Dat is overal. Oh Oh Europa (dat vreselijke slechte programma) is ook een bij elkaar geraapt zootje. Ik heb toen ook een uitnodiging gehad om me in te schrijven. Die Gary die afgelopen week meedeed zat eerder in Echte Dames en Heren in de Dop. En zo is dat overal. Tony deed voor die aan Oh Oh Cherso mee deed ook mee aan take me out. en de vrouwen uit take me out kom je nu ook her en der weer tegen in programma's.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:40 schreef Montelly het volgende:
90% van deze meiden doen geregeld mee aan diverse spelletjes/shows/programma's en staan in database als "oproep" voor diverse zenders.
Deze meiden krijgen vaak ook instructies om programma in een bepaalde richting te sturen en vaak zijn bepaalde momenten ook gescript om programma aantrekkelijk te maken.
http://www.tvtalent.nl/
Laat een ding duidelijk zijn, ze zitten daar ABSOLUUT NIET voor de bachelor
Zal dat echt zo zijn? Ik vond haar wel al een bekende kop hebben...quote:Hebben jullie ook al gezien dat 'Marina' eigenlijk Mandy Pijnenburg is, die vast zat op de Domenicaanse Republiek voor drugssmokkel??
Bizar!!
Welnee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:09 schreef MissJ het volgende:
omg!
Ik lees net dit op het Viva forum (daar loopt ook een topic over dit programma):
[..]
Zal dat echt zo zijn? Ik vond haar wel al een bekende kop hebben...
En zo is het maar net!!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:44 schreef Montelly het volgende:
die wijven kunnen alleen:
hihihihihihi jaaaaaaa hihihihihhihi jaaaaaa...hihihihhihhi uuuhmm hihihihihihhi
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh wacht over een uur pas
Dan moet je ook wel vertellen welk misbaksel het isquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:04 schreef rhubarb het volgende:
En zo zie je opeens je ex in dit programma rondlopen
Met haar inlegkruisjes lachquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:51 schreef MissJ het volgende:
met vanavond die tietjes van Jacobien in beeld!
Gelukkig niet een van die valse take me out krengen die daar rondlopen...quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:36 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dan moet je ook wel vertellen welk misbaksel het is
Oh echtquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:51 schreef MissJ het volgende:
met vanavond die tietjes van Jacobien in beeld!
quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Joepie bitchfights, hier kijken we voor!
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Joepie bitchfights, hier kijken we voor!
Ik hoop het.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zou jacobien een actrice zijn?
inderdaad... Als zij echt is dan is dat wel zeer triest zeg dat iemand zo kan zijn.quote:
Aan de andere kant, er bestaan trieste mensen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
inderdaad... Als zij echt is dan is dat wel zeer triest zeg dat iemand zo kan zijn.
dat zeker!quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:38 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Aan de andere kant, er bestaan trieste mensen.
Die (de cameraploeg) gaan mee op de boot.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mag zij met de cameraploeg blijven zitten daar
Vooral heel triest hoe ze over Rosalie spreken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat een walgelijk gesprek
7 wekenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:45 schreef Limburg82 het volgende:
Jacobien staat 7 weken droog. Arme camaraman. Ik denk dat die nog verkracht gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |