van hem.quote:Op maandag 5 november 2012 21:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is dat mega huis van hem of is dat gewoon decor???
Hij zat op het CIOS in Overveen en deed sportsmanagement op de Johan Cruijff Academy. Hij zou momenteel in alkmaar woonachtig zijn en is Sales Manager bij een opleidingscentrum.quote:Op maandag 5 november 2012 21:39 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Ik vraag mij juist af waarmee Rutger zijn centjes verdient. Iemand?
Nee! Ik ken Marina persoonlijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:09 schreef MissJ het volgende:
omg!
Ik lees net dit op het Viva forum (daar loopt ook een topic over dit programma):
[..]
Zal dat echt zo zijn? Ik vond haar wel al een bekende kop hebben...
aha ok danquote:
Natuurlijk niet. Het zijn tenslotte vrienden van Rutger.quote:Op maandag 5 november 2012 21:42 schreef Injetta het volgende:
Kijken hoe de sfeer is en wie de aanstichster? Ik ben benieuwd of ze achter de echte verhoudingen komen daar.....![]()
zoiets jaquote:Op maandag 5 november 2012 21:46 schreef Injetta het volgende:
Ha ha... die twee zijn de rotte appels????
Wat is zij dan? Een etterende zweer???![]()
zijn lip lijkt hier inderdaad wel opquote:Op maandag 5 november 2012 21:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
voor de duidelijkheid..
Als je het weet, ga je ook vooral naar die onderlip kijken.quote:Op maandag 5 november 2012 21:48 schreef MissJ het volgende:
[..]
zijn lip lijkt hier inderdaad wel op![]()
ik vrees van wel jaquote:Op maandag 5 november 2012 21:50 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Als je het weet, ga je ook vooral naar die onderlip kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |