Jacobien is een bitch + onboeiende datequote:Op maandag 29 oktober 2012 21:46 schreef Mascleta het volgende:
Kutzooi dat Love in de Wild zo overlapt met De Bachelor. Iets gemist?
waat? Pil + condoom bedoel je?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dubbel beschermen? Doen jullie dat dames?
oh haha net gemist. Maar nee dat gebruik ik niet dubbelquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tampon + maandverband zoals in die reclame
Ja ik ook, die dingen zijn ziek grootquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:56 schreef MissJ het volgende:
[..]
oh haha net gemist. Maar nee dat gebruik ik niet dubbelAls je het wil weten: ik gebruik alleen tampons, maandverband vind ik echt ranzig.
Soms, maar dat is meer gemakzucht.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tampon + maandverband zoals in die reclame
Lijkt me ook erg mooi.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Lijkt me wel echt gaaf om daar te zwemmen
nee man alleen een bepaald slagquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Altijd dit soort gezeik met meerdere vrouwen op een hoop
Ik zat al te googlenquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:02 schreef Mascleta het volgende:
Fuck!!! gemist. Ik kijk heel even 1 seconde op mijn laptop scherm en ik mis het. Ik wil Stills en Gifjes.
Even checken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Haha als ik naar jacobien google vind iedereen haar een bitch
Andere fora of blogs?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Haha als ik naar jacobien google vind iedereen haar een bitch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:08 schreef MissJ het volgende:
ik lees net een tweet datKut lees ik toch die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik lees net een tweet datIk hoop het niet, die maakt het een stuk spannenderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
ik lees net een tweet datIk ook, maar spoilers, aankondigingen en doodverklaringen op Twitter zijn al zo vaak vals gebleken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
Maar gebaseerd op waargebeurde verhalen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
LOL een dokterprogramma maar dan nep
Ook nog in het Engels.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:12 schreef Pencile het volgende:
Jacobien's twitter pagina: There is no such thing as bad publicity in the TV world.. ja meid
das waar ja. Hoop eigenlijk dat het niet waar isquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:09 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ik ook, maar spoilers, aankondigingen en doodverklaringen op Twitter zijn al zo vaak vals gebleken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |