quote:
quote:
Minthy! gooi die flappert eruit!quote:
quote:
Ik dacht dat hij op de radio was nuquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mankeert er iets aan mijn Giel adoratie post?
Ga je fappen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:55 schreef Paul het volgende:
Nooit geweten dat Cee zo'n lekker wijfie was
Ik zit niet eens in de facebook groep, pipo.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:55 schreef Paul het volgende:
1: je hebt de verkeerde persoon voor jequote:Op zondag 21 oktober 2012 13:55 schreef Paul het volgende:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit niet eens in de facebook groep, pipo.
Maar je hebt wel gelijk hoor.
OKquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:04 schreef minthy het volgende:
[..]
1: je hebt de verkeerde persoon voor je
2: voor de zekerheid de mededeling dat wat je leest/ziet/hoort op FB hoeft hier niet in het topic geplaatst te worden
bazenreactiequote:Op zondag 21 oktober 2012 14:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit niet eens in de facebook groep, pipo.
Maar je hebt wel gelijk hoor.
ikquote:
quote:
quote:
lach je me nu uit omdat ik geen lekker wijf ben? nou ja zeg! nou, toevallig vind ik jou wel een lekker wijf. puh.quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lach je me nu uit omdat ik geen lekker wijf ben? nou ja zeg! nou, toevallig vind ik jou wel een lekker wijf. puh.
thnx babe! die 3kwartafritsbroek staat jou ook uitermate kek!quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:08 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Je bent een heel lekker wijf, die witte legging en dat pittig korte kapsel staan je beeldig!
Beetje merkwaardige bobbel in die legging alleen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:08 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Je bent een heel lekker wijf, die witte legging en dat pittig korte kapsel staan je beeldig!
Ja echt he, ook zo makkelijk, met die extra zakken, kan m'n zware shag en m'n portemonnee met foto's van de kids in, en de winkelwagenmuntjes.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
thnx babe! die 3kwartafritsbroek staat jou ook uitermate kek!
En wat een leuk dolfijntje op je schouder. Lekker gek meid!quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja echt he, ook zo makkelijk, met die extra zakken, kan m'n zware shag en m'n portemonnee met foto's van de kids in, en de winkelwagenmuntjes.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja echt he, ook zo makkelijk, met die extra zakken, kan m'n zware shag en m'n portemonnee met foto's van de kids in, en de winkelwagenmuntjes.
nee, de top3 wordt helemaal gedraaid! en dat is dus iig My Generation van The Who en BTO zal er ook wel 1 staan.....dus er is nog plaats voor Scatman John!quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:36 schreef Cee het volgende:
Oh wacht, dit was de top 10 al? Geen Scatman? For shame.
dus waarsch geen Scatman John...quote:
en volgens mij zit in Rockefeller Skank van Fatboy Slim ook wat gestotter. er zijn eigenlijk best veel stotterplaatjes als je er ff over nadenktquote:
Die zou ik graag eens live zien. Denk dat die wel een feestje kunnen bouwenquote:
Vast niet zo een groot feestje als mijn favoriete bigbandquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die zou ik graag eens live zien. Denk dat die wel een feestje kunnen bouwen
Ja, daarvoor zou ik mijn haat aan grote kuddes mensen wel opzij willen zettenquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die zou ik graag eens live zien. Denk dat die wel een feestje kunnen bouwen
Zeker, was weer zeer goed te pruimenquote:
Party animalquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeker, was weer zeer goed te pruimen![]()
Gezellig ook, moet gewoon vaker eens voor de zomaar naar de kroeg
Begin ik steeds meer te wordenquote:
Doe je wel een Aussie aan dan? Of je Cavello?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:28 schreef minthy het volgende:
En over Party Animals gesproken, die ga ik binnenkort live zien
Die heb ik nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Doe je wel een Aussie aan dan? Of je Cavello?
Whoa shit.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:32 schreef minthy het volgende:
Ga wel beide zijkanten van m'n hoofd kaalscheren en de rest van m'n haar in een staart doen
Was maar een garpje hoor, ik hou van elke haar op m'n hoofdquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Whoa shit.
Wat zullen jouw geliefde autistjes daar van denken![]()
om 22.00 al moe zijnquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:52 schreef wolfrolf het volgende:
Paul dit is het Dagoduck topic dat jij graag wilde hebben
Stoppen in proeftijd bij Albert Heijn..
Duck
http://www.youtube.com/re(...)-2012&gs_l=youtube.3...2044.12778.0.12963.25.25.0.0.0.0.98.1659.25.25.0...0.0...1ac.1.jHRqQN3Icgwquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:44 schreef Mip1988 het volgende:
Zijn de Ekstra Weekend uitzendingen van 05 en 12 oktober nog terug te luisteren?
Hier is nog wel de aflevering van de 19e te beluisteren, en hier is de meest recente van 28 september
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)hiel/20121005-19.wmaquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:44 schreef Mip1988 het volgende:
Zijn de Ekstra Weekend uitzendingen van 05 en 12 oktober nog terug te luisteren?
Hier is nog wel de aflevering van de 19e te beluisteren, en hier is de meest recente van 28 september
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:14 schreef Dagoduck het volgende:
nou wat dagt je van me naam
ik koop egt nooit wat
af en toe wat cd's en soms donald duck pockets enz..
dus het geld stapeld zich wel lekker op
en ik heb nog nooit gewerkt (ben14 over 2 weke 15)
quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
vond t wel toepasselik dus dit topic komt ook mooi van pas
Verschrikkelijk die interpunctie (of beter eerder het gebrek eraan)quote:
twitter:3FM twitterde op zondag 21-10-2012 om 19:32:08Je nek, je buik, je oren... In #PSRadio verkennen @SofievandenEnk en @paul3fm vanavond de erogene zones: http://t.co/RKsVekyZ #3FM reageer retweet
voor de onwetende hier een plattegrond voor de erogene zonesquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:43 schreef minthy het volgende:
twitter:3FM twitterde op zondag 21-10-2012 om 19:32:08Je nek, je buik, je oren... In #PSRadio verkennen @SofievandenEnk en @paul3fm vanavond de erogene zones: http://t.co/RKsVekyZ #3FM reageer retweet
Moet die niet achter een spoiler? Of mogen functioneel blote tetten wel?quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
voor de onwetende hier een plattegrond voor de erogene zones
[ afbeelding ]
Romantisch taaltje dat Duitsquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
voor de onwetende hier een plattegrond voor de erogene zones
[ afbeelding ]
Ja, echtquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Romantisch taaltje dat Duits![]()
BRUST ACHSELHÖHLEN
OBERSCHENKEL INNENSEITEN
Alsof je bij de slager BBQ vlees staat te bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |