Jacobien is een bitch + onboeiende datequote:Op maandag 29 oktober 2012 21:46 schreef Mascleta het volgende:
Kutzooi dat Love in de Wild zo overlapt met De Bachelor. Iets gemist?
waat? Pil + condoom bedoel je?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dubbel beschermen? Doen jullie dat dames?
oh haha net gemist. Maar nee dat gebruik ik niet dubbelquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tampon + maandverband zoals in die reclame
Ja ik ook, die dingen zijn ziek grootquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:56 schreef MissJ het volgende:
[..]
oh haha net gemist. Maar nee dat gebruik ik niet dubbelAls je het wil weten: ik gebruik alleen tampons, maandverband vind ik echt ranzig.
Soms, maar dat is meer gemakzucht.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tampon + maandverband zoals in die reclame
Lijkt me ook erg mooi.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Lijkt me wel echt gaaf om daar te zwemmen
nee man alleen een bepaald slagquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Altijd dit soort gezeik met meerdere vrouwen op een hoop
Ik zat al te googlenquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:02 schreef Mascleta het volgende:
Fuck!!! gemist. Ik kijk heel even 1 seconde op mijn laptop scherm en ik mis het. Ik wil Stills en Gifjes.
Even checken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Haha als ik naar jacobien google vind iedereen haar een bitch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |