quote:
quote:
Minthy! gooi die flappert eruit!quote:
quote:
Ik dacht dat hij op de radio was nuquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mankeert er iets aan mijn Giel adoratie post?
Ga je fappen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:55 schreef Paul het volgende:
Nooit geweten dat Cee zo'n lekker wijfie was
Ik zit niet eens in de facebook groep, pipo.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:55 schreef Paul het volgende:
1: je hebt de verkeerde persoon voor jequote:Op zondag 21 oktober 2012 13:55 schreef Paul het volgende:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit niet eens in de facebook groep, pipo.
Maar je hebt wel gelijk hoor.
OKquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:04 schreef minthy het volgende:
[..]
1: je hebt de verkeerde persoon voor je
2: voor de zekerheid de mededeling dat wat je leest/ziet/hoort op FB hoeft hier niet in het topic geplaatst te worden
bazenreactiequote:Op zondag 21 oktober 2012 14:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit niet eens in de facebook groep, pipo.
Maar je hebt wel gelijk hoor.
ikquote:
quote:
quote:
lach je me nu uit omdat ik geen lekker wijf ben? nou ja zeg! nou, toevallig vind ik jou wel een lekker wijf. puh.quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lach je me nu uit omdat ik geen lekker wijf ben? nou ja zeg! nou, toevallig vind ik jou wel een lekker wijf. puh.
thnx babe! die 3kwartafritsbroek staat jou ook uitermate kek!quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:08 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Je bent een heel lekker wijf, die witte legging en dat pittig korte kapsel staan je beeldig!
Beetje merkwaardige bobbel in die legging alleen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:08 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Je bent een heel lekker wijf, die witte legging en dat pittig korte kapsel staan je beeldig!
Ja echt he, ook zo makkelijk, met die extra zakken, kan m'n zware shag en m'n portemonnee met foto's van de kids in, en de winkelwagenmuntjes.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
thnx babe! die 3kwartafritsbroek staat jou ook uitermate kek!
En wat een leuk dolfijntje op je schouder. Lekker gek meid!quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja echt he, ook zo makkelijk, met die extra zakken, kan m'n zware shag en m'n portemonnee met foto's van de kids in, en de winkelwagenmuntjes.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja echt he, ook zo makkelijk, met die extra zakken, kan m'n zware shag en m'n portemonnee met foto's van de kids in, en de winkelwagenmuntjes.
nee, de top3 wordt helemaal gedraaid! en dat is dus iig My Generation van The Who en BTO zal er ook wel 1 staan.....dus er is nog plaats voor Scatman John!quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:36 schreef Cee het volgende:
Oh wacht, dit was de top 10 al? Geen Scatman? For shame.
dus waarsch geen Scatman John...quote:
en volgens mij zit in Rockefeller Skank van Fatboy Slim ook wat gestotter. er zijn eigenlijk best veel stotterplaatjes als je er ff over nadenktquote:
Die zou ik graag eens live zien. Denk dat die wel een feestje kunnen bouwenquote:
Vast niet zo een groot feestje als mijn favoriete bigbandquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die zou ik graag eens live zien. Denk dat die wel een feestje kunnen bouwen
Ja, daarvoor zou ik mijn haat aan grote kuddes mensen wel opzij willen zettenquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die zou ik graag eens live zien. Denk dat die wel een feestje kunnen bouwen
Zeker, was weer zeer goed te pruimenquote:
Party animalquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeker, was weer zeer goed te pruimen![]()
Gezellig ook, moet gewoon vaker eens voor de zomaar naar de kroeg
Begin ik steeds meer te wordenquote:
Doe je wel een Aussie aan dan? Of je Cavello?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:28 schreef minthy het volgende:
En over Party Animals gesproken, die ga ik binnenkort live zien
Die heb ik nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Doe je wel een Aussie aan dan? Of je Cavello?
Whoa shit.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:32 schreef minthy het volgende:
Ga wel beide zijkanten van m'n hoofd kaalscheren en de rest van m'n haar in een staart doen
Was maar een garpje hoor, ik hou van elke haar op m'n hoofdquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Whoa shit.
Wat zullen jouw geliefde autistjes daar van denken![]()
om 22.00 al moe zijnquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:52 schreef wolfrolf het volgende:
Paul dit is het Dagoduck topic dat jij graag wilde hebben
Stoppen in proeftijd bij Albert Heijn..
Duck
http://www.youtube.com/re(...)-2012&gs_l=youtube.3...2044.12778.0.12963.25.25.0.0.0.0.98.1659.25.25.0...0.0...1ac.1.jHRqQN3Icgwquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:44 schreef Mip1988 het volgende:
Zijn de Ekstra Weekend uitzendingen van 05 en 12 oktober nog terug te luisteren?
Hier is nog wel de aflevering van de 19e te beluisteren, en hier is de meest recente van 28 september
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)hiel/20121005-19.wmaquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:44 schreef Mip1988 het volgende:
Zijn de Ekstra Weekend uitzendingen van 05 en 12 oktober nog terug te luisteren?
Hier is nog wel de aflevering van de 19e te beluisteren, en hier is de meest recente van 28 september
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:14 schreef Dagoduck het volgende:
nou wat dagt je van me naam
ik koop egt nooit wat
af en toe wat cd's en soms donald duck pockets enz..
dus het geld stapeld zich wel lekker op
en ik heb nog nooit gewerkt (ben14 over 2 weke 15)
quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
vond t wel toepasselik dus dit topic komt ook mooi van pas
Verschrikkelijk die interpunctie (of beter eerder het gebrek eraan)quote:
twitter:3FM twitterde op zondag 21-10-2012 om 19:32:08Je nek, je buik, je oren... In #PSRadio verkennen @SofievandenEnk en @paul3fm vanavond de erogene zones: http://t.co/RKsVekyZ #3FM reageer retweet
voor de onwetende hier een plattegrond voor de erogene zonesquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:43 schreef minthy het volgende:
twitter:3FM twitterde op zondag 21-10-2012 om 19:32:08Je nek, je buik, je oren... In #PSRadio verkennen @SofievandenEnk en @paul3fm vanavond de erogene zones: http://t.co/RKsVekyZ #3FM reageer retweet
Moet die niet achter een spoiler? Of mogen functioneel blote tetten wel?quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
voor de onwetende hier een plattegrond voor de erogene zones
[ afbeelding ]
Romantisch taaltje dat Duitsquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
voor de onwetende hier een plattegrond voor de erogene zones
[ afbeelding ]
Ja, echtquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Romantisch taaltje dat Duits![]()
BRUST ACHSELHÖHLEN
OBERSCHENKEL INNENSEITEN
Alsof je bij de slager BBQ vlees staat te bestellen
wil het wel testen bij je hoor?quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:18 schreef minthy het volgende:
Wat een onderzoek ook weer... "Sperma helpt vrouwen van depressie af". Ik vraag me af of dat daadwerkelijk komt door sperma of dat de aandacht je uit de depressie sleurt
Ach, detailsquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:18 schreef minthy het volgende:
Wat een onderzoek ook weer... "Sperma helpt vrouwen van depressie af". Ik vraag me af of dat daadwerkelijk komt door sperma of dat de aandacht je uit de depressie sleurt
quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:23 schreef henkde_j het volgende:
Nee, nu geen plaatje van een non posten
Ik ruk gewoon.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:07 schreef Evertjan het volgende:
waar is Wolfje! ik wil wel is weten wat hij doet met zijn erogene zones?
Beetje plagerig bijten enzo.quote:
Rondjes draaien om de gele vlekquote:
Krab eens aan m'n rug?quote:
Ja, of ze zitten elkaar allemaal in de knieholten te kriebelenquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:48 schreef henkde_j het volgende:
Het is weer akelig stil. Iedereen zit weer BZV te kijken?
Klompvoetjes sabbelenquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, of ze zitten elkaar allemaal in de knieholten te kriebelen
Oh oh oh oh Susannah!quote:
Nooit.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:48 schreef henkde_j het volgende:
Het is weer akelig stil. Iedereen zit weer BZV te kijken?
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:14 schreef Evertjan het volgende:
geil man dat PokemonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Nee. Van getekende grote borsten krijg ik geen stijfje.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wat is er jonguh?? kreeg je een harde plasser?
Echt niet?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. Van getekende grote borsten krijg ik geen stijfje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke mensen verzinnen zoiets?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Echt niet?mensen zoals wolfrolfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke mensen verzinnen zoiets?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Echt niet?bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke mensen verzinnen zoiets?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
Weet zo niet meer hoe die heet, ben te geshockeerd om nog fatsoenlijk na te denkenquote:
Wel lekker nummer.quote:
goeie informatie ook?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Goeie website btw, bezoek hem vaak.
Ik combineer hem vaak met bangyoulater.com (NSFW) en de ervaringen zijn positief jwtquote:
nouja leuk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik combineer hem vaak met bangyoulater.com (NSFW) en de ervaringen zijn positief jwt
onwijs interessant ja, altijd al willen weten.quote:
het doet mij deugd dat jij daar zo intens gelukkig van wordt strootjequote:Op zondag 21 oktober 2012 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
onwijs interessant ja, altijd al willen weten.
Hij heeft venema afentoe even flink afgezogen zeker hahaha haha hahaha hahahahahquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:59 schreef Evertjan het volgende:
http://www.mastersoftheairwaves.com/43-domien-verschuuren/
Domien legt het allemaal uit hoe hij de super DJ is geworden die hij nu is
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
het doet mij deugd dat jij daar zo intens gelukkig van wordt strootje
Vind beide geen kloot aanquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:26 schreef wolfrolf het volgende:
007, de grootse eindbaas van onze tijd.
Na Jack Bauer. Dat wel.
HEIDENquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:26 schreef wolfrolf het volgende:
007, de grootse eindbaas van onze tijd.
Na Jack Bauer. Dat wel.
Ik spreek slechts de waarheid mijn waarde langharige duck.quote:
Was niet m'n bedoeling je te kwetsen, mop!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
HEIDEN
24 is zó geniaal. Echt.Je breekt mijn hart. Ik heb de volledige serie + TV film op DVD! De Blu-Ray box, als die ooit komt, is een no brainer aankoop.
Wat doe je met me!!!!!!!!!!!!!!
Volgens mij heeft hij vrij kort haar op het momentquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik spreek slechts de waarheid mijn waarde langharige duck.
Al naar de kapper geweets?
ja leuk het is geen seksgame hoorquote:
Ja ongelooflijkquote:
Tof!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja ongelooflijk.
Echt, super gezellig. Daar maar ook terug in de bus
Dit had ik wel even nodig ja, lekker er echt tussenuit. Heb m'n telefoon twee dagen heeeeeeel nauwelijks gebruikt.
Er is een atoombom op Nederland gevallen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:39 schreef Pino112 het volgende:
Hoe is het hier dan? Nog wat gemist sinds zaterdagochtend? Ook het nieuws niet gevolgd dus hebt geen idee hoe het er aan toe gaat nu
Niks van meegekregenquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is een atoombom op Nederland gevallen.
Volgens mij is er verdomd weinig gebeurd dit weekend, weinig spectaculaire dingen gehoordquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:39 schreef Pino112 het volgende:
Hoe is het hier dan? Nog wat gemist sinds zaterdagochtend? Ook het nieuws niet gevolgd dus hebt geen idee hoe het er aan toe gaat nu
Ah oke. Fijn.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij is er verdomd weinig gebeurd dit weekend, weinig spectaculaire dingen gehoord
Slaap lekker!quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke. Fijn.
Ik ga pitten, ben kapot![]()
Ik was chagrijnig, ja!!quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Noesjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
![]()
![]()
![]()
![]()
WASquote:
DOEI MOPJEN!!!!!!!!!11111111quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:27 schreef minthy het volgende:
Direct door naar het werk, das het nadeel van het overslaan van de ochtend...
Later
Zeker. Als mijn lief haar lange haren ooit besluit af te knippen ga ik echt een beetje dood van binnen. Dat weet ik nu al zeker.quote:
Pittig heur! Nee maar zij is een mooie vrouw en kan het best wel hebben, ik vind het wel knap dat ze dat voor een rol overheeft. Ik zou echt tranen met tuiten janken als iemand aan mijn mooie lange haren kwam.quote:
Geld dat ook voor de lange haren op je hoofd?quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:40 schreef alors het volgende:
[..]
Pittig heur! Nee maar zij is een mooie vrouw en kan het best wel hebben, ik vind het wel knap dat ze dat voor een rol overheeft. Ik zou echt tranen met tuiten janken als iemand aan mijn mooie lange haren kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Dat groeit zo weer aan, joh. Als ik actrice was (laten we dat overigens maar niet doenquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:40 schreef alors het volgende:
[..]
Pittig heur! Nee maar zij is een mooie vrouw en kan het best wel hebben, ik vind het wel knap dat ze dat voor een rol overheeft. Ik zou echt tranen met tuiten janken als iemand aan mijn mooie lange haren kwam.
Nou zoals zij het had duurt het wel een jaar of 2-3 hoor. En zolang als ik het heb wel een jaar of 4...quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat groeit zo weer aan, joh. Als ik actrice was (laten we dat overigens maar niet doen), had ik het ook gedaan.
Goedemorgen!
Heb je wellicht zin om een pic te plaatsen van alleen je haar? Ben wel nieuwsgierig nuquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:59 schreef alors het volgende:
[..]
Nou zoals zij het had duurt het wel een jaar of 2-3 hoor. En zolang als ik het heb wel een jaar of 4...
JAAAAA WAT EEN HELDquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:12 schreef SilentChaos het volgende:
James Blunt stopt met muziek maken![]()
![]()
Ik heb geen recente pic, maar het komt tot mijn middelquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb je wellicht zin om een pic te plaatsen van alleen je haar? Ben wel nieuwsgierig nu
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:12 schreef SilentChaos het volgende:
![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:27 schreef alors het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)edjes-schrijven.html
![]()
Wereldvrede op komstquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:12 schreef SilentChaos het volgende:
![]()
quote:
Begrijpelijk hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sorry, ik kon m'n enthousiasme ook niet bedwingen
Da's ook wel heul langquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb geen recente pic, maar het komt tot mijn middel
Bij mij inmiddels ookquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's ook wel heul langBij mij zou het max een jaar duren en het komt tot aan mijn schouderbladen.
Wait, whut?quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bij mij inmiddels ook
Tijd voor de kapper?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wait, whut?Jouw haar is even lang als het mijne? Dan moet je dringend naar de kapper, jij emo-figuur
Haha nee hoor dat valt wel meequote:Op maandag 22 oktober 2012 12:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wait, whut?Jouw haar is even lang als het mijne? Dan moet je dringend naar de kapper, jij emo-figuur
Je bent een ouwe rocker?quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha nee hoor dat valt wel mee
Dit is ongeveer mijn model momenteel
[ afbeelding ]
Nou, ok, dat is korter dan mijn haar. Maar tochquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha nee hoor dat valt wel mee
Dit is ongeveer mijn model momenteel
[ afbeelding ]
Meer een ouwe rukkerquote:
Kan hoor, spreken we gewoon een keer af en de foutste karaoketent in Den Haag: Thai Princessquote:
Princess of China duet?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan hoor, spreken we gewoon een keer af en de foutste karaoketent in Den Haag: Thai Princess
Ik zie stoom uit Pino zijn oren komenquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:55 schreef SilentChaos het volgende:
Is goed! Heb toch geen songtekst nodig
toch niet 3FM mag ik hopenquote:Froukje de Both heeft kort na haar vertrek bij Radio 538 al een aanbieding van een andere radiozender te pakken. Dat vertelt de presentatrice, die maandag begint met Love is the Wild op RTL 5, in dagblad Spits. De Both weet nog niet wat ze ermee gaat doen. “Radio is een grote liefde van mij. En ik ben al benaderd door een ander radiostation. De reden dat ik daar nog even over nadenk, is dat ik het heel moeilijk vind om in de weekprogrammering mee te gaan“, zo legt ze uit.
Participeren in de weekprogrammering geeft een behoorlijke druk, weet De Both. “Je moet er vijf dagen zitten, zo werkt dat bij de radio. Maar ik heb ook nog een kind, en mijn tv-werkzaamheden. Daar wil ik op dit moment voorrang aan geven.”
Eerst gaat maandagavond haar programma Love in the Wild in première, een datingshow in de bush bush. “De deelnemers moeten het onderste uit de kan halen. Het is niet alleen maar een kwestie van leuk lachen, maar echt buffelen en beulen.”
De Both werd in juni de laan uitgestuurd door Radio 538. Ze was het slachtoffer van vernieuwingen bij de radiozender.
Love in the Wild is om 20.30 uur te zien op RTL 5.
Ik was buiten aan het lopen en mijn telefoonradio had kuren net toen dat kwamquote:
vast niet. zou niet weten waar ze haar 5 dagen per week kwijtmoeten...quote:
Ach, ik lees 't pas net, dus dat valt best meequote:Op maandag 22 oktober 2012 21:35 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Wat een vet concert nieuws vandaag (vast spuit 11 maar ik lees t net pas)
Iron Maiden in de Ziggo Dome en Depeche Mode op Werchter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat valt me alweer meequote:Op maandag 22 oktober 2012 21:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach, ik lees 't pas net, dus dat valt best mee
Het zijn dan ook niet bands die ik perse zou willen zienquote:
Jawel, Iron Maiden zou ik heel graag nog eens zienquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het zijn dan ook niet bands die ik perse zou willen zienEn als ik zo even naar je ondertitel kijk, Editors komt ook op Werchter
Maar eens even uitzoeken of er dagkaarten zijn voor Werchter, want ik moet en zal ze nog eens zien.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Jawel, Iron Maiden zou ik heel graag nog eens zien
En Editors komen idd op Werchter, wordt de 5e keer dat ik ze ga zien![]()
Die zijn erquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar eens even uitzoeken of er dagkaarten zijn voor Werchter, want ik moet en zal ze nog eens zien.
Ah, kijk, dat schept kansen. Ik wil best 4 dagen naar Werchter, maar om dat nou 4 dagen lang in m'n eentje te doen...quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Die zijn er![]()
ben dit jaar alleen de vrijdag geweest (want Pearl Jam)
Geweldig festival![]()
Held die man.quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |