quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:01 schreef flyguy het volgende:
Vind iemand anders ook niet dat Fiona een soort van jongere versie van Henk's moeder is?
Ik verheug me er nu al opquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:21 schreef Breekfast het volgende:
Bert en Henrieke die straks samen op city-trip gaan kan dit seizoen nog gaan redden
Ik vermoed van niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vraag me af of Bert nou ontmaagd is of niet.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 07:18 schreef Cee het volgende:
Bert is echt zo'n robuuste held die 15 seconden met de vlakke hand op de plaat gedrukt gaat voelen of het oppervlak al warm is.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 07:46 schreef June. het volgende:
Ik denk echt dat Bert buiten de camera's heel anders is. Hij heeft dat zelfs toegegeven, maar is voor Henrieke toch gebleven. Dat maakt hetEn op het laatst zag je Henriekes lach weer terug, vond dat de afgelopen afleveringen zo zielig. Voor haar gun ik een man nog wel het meest.
Ik hoop naar een warme strandbestemming. Kan niet wachten om die twee in badkleding te zien na het voorproefje wat we van Bert al gehad hebben...quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik verheug me er nu al op
Waar zouden ze naartoe gaan? Ik hoop Parijs of Venetië.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:24 schreef Arcee het volgende:
Wat zou er bij Aad en Jeannet zijn? Ik denk dat Aad Linda nog niet direct weggestuurd heeft...
Zeker, maar dan wel een leuke vent en niet zo'n hork als Bert.quote:Op maandag 22 oktober 2012 07:46 schreef June. het volgende:
Ik denk echt dat Bert buiten de camera's heel anders is. Hij heeft dat zelfs toegegeven, maar is voor Henrieke toch gebleven. Dat maakt hetEn op het laatst zag je Henriekes lach weer terug, vond dat de afgelopen afleveringen zo zielig. Voor haar gun ik een man nog wel het meest.
Maar is Henrieke zelf ook niet een beetje een hork?quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zeker, maar dan wel een leuke vent en niet zo'n hork als Bert.
Swaensaladequote:Op zondag 21 oktober 2012 23:30 schreef Cee het volgende:
Hopla (want dat vind ik een leuk woord), ik ga m'n tanden poetsen.
Net op tijd denk ik.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:15 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik weet niet wie het volgt, maar de webserie van de tweeling krijgt wel een komische wending nu: De ene broer gaat een vrouw bellen die eigenlijk op de andere broer heeft geschreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |