Met zo'n quasi Amerikaansachtige tongval.....quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:08 schreef Ziba het volgende:
Die tweeling hebben allebei zo'n slome irritante stem.
Ja zoiets, van die stemmen die niet al te intelligent klinken ofzo.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:08 schreef Injetta het volgende:
[..]
Met zo'n quasi Amerikaansachtige tongval.....![]()
![]()
dit graag!!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat blijven ze leuk doen tegen elkaar doen, ik wil bitchfights
Komt denk ik nog.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat blijven ze leuk doen tegen elkaar doen, ik wil bitchfights
Jacobine ook. Speelde in TV reclame's en kleine dingen in ONM, GTST en nog wel hoop programma'squote:Op maandag 22 oktober 2012 22:16 schreef zoem het volgende:
Die getinte vrouw zit er alleen in voor de tv-aandacht
Die mag er ook best snel uit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:16 schreef zoem het volgende:
Die getinte vrouw zit er alleen in voor de tv-aandacht
Ik verwacht dat er op een gegeven moment kwijl af gaat lopen....quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:16 schreef mootie het volgende:
Die onderlip van hem..... ik krijg er jeuk van.
Van die wenkbrauwen die onder een hoek van 45 graden lopen, ziet er niet uitquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:16 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Die mag er ook best snel uit.
Mja der zus was onverwacht vroeg bevallen ofzoquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:18 schreef zoem het volgende:
Ze stopt met het programma omdat ze tante is geworden?
Die denkt dat alles om haar draait......quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:20 schreef Mascleta het volgende:
Jacobine dacht dat die roos binnen was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |