Flabber...quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:03 schreef remcoP het volgende:
hihaho, komt ook niet van GeenSijl ofzo
Nee, want het komt van Flabberquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:03 schreef remcoP het volgende:
Wat verwacht je? dat ze zelf filmpjes gaan maken?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:03 schreef remcoP het volgende:
Ja hij vindt Britt ook leuk tenslotte...quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Matthijs vindt dat wel leuk, zo'n dom ding!
Wat boeit dat nou weer?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:03 schreef remcoP het volgende:
quote:
quote:
quote:
Wat zeiden ze?quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:05 schreef Bastiefcg het volgende:
wat doe je dan, als je rookt als een turk? Rook je dan een pakje sigaretten op zonder te betalen?
Met d'r huillach hoofdquote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:07 schreef Specularium het volgende:
Standaard scorende akkoordenopbouw.
Sky-radio muziek.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:07 schreef Specularium het volgende:
Standaard scorende akkoordenopbouw.
quote:
De Vara is dan ook superieur aan de andere plebs omroepen.quote:
Ja, we gaan lachen. Denk ik.quote:
Dat deden ze bij Kopspijkers ook.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:10 schreef Ambrosius het volgende:
Alle vragen wel van tevoren geoefend.
De VARA gooit nu vooral modder naar zichzelf.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:10 schreef kort het volgende:
Wat is dit voor moddergooien op de publieke omroep?
quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:12 schreef iFok. het volgende:
[..]
Deze kan beter dansen.
[ afbeelding ]
Vind je het gek? Bagger op tv -> bagger hierquote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:13 schreef Bastiefcg het volgende:
Het is moeilijk om een imitatie te berijpen als je de de originele versie nog nooit hebt gezien.
En ongemeen flauw.quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Als je BZV volgt, dan zal dit ongetwijfeld hilarisch zijn...
Frits Wester.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:14 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Moet die gast Jan Marijnissen voorstellen ofwat?
valt mee.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Als je BZV volgt, dan zal dit ongetwijfeld hilarisch zijn...
Matthijs zit er al te lang en is te zeker van z'n plek, daarom is hij niet scherp en kritisch meer.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:14 schreef GGMM het volgende:
Te kinderachtig voor woorden dat Mathijs zich hiervoor laat lenen.
Welnee, inteelt TV.quote:
Lucky zou DWDD eens aan moeten pakkenquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:15 schreef remcoP het volgende:
Gelukkig pakt Lucky BZV straks goed aan.
Dan heeft de VARA bij deze met 10-0 verloren.quote:
Één strakke opmerking in tien minuten totale ellende.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:15 schreef GGMM het volgende:
De koeien voelen zich uitgemolken!!Hoorde jullie dat?
Die vond ik juist wel goed gedaan.quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:17 schreef GGMM het volgende:
Dieptriest. Slechtste item wat ik ooit gezien heb. Bij welk programma dan ook.
Met Hansiequote:
Je leert snel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:20 schreef mrstylo het volgende:
Lucky viel tegen. Ik ga niet mee met de hype.
Alsof Sanne verkracht kan worden...zelfs Boer Aad zou er niet op kunnen.quote:
Geniaalquote:
Schaamteloos, maar wel terecht ... Hoe simpel kun je zijn .....quote:
'Denk dat ik het verkeerde filmpje heb gequotequote:Op maandag 22 oktober 2012 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Schaamteloos, maar wel terecht ... Hoe simpel kun je zijn .....
Idem hier. Doe het dan goed of met alleen de Lucky van gisteravond.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:30 schreef tompsv18 het volgende:
Dat met die boeren was wel heel slecht. Net een stukje gekeken, maar niet een keer kunnen glimlachen.
Ja vond ik ook . Aad leek er niks op en Willem ook nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:18 schreef Fascination het volgende:
Die vond ik juist wel goed gedaan.
Hoe kun je er dan wat van vinden als je geen referentiemateriaal hebt?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:23 schreef Dos37 het volgende:
Ik vond het best goed, al ken ik de originele boeren niet.
Ik zie alleen die stukjes in DWDD toen het nog mocht en LuckyTV. Nou dan leek het best wel allemaal wel een beetje over the top natuurlijk maar dat is ook de bedoeling van zo'n improvisatie.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:18 schreef NvM het volgende:
[..]
Hoe kun je er dan wat van vinden als je geen referentiemateriaal hebt?
ik ook die henrieke was de enige die een beetje neergezet werd zoals ze is... zo overstaanbaar is aad toch niet? En die homo grapjes over boer willem waren wel suf.. al hebben ze het wel goed neergezet dat hij alles prachtig en geweldig vind...quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die vond ik juist wel goed gedaan.
Ik begin ze al aardig te leren kennen, ondanks dat ik bzv niet (wil) kijken. Maar het is toch juist grappig, de droge reacties op het feit dat ze er geen beelden meer van mogen uitzenden en met allerlei andere manieren komen, vind ik dan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:37 schreef kingmob het volgende:
Ze gaan er steeds van uit dat iedereen boer zoekt vrouw kijkt, het begint nu wel erg irritant te worden. Ik heb toch geen flauw benul wie al die figuren zijn, laat staan dat het me interreseert...
50 tinten grijs.....quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:21 schreef pberends het volgende:
Als die niet in DWDD zit vanavond...
Interessant. Alles over de Amerikaanse verkiezingen vind ik interessantquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:24 schreef Karina het volgende:
In de 40 minuten uitzending van dinsdag 23 oktober o.a.: Twan Huys, Sheila Sitalsing, Ruben Smit, Arjan Postma, tafelheer Johan Fretz.
In de nacht van maandag 22 oktober op dinsdag 23 oktober is het derde en laatste Amerikaanse verkiezingsdebat tussen Barack Obama en Mitt Romney.
In de studio: Twan Huys en Sheila Sitalsing over dit laatste debat, de uitkomst er van en de weg naar de Amerikaanse verkiezingen op 6 november.
Hoe weet je dat die er zijn?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:31 schreef hexje het volgende:
Dat er mensen zijn die de BZV-act helemaal hebben afgekeken...
Nog een reden om niet lid te worden van VPRO=quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:30 schreef Karina het volgende:
He ik zat nog iets anders te typenOver Mulder en de VPRO.
Toekomstig premier van NLquote:
Ja zoiets inderdaad.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:30 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Nog een reden om niet lid te worden van VPRO=
Ik ken Borgen ook nog niet.quote:
Saaie kut hypesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:31 schreef tompsv18 het volgende:
Ik moet nog steeds een keer aan die Scandinavische series beginnen. Schijnen heel goed te zijn.
Nee dan wordt het net als Golden Girlsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
Nee, geen Nederlandse serie van maken! Kán niks worden.
Eensquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:32 schreef waaromniet1988 het volgende:
Als je een goede serie wilt zien, kijk Suits
Thriller? Crime?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:32 schreef waaromniet1988 het volgende:
Waarheid.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:32 schreef waaromniet1988 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:32 schreef Cee het volgende:
Dat Deens klinkt toch ook als Chinees maar dan achterstevoren he.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:32 schreef Cee het volgende:
Dat Deens klinkt toch ook als Chinees maar dan achterstevoren he.
Drama i guessquote:
Niet echt.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
Wat maakt Sitalsing zo belangwekkend dat ze er elke keer weer zit?
Die man volgt 3 studies tegelijk ofsoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:33 schreef alors het volgende:
[..]
JA! Waar is Sywert gebleven? Is hij ziek?
Volkskrant, vrouw en allochtoonquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
Wat maakt Sitalsing zo belangwekkend dat ze er elke keer weer zit?
Ah, bedankt.quote:
Uitslover.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:34 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Die man volgt 3 studies tegelijk ofso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |