Hij had met beide een band en wil niemand teleurstellen denk ik.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:18 schreef marcodej het volgende:
Maar waarom moest Henkie nou janken dan?
Ja, ik kijk altijd met volle concentratie.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah, je bent uit de zuurkool gekropen. Welkom!
ConcentrAadtie?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, ik kijk altijd met volle concentratie.
Omdat Henk wat betreft kroelfactor naar Boer Willem moet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:18 schreef marcodej het volgende:
Maar waarom moest Henkie nou janken dan?
Het was leuk geweest als Bert ineens ging twijfelen over Henriekequote:Op zondag 21 oktober 2012 21:20 schreef Arcee het volgende:
Wel vreemd dat Henrieke niet eerst Bert ging vertellen dat hij voor haar koos, of dat we dat niet gezien hebben, kan ook...
Ben er ook bang voor.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duim voor Wilma en Fiona, maar ik denk dat het er niet meer in zit
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duim voor Wilma en Fiona, maar ik denk dat het er niet meer in zit
Omdat, gewoon Bert.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:22 schreef prinsrob het volgende:
Waarom zou Henrieke Barry weggestuurd hebben? Hij is toch haast opbjectief gezien leuker dan Bert? Op alle fronten (behalve dierenartsfront)? Vanwege laag zelfbeeld bij Henrieke ofzo? Of vind ze Bert oprecht leuker dan Barry?
Martin - Zwaanquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:19 schreef Muis006 het volgende:
Martin - Wilma
Henk - Fiona
Willem - DSVPF
Henrieke - Barrie (haha plottwist!)
Aad - Jeannet
It is known
Ze is met een vlotte jongeman gesignaleerd, dus dat komt nog.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Het was leuk geweest als Bert ineens ging twijfelen over HenriekeEne jongen al pleite
Bij Bert moet je op 'mooi' drukken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij hebt zijn faceookpagina ook geliked?
Heb je niet gekeken net?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:22 schreef Poeke het volgende:
[..]
Martin - Zwaan
Henk - Fiona
Willem - Pimmetje (Jurjen)
Hendrieke - blijft alleen achter
Aad - Jeannet
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bij Bert moet je op 'mooi' drukken.
Ja lijkt mij ook, ze heeft geen zin om tegen Linda te doen alsof zij nog van niks weet, kan ik me ook wel voorstellen. Je zou zelf ook niet diegene willen zijn die als enige van niets weet en rustig doorgaat met gevoelens krijgen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:24 schreef Arcee het volgende:
Wat zou er bij Aad en Jeannet zijn? Ik denk dat Aad Linda nog niet direct weggestuurd heeft...
Dat moet het wel zijn lijkt me ook ja.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook, ze heeft geen zin om tegen Linda te doen alsof zij nog van niks weet, kan ik me ook wel voorstellen. Je zou zelf ook niet diegene willen zijn die als enige van niets weet en rustig doorgaat met gevoelens krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |