Zeker 10 euro voor dat spaarvarkentje betaaldquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:29 schreef GambinoT het volgende:
Heb gisteren een spaarvarkentje gekocht, en ja dat is echt waar.
Zit nu denk ik al 9 euro in.
Maar voor de rest, ik spaar niet echt maar hou maandelijks genoeg over en dat laat ik gewoon staan.
Als ik wat wil hebben koop ik het .
0.99 centen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:43 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Zeker 10 euro voor dat spaarvarkentje betaald
waar werk je en hoe oud ben je, want 98 euro per maand is echt verdomde weinigquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:41 schreef Gibeon het volgende:
Ik verdien nu 98 euro per maand, gewoon vast, daarvan gaat 65 eu naar mn spaarrekening, en 15 eu voor abbo, houd ik nog 18 eu per maand over, is heel goed te doen, als je maar een doel hebt om voor te sparen
Je zit in PUB, vast iets als bollenpellen!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:19 schreef sexxi het volgende:
[..]
waar werk je en hoe oud ben je, want 98 euro per maand is echt verdomde weinig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben ook nog puber maar zit zo iedere maand toch rond de 250 euro.. werk er niet eens zo heel erg veel voor..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Je zit in PUB, vast iets als bollenpellen!
Je werkt er niet hard voor, je zit in de planten?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:26 schreef sexxi het volgende:
[..]
ik ben ook nog puber maar zit zo iedere maand toch rond de 250 euro.. werk er niet eens zo heel erg veel voor..
hahah zoietsquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:27 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Je werkt er niet hard voor, je zit in de planten?
17, werk in de kas, 4,52 per uur, maar heb dan ook een contract van 5 uur per week, de rest wat ik werk is overuren, dus geen vast bedragquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:19 schreef sexxi het volgende:
waar werk je en hoe oud ben je, want 98 euro per maand is echt verdomde weinig
Jij krijgt ook maar weinig betaald.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:59 schreef Gibeon het volgende:
[..]
17, werk in de kas, 4,52 per uur, maar heb dan ook een contract van 5 uur per week, de rest wat ik werk is overuren, dus geen vast bedragZoals nu in de vakantie werk ik 45/50 uur per week, dat is het betere werk.
Ik doe er ook weinig voorquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:25 schreef Dolichologofobie het volgende:
Jij krijgt ook maar weinig betaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |