Ik heb na lang twijfelen toch maar eens de televisie op BZV gezet.
Van boer Henk wordt ik geen steek wijzer. Hij heeft wel gesprekken met beide dames, maar daar kan ik nou niet echt wat uit van afleiden. Ik sluit me aan bij de woorden van Lisa. Henk zal waarschijnlijk voor Yoni gaan (de verstandige keuze) in plaats van Fiona (diegene die goed bij hem past). Ik hoop dat ik er naast zit, want ik vertrouw de intenties van Yoni niet helemaal.
Onze weduwnaarboer Martin had de kinderen over de vloer om eens te zien hoe de kinderen op beide dames reageerde. Zelf zie ik Wilma meer als een soort moederkloek in plaats van Swaen die meer van het aanpakken moet hebben. Ik hoop dat Martin voor Wilma gaat, maar ik ben hier ook niet zo zeker van.
Eind goed, al goed voor boerin Henrieke en baas Bert. Eindelijk hebben die twee elkaars gevoelens min of meer opgebiecht. Gelukkig dat Rick-Jan het niet is geworden, want ik versta die gast voor geen meter. Henrieke zei steeds tegen hem dat hij een leuke jongen was als een soort van stopwoordje (zeer waarschijnlijk omdat ze niet wist wat ze verder moest zeggen).
Willem en Jurjen hebben een sterke klik, gezien het lichamelijk contact. Verder vond ik Klaas wel goed het initiatief nemen door te vragen naar de vorige relatie van Willem. Ik ga ervan uit dat Jurjen Fortuyn de jackpot in de vorm van Willem zal winnen gezien de niet te ontkennen klik.
Dit keer geen sate voor Aad en zijn dames. Dit keer gingen ze naar de schietbaan, waar Linda zich ontpopte tot een aardige schutter. Dit is het hoogst haalbare voor Linda, want Aad gaat voor Jeannet. Volgende week zien we de rest in deze clifhanger.
[ Bericht 0% gewijzigd door IkeDubaku99 op 22-10-2012 12:18:19 ]