Zeker 10 euro voor dat spaarvarkentje betaaldquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:29 schreef GambinoT het volgende:
Heb gisteren een spaarvarkentje gekocht, en ja dat is echt waar.
Zit nu denk ik al 9 euro in.
Maar voor de rest, ik spaar niet echt maar hou maandelijks genoeg over en dat laat ik gewoon staan.
Als ik wat wil hebben koop ik het .
0.99 centen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:43 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Zeker 10 euro voor dat spaarvarkentje betaald
waar werk je en hoe oud ben je, want 98 euro per maand is echt verdomde weinigquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:41 schreef Gibeon het volgende:
Ik verdien nu 98 euro per maand, gewoon vast, daarvan gaat 65 eu naar mn spaarrekening, en 15 eu voor abbo, houd ik nog 18 eu per maand over, is heel goed te doen, als je maar een doel hebt om voor te sparen
Je zit in PUB, vast iets als bollenpellen!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:19 schreef sexxi het volgende:
[..]
waar werk je en hoe oud ben je, want 98 euro per maand is echt verdomde weinig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben ook nog puber maar zit zo iedere maand toch rond de 250 euro.. werk er niet eens zo heel erg veel voor..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Je zit in PUB, vast iets als bollenpellen!
Je werkt er niet hard voor, je zit in de planten?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:26 schreef sexxi het volgende:
[..]
ik ben ook nog puber maar zit zo iedere maand toch rond de 250 euro.. werk er niet eens zo heel erg veel voor..
hahah zoietsquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:27 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Je werkt er niet hard voor, je zit in de planten?
17, werk in de kas, 4,52 per uur, maar heb dan ook een contract van 5 uur per week, de rest wat ik werk is overuren, dus geen vast bedragquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:19 schreef sexxi het volgende:
waar werk je en hoe oud ben je, want 98 euro per maand is echt verdomde weinig
Jij krijgt ook maar weinig betaald.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:59 schreef Gibeon het volgende:
[..]
17, werk in de kas, 4,52 per uur, maar heb dan ook een contract van 5 uur per week, de rest wat ik werk is overuren, dus geen vast bedragZoals nu in de vakantie werk ik 45/50 uur per week, dat is het betere werk.
Ik doe er ook weinig voorquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:25 schreef Dolichologofobie het volgende:
Jij krijgt ook maar weinig betaald.
1 pakje shag van 5 euro per 2 dagen komt dan neer op een extra besparing van 15*5= 75 euro extra dus 375 euro per maand in totaalquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:54 schreef Gibeon het volgende:
Als je daar al 300 euro per maand mee bespaard, hoeveel bespaar je dan wel niet als je stopt met roken?
Wat heb je aan sparen als je nooit wat kooptquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:14 schreef Dagoduck het volgende:
nou wat dagt je van me naam
ik koop egt nooit wat
af en toe wat cd's en soms donald duck pockets enz..
dus het geld stapeld zich wel lekker op
en ik heb nog nooit gewerkt (ben14 over 2 weke 15)
daarom heb ik ook een spaarrekening EN een gewone rekeningquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:24 schreef Topspin het volgende:
[..]
Wat heb je aan sparen als je nooit wat koopt
Tuurlijk is het sparen an sich al een leuke bezigheid maar een doel hebben om te sparen is nog leuker. Of heb je een of ander doel waar je straks je spaargeld aan gaat opmaken?
precies dat heb ik ook maar ik spaar op allebij voor m'n superzuinige auto die nog uit moet komenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
daarom heb ik ook een spaarrekening EN een gewone rekening![]()
andere is voor later, krijg er genoeg rente over, zodat ik er niets op hoef te zetten
de andere komt loon van mn werk op en gaat het ook weer vanaf, aan uitgaven.
je usernamequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
precies dat heb ik ook maar ik spaar op allebij voor m'n superzuinige auto die nog uit moet komen
die heel goedkoop rijd nou ja![]()
niet dat ik spaar ik ben gewoon zuinig!![]()
vond t wel toepasselik dus dit topic komt ook mooi van pasquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
vond t wel toepasselik dus dit topic komt ook mooi van pas
Je bent 17 en je hebt genoeg aan 18 euro in de maand? Ga je niet uit? Koop je nooit kleren? Heb je geen vrienden?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:41 schreef Gibeon het volgende:
Ik verdien nu 98 euro per maand, gewoon vast, daarvan gaat 65 eu naar mn spaarrekening, en 15 eu voor abbo, houd ik nog 18 eu per maand over, is heel goed te doen, als je maar een doel hebt om voor te sparen
Ik krijg kleedgeld waarvan ik ook uitga, en sinds wanneer kosten vrienden geldquote:Op zondag 3 augustus 2008 03:47 schreef Merel1808 het volgende:
Je bent 17 en je hebt genoeg aan 18 euro in de maand? Ga je niet uit? Koop je nooit kleren? Heb je geen vrienden?
Hahaha kijk ik hier ben ik het dus 100 % mee eensquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:12 schreef Noisemaker het volgende:
Nee, het geld wat ik kan 'sparen' in een jaar is later een maandsalaris.
Ik heb wel een financiële reserve van een paar honderd euro, meer dan zat.
preciesquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha kijk ik hier ben ik het dus 100 % mee eens
maar als ik het zeg vinden mensen het altijd onzin.
Ik heb momenteel 600 euro op mn spaarrekening, en dat is voor mij een grote uitzondering.
Maar ik heb zoiets van, je loon blijft stijgen, nu vind je 100 euro misschien veel, kun je beter nu een iPod kopenwant over 5 jaar is er sowieso al een waardedaling en heb je die 100 euro ook veel sneller verdiend.
dag ze zorge zelf maar voor hun eige broodquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
precies, nu kan je et nog uitgeven, als je later een man/vrouw en kinders hebt, dan moet et geld daarnaar toe, tenzij je een hoop geld hebt
Naja, ik heb bijvoorbeeld elke maand minstens 1 of 2 verjaardagen waarvoor ik een cadeautje moet kopen, dat kost alleen al meer dan 18 euro denk ikquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:08 schreef Gibeon het volgende:
[..]
Ik krijg kleedgeld waarvan ik ook uitga, en sinds wanneer kosten vrienden geldEn ik heb een duidelijk doel, wat ik al heel mn leven wil, en mn vriendin (die ik nu een halfjaar ken) heeft dezelfde droom dus sparen we samen, geloof mij, dat werkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |