Als er dit seizoen wat gebeurt, dan gaat het net zoals alle conversaties tussen de boeren: mompelend, zodat je er amper wat van merkt en nadat het gebeurd is, heb je het pas door.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Er gebeurde ineens zoveel, dat het nu niet leuk was
Hoe kan je dat nou vinden?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:14 schreef Silenus het volgende:
Ik wil niet steeds zeiken maar eigenlijk weer een kut-aflevering.
Ik moet nu ook ff bijkomen van alle happeningenquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Als er dit seizoen wat gebeurt, dan gaat het net zoals alle conversaties tussen de boeren: mompelend, zodat je er amper wat van merkt en nadat het gebeurd is, heb je het pas door.
En Yvon die zegt: ja, jullie hoeven nu niet meer zo spastisch te doen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:17 schreef Chai het volgende:
Ik moest anders wel hardop lachen om dat stuntelige gemummel van Bert en Henrieke tijdens het gourmetten met Yvon
Omdat hij eentje weg moet sturen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:18 schreef marcodej het volgende:
Maar waarom moest Henkie nou janken dan?
Omdat hij straks aan Yoni vast zit.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:18 schreef marcodej het volgende:
Wa denkte zelf?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:18 schreef marcodej het volgende:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah, je bent uit de zuurkool gekropen. Welkom!
Hij had met beide een band en wil niemand teleurstellen denk ik.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:18 schreef marcodej het volgende:
Ja, ik kijk altijd met volle concentratie.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah, je bent uit de zuurkool gekropen. Welkom!
ConcentrAadtie?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, ik kijk altijd met volle concentratie.
Omdat Henk wat betreft kroelfactor naar Boer Willem moet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:18 schreef marcodej het volgende:
Het was leuk geweest als Bert ineens ging twijfelen over Henriekequote:Op zondag 21 oktober 2012 21:20 schreef Arcee het volgende:
Wel vreemd dat Henrieke niet eerst Bert ging vertellen dat hij voor haar koos, of dat we dat niet gezien hebben, kan ook...
Ben er ook bang voor.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duim voor Wilma en Fiona, maar ik denk dat het er niet meer in zit
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duim voor Wilma en Fiona, maar ik denk dat het er niet meer in zit
Omdat, gewoon Bert.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:22 schreef prinsrob het volgende:
Waarom zou Henrieke Barry weggestuurd hebben? Hij is toch haast opbjectief gezien leuker dan Bert? Op alle fronten (behalve dierenartsfront)? Vanwege laag zelfbeeld bij Henrieke ofzo? Of vind ze Bert oprecht leuker dan Barry?
Martin - Zwaanquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:19 schreef Muis006 het volgende:
Martin - Wilma
Henk - Fiona
Willem - DSVPF
Henrieke - Barrie (haha plottwist!)
Aad - Jeannet
It is known
Ze is met een vlotte jongeman gesignaleerd, dus dat komt nog.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Het was leuk geweest als Bert ineens ging twijfelen over HenriekeEne jongen al pleite
Bij Bert moet je op 'mooi' drukken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij hebt zijn faceookpagina ook geliked?
Heb je niet gekeken net?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:22 schreef Poeke het volgende:
[..]
Martin - Zwaan
Henk - Fiona
Willem - Pimmetje (Jurjen)
Hendrieke - blijft alleen achter
Aad - Jeannet
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bij Bert moet je op 'mooi' drukken.
Ja lijkt mij ook, ze heeft geen zin om tegen Linda te doen alsof zij nog van niks weet, kan ik me ook wel voorstellen. Je zou zelf ook niet diegene willen zijn die als enige van niets weet en rustig doorgaat met gevoelens krijgen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:24 schreef Arcee het volgende:
Wat zou er bij Aad en Jeannet zijn? Ik denk dat Aad Linda nog niet direct weggestuurd heeft...
Dat moet het wel zijn lijkt me ook ja.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook, ze heeft geen zin om tegen Linda te doen alsof zij nog van niks weet, kan ik me ook wel voorstellen. Je zou zelf ook niet diegene willen zijn die als enige van niets weet en rustig doorgaat met gevoelens krijgen.
Mooi manquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bij Bert moet je op 'mooi' drukken.
Ik dacht dat je het uiteindelijke resultaat bedoeldequote:
Oh, bedoel je het zo! Ah, dat zou wel eens heel goed kunnenquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:48 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het uiteindelijke resultaat bedoelde
Ho-ly shit.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:05 schreef Kiyoaki het volgende:
Omdat Rick-Jan zo'n leuke jongen is, heeft hij uiteindelijk toch nog iemand gevonden
[ afbeelding ]
Wat goed gevondenquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:05 schreef Kiyoaki het volgende:
Omdat Rick-Jan zo'n leuke jongen is, heeft hij uiteindelijk toch nog iemand gevonden
[ afbeelding ]
Dat vermoed ik ook, en dat is niet alleen niet netjes tegenover Linda, maar voor Jeanette betekent het ook dat ze mooi weer moet gaan zitten spelen terwijl de kaarten niet alleen geschud, maar zelfs al gedeeld zijn.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:24 schreef Arcee het volgende:
Wat zou er bij Aad en Jeannet zijn? Ik denk dat Aad Linda nog niet direct weggestuurd heeft...
Ik denk dat hij toch Fiona kiest. Hij vroeg aan Fiona hoe zij het zou vinden om bij hem te wonen, terwijl hij tegen Doos zei dat ze ergens werk moet gaan zoeken bij haar studie. Dat vond ik wel een opvallend nuanceverschil.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:10 schreef Kiyoaki het volgende:
Ik snap ook niet dat Henk niet duidelijker Fiona kiest. Misschien heeft Yoni gewoon buiten beeld een heel lekkere ass...
Heb je geen teletekst?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:22 schreef agentstarling het volgende:
kon er eigenlijk heel vaak geen reet van verstaan vandaag
Precies, ik heb bij de fragmenten met Henrieke steeds 888 aangezet.quote:
Das weer een mooi stukkie proza, Cee!quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:30 schreef Cee het volgende:
Hopla (want dat vind ik een leuk woord), ik ga m'n tanden poetsen.
Dit had ik met Rick-Jan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:29 schreef Arcee het volgende:
Precies, ik heb bij de fragmenten met Henrieke steeds 888 aangezet.
Ik ook, met de fragmenten met Henrieke bedoelde ik ook haar boeren.quote:
Complimenten voor je geweldig geschreven column.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:30 schreef Cee het volgende:
Hopla (want dat vind ik een leuk woord), ik ga m'n tanden poetsen.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:01 schreef flyguy het volgende:
Vind iemand anders ook niet dat Fiona een soort van jongere versie van Henk's moeder is?
Ik verheug me er nu al opquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:21 schreef Breekfast het volgende:
Bert en Henrieke die straks samen op city-trip gaan kan dit seizoen nog gaan redden
Ik vermoed van niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vraag me af of Bert nou ontmaagd is of niet.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 07:18 schreef Cee het volgende:
Bert is echt zo'n robuuste held die 15 seconden met de vlakke hand op de plaat gedrukt gaat voelen of het oppervlak al warm is.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 07:46 schreef June. het volgende:
Ik denk echt dat Bert buiten de camera's heel anders is. Hij heeft dat zelfs toegegeven, maar is voor Henrieke toch gebleven. Dat maakt hetEn op het laatst zag je Henriekes lach weer terug, vond dat de afgelopen afleveringen zo zielig. Voor haar gun ik een man nog wel het meest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |