quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:34 schreef Limburg82 het volgende:
http://www.net5.nl/progra(...)levering-2/sherrilyn
Eerste reactie even lezen.
quote:BienSchumacher @JbienSchumacher
@MyNameIsLostZ dat waren mijn woorden niet, en volgende week is te zien door wie die roddel is veroorzaakt. Lies en ik zijn cool samen;)
Tja, als je zo redeneert blijven alleen Britt en Sara over.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar sowieso ik zei bij het begin toch al dat er alleen golddiggers mee zouden doen, er zitten MBO studenten bij
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:34 schreef Limburg82 het volgende:
http://www.net5.nl/progra(...)levering-2/sherrilyn
Eerste reactie even lezen.
Ik dacht ook dat hij de opmerking maakte dat hij niet gecharmeerd was van meisjes die zo snel te lichamelijk werden, en dat was toen zij met hem in het water was, vlak voordat ze haar topje omlaag deed.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:52 schreef utrecht1970 het volgende:
Volgens mij vinden de meiden in het programma met name de gratis vakantie interessant en is het een plus als die vent nog een beetje lekker is. Het is duidelijk dat jacobiene nog even mag blijven om voor wat leuke tv te zorgen. Wat mij wel opviel bij de rozen ceremonie is dat die vent bij alle meiden een verhaaltje had: De volgende roos is voor een dame die het flirten beheerst, die ik beter wel leren kennen etc"Bij Jacobiene was het alleen de volgende roos is voor Jacobiene, alsof het niet zijn eigen keuze was om haar er in te laten.
Nee hoor, bij Jacobiene was ook een verhaaltje. Dat ze te weinig tijd samen hadden om te praten. Bij die Cherilyn was geen verhaaltje, ik denk dat zij erin wordt gelaten om voor wat spanning en sensatie te zorgen bij de vrouwen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:52 schreef utrecht1970 het volgende:
Volgens mij vinden de meiden in het programma met name de gratis vakantie interessant en is het een plus als die vent nog een beetje lekker is. Het is duidelijk dat jacobiene nog even mag blijven om voor wat leuke tv te zorgen. Wat mij wel opviel bij de rozen ceremonie is dat die vent bij alle meiden een verhaaltje had: De volgende roos is voor een dame die het flirten beheerst, die ik beter wel leren kennen etc"Bij Jacobiene was het alleen de volgende roos is voor Jacobiene, alsof het niet zijn eigen keuze was om haar er in te laten.
gigantisch bedrag voor even voor de camera paraderen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat lul je nou. Niet in Nederland in ieder geval.
nee dus jij denkt dat het wel echt is? Ga die meiden eens op facebook zoeken. Het zal je verbazen dat ze alweer lekker thuis zijn en de een weer gewoon aan het werk is en de ander weer op reis naar Thailand etcquote:
Nou, kom op, vertel, hoeveel is dat dan maar liefst? Jij als super perfect model kijkt toch niet zo snel op van een beetje bedrag toch?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:52 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
gigantisch bedrag voor even voor de camera paraderen.
Zet maar in een spoiler wie er wint danquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:57 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee dus jij denkt dat het wel echt is? Ga die meiden eens op facebook zoeken. Het zal je verbazen dat ze alweer lekker thuis zijn en de een weer gewoon aan het werk is en de ander weer op reis naar Thailand etc
edit: Ik weet zelfs al wie er gewonnen heeft en zoals altijd die hele rutje niet meer kent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |