quote:
Ja eigenlijk wel jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:14 schreef Silenus het volgende:
Ik wil niet steeds zeiken maar eigenlijk weer een kut-aflevering.
Ik vond dat er juist vrij veel gebeurde.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:14 schreef Silenus het volgende:
Bij de reunie zijn niet niet meer bij elkaar. Sjanetteke heeft veel te veel regels, en Aad is zo star als een balk staal.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:13 schreef marcodej het volgende:
Aad en Sjannet wordt een vechtrelatie.
Nee, helaas gaan dat soort dingen niet altijd op, al hoop ik het voor Henriekequote:Op zondag 21 oktober 2012 21:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Door het spinrag heenMaar als bij Bert alles in verhouding is
Eigenlijk gebeurde er superveel, maar ik vond er ook superweinig aan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:14 schreef Silenus het volgende:
Ik moet nog steds grinniken om je ipponquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:14 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk was vorige week nog leuker dan deze week. En dat zegt wat.
Als er dit seizoen wat gebeurt, dan gaat het net zoals alle conversaties tussen de boeren: mompelend, zodat je er amper wat van merkt en nadat het gebeurd is, heb je het pas door.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Er gebeurde ineens zoveel, dat het nu niet leuk was
Hoe kan je dat nou vinden?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:14 schreef Silenus het volgende:
Ik moet nu ook ff bijkomen van alle happeningenquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Als er dit seizoen wat gebeurt, dan gaat het net zoals alle conversaties tussen de boeren: mompelend, zodat je er amper wat van merkt en nadat het gebeurd is, heb je het pas door.
En Yvon die zegt: ja, jullie hoeven nu niet meer zo spastisch te doen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:17 schreef Chai het volgende:
Ik moest anders wel hardop lachen om dat stuntelige gemummel van Bert en Henrieke tijdens het gourmetten met Yvon
Omdat hij eentje weg moet sturen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:18 schreef marcodej het volgende:
Maar waarom moest Henkie nou janken dan?
Omdat hij straks aan Yoni vast zit.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:18 schreef marcodej het volgende:
Wa denkte zelf?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:18 schreef marcodej het volgende:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah, je bent uit de zuurkool gekropen. Welkom!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |