Opleidingen zijn overratedquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies![]()
Ben blij dat ik een autootje heb, maar opleiding vind ik ook belangrijk
Vond ik ook jarenlang, nadat ik er met de pet naar gegooid heb. En toch heb ik er een jaar of 7 geleden weer schik van gekregenquote:
Ieder zijn/haar dingquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Vond ik ook jarenlang, nadat ik er met de pet naar gegooid heb. En toch heb ik er een jaar of 7 geleden weer schik van gekregen
Serious Request he, dan krijg je d.... Oh nee, dat ook niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:16 schreef Qunix het volgende:
Dus ik kom terug en er is een nieuw topic. Wat een drukte.
Nee je halucineert gr grquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:16 schreef Qunix het volgende:
Dus ik kom terug en er is een nieuw topic. Wat een drukte.
Juist! Tettenquote:
Oh, ik ben niet zo helderquote:
De riviercruise heeft mij nieuwe topickaap energie gegevenquote:
ah ja.quote:
Ach, geniet er nog maar even van zolang het kanquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De riviercruise heeft mij nieuwe topickaap energie gegeven
baklapje
zimmeh wat zeg jaiquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ach, geniet er nog maar even van zolang het kan
da's mij wel een beetje te groot hoor.quote:
hoj strootman. je bent keigoeidse aanvoerder grquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
da's mij wel een beetje te groot hoor.
ja morgen moet ik weer kan ik weer lekker kaarten vragen bij een belgische scheidsquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoj strootman. je bent keigoeidse aanvoerder gr
>> SPAM <<quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:20 schreef Dagoduck het volgende:
Tetten:
AH-Superdieren verzamelalbum niet kindvriendelijk!
hoe noem je een heleboel ijsjes op een grote ronde schijf?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:20 schreef Dagoduck het volgende:
Tetten:
AH-Superdieren verzamelalbum niet kindvriendelijk!
Informatie over tetten is nooit TMI.quote:
alleen als jij ze hoogstpersoonlijk maaktquote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoe noem je een heleboel ijsjes op een grote ronde schijf?Goeie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik las verkeerd, dacht dat je het over jouw manboobs hadquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Informatie over tetten is nooit TMI.
Al 3 dagen op rij gedaanquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
alleen als jij ze hoogstpersoonlijk maakt![]()
Brings all the boys to the yard?quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las verkeerd, dacht dat je het over jouw manboobs had
koel mang. ga je daarna nog een beglisch abdji briertje drinknequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja morgen moet ik weer kan ik weer lekker kaarten vragen bij een belgische scheids
ook zelf geconsumeerd?quote:
Dat was hartstikke grappig, dank jequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:22 schreef D. het volgende:
[..]
Da's niet grappig hoor, ik voelde mijn eten omhoog komen
Daar deed ik het voorquote:
nee sorry dat mag niet van de trainer, die eet alleen belgische friet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
koel mang. ga je daarna nog een beglisch abdji briertje drinkne
Ow, nou, vooruit, graag gedaan dan maarquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat was hartstikke grappig, dank je
Jouw klok is kapotquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:23 schreef CindieY het volgende:
Jemig, je kijkt 10 seconden niet en het halve topic is alweer vol
Ik wilde nog zeggen: Laat alles lekker vrij vliegenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:23 schreef CindieY het volgende:
Jemig, je kijkt 10 seconden niet en het halve topic is alweer vol
t wordt langzaamaan een beetje onsmakelijk...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:23 schreef D. het volgende:
[..]
Daar deed ik het voor
Mijn after-training banaan leek me wel lekker in de vorm van een milkshake, en dat bleek ook zo te zijn
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t wordt langzaamaan een beetje onsmakelijk...
Ik voetbal in Eindhoven en eet frieten in Bels, dus het is friet.quote:
Belsquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik voetbal in Eindhoven en eet frieten in Bels, dus het is friet.
met je aftertrainingbanaanquote:
fritetten!quote:
Open er een topic overquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:26 schreef Cee het volgende:
Zeg me, in welk deel van de term "gefrituurde aardappelen" komt ergens het woord "patat" voor? NOU? Dus. Slotje!
2x de helftquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Open er een topic over
Houden mods wel van.
Denk je?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Open er een topic over
Houden mods wel van.
Ik open liever een topic over het openen van zo'n topic dan dat ik zo'n topic open.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Open er een topic over
Houden mods wel van.
quote:
Ik daag je bij deze uitquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik open liever een topic over het openen van zo'n topic dan dat ik zo'n topic open.
Dit is ook wel de oudste discussie die op fok! woedt.quote:
Nee, wie de beste leuke matige grap kan verzinnen is ouder denk ikquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is ook wel de oudste discussie die op fok! woedt.
Wereldproblematiekquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is ook wel de oudste discussie die op fok! woedt.
Voor 50 centquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee, wie de beste leuke matige grap kan verzinnen is ouder denk ik
twee keer de helft?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Da's geen discussiequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Boven de rivieren is inderdaad een hele andere wereld.quote:
Klopt en dat geeft niet. Best gezellig hierquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boven de rivieren is inderdaad een hele andere wereld.
Hier is het keigezellig.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt en dat geeft niet. Best gezellig hier
Ik zat er ook weer bovenop zo te zienquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:30 schreef wolfrolf het volgende:
leuke (matige) grap op een rommelmarkt
oja dat topic verdient een hele hoop garpers.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:30 schreef wolfrolf het volgende:
leuke (matige) grap op een rommelmarkt
Baas deze man, ekte gangster.quote:
Wij hebben hunebedden, dat zijn pas keigrote keienquote:
keitof.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Wij hebben hunebedden, dat zijn pas keigrote keien
Sure!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Can I have a nickel back??>>!111/
ja strootjen heb jij nog leucke voetbla peents?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
toch zijn painttopics leuker trouwens.
Paint topics!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
toch zijn painttopics leuker trouwens.
Ik ben trouwens langer geregistreerd dan jij. En dat is lekker meer baas dan postcountquote:
Het grote Kevin Strootman-topic.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ja strootjen heb jij nog leucke voetbla peents?
Dit is mijn 2e accountquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben trouwens langer geregistreerd dan jij. En dat is lekker meer baas dan postcount![]()
![]()
![]()
Dan ben ik eigenaarquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:37 schreef D. het volgende:
[..]
Dit is mijn 2e account
Maar goed, jij mag wel baas zijn, dan ben ik gewoon directeur
Dacht ik toch altijd dat het Van Persie was in je icon.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het grote Kevin Strootman-topic.
Hier zijn er vast genoeg te vinden
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Dacht ik toch altijd dat het Van Persie was in je icon.
quote:
Welquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:37 schreef D. het volgende:
Komt bij dat ik nooit heb gezegd dat postcounts 'baas' zijn
Die heeft nooit in de theedoek van PSV gespeeldquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Dacht ik toch altijd dat het Van Persie was in je icon.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft nooit in de theedoek van PSV gespeeld
Kon toch een photoshop zijn.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft nooit in de theedoek van PSV gespeeld
Ik heb lekker meer postcount ne ne ne nenequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben trouwens langer geregistreerd dan jij. En dat is lekker meer baas dan postcount![]()
![]()
![]()
Hij is gewoon schaamteloos geknipt uit het moment bij twente-psvquote:
ga eens naar de kapper jijquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb lekker meer postcount ne ne ne nene
Alweer? ben 17 juli nog geweest.quote:
Maar jij bent een k*tuser, dus jij telt sowieso niet meequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En ik vind dat ik al schaamteloos veel posts heb.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hee Dago is een eindbaasquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:41 schreef D. het volgende:
[..]
Maar jij bent een k*tuser, dus jij telt sowieso niet mee
Je moet kaal jeweetquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alweer? ben 17 juli nog geweest.
Wat is dit nou? Waarom post je dat hierquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:32 schreef minthy het volgende:
Zo even schaamteloos aan mijn reet krabben
maar 3000 verschil ofzo. scheelt niet zoveel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:43 schreef Dagoduck het volgende:
Mexicanobakker en wolfrolf hebben bijna dezelfde postcount
Ik ben alleen en moest het even kwijtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat is dit nou? Waarom post je dat hier
Ja, dat is niet 'baas'quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:44 schreef minthy het volgende:
Zeg kleuters, hou eens op over je postcount...
Komt op hetzelfde neer als "ik heb lekker een groterdere piemel dan jij11!!111!"quote:
ik wist tot zojuist niet eens dat ik over de 20000 posts zit en hier 22 posts per dag maakquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:44 schreef minthy het volgende:
Zeg kleuters, hou eens op over je postcount...
En een snellere autoquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer als "ik heb lekker een groterdere piemel dan jij11!!111!"
Oh, heus?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer als "ik heb lekker een groterdere piemel dan jij11!!111!"
Geen idee op hoeveel ik sta, boeit me ook niet. Hoef het ook niet te weten, want over het algemeen nutteloze zooi wat ik postquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik wist tot zojuist niet eens dat ik over de 20000 posts zit en hier 22 posts per dag maak
De archieven liegen er ook niet om, mopjequote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:44 schreef minthy het volgende:
Ik heb me daarnet toch een partij een enorme bats gedraaid, niet normaal
En meer verdienen. Hebben we die FOK!clichés ook weer gehadquote:
27735.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee op hoeveel ik sta, boeit me ook niet. Hoef het ook niet te weten, want over het algemeen nutteloze zooi wat ik post
Ik zal niet patsen dat ik ze allemaal winquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
En meer verdienen. Hebben we die FOK!clichés ook weer gehad
En een hogere opleiding, want met HBO kan je tegenwoordig absoluut niet meer aankomen bij de Fok!-elitequote:
Ohja, die vergat ik ook nog.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
En een hogere opleiding, want met HBO kan je tegenwoordig absoluut niet meer aankomen bij de Fok!-elite
Opleidingen zijn overrated, maar dat zoiets had ik al geroepenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
En een hogere opleiding, want met HBO kan je tegenwoordig absoluut niet meer aankomen bij de Fok!-elite
Ik ben te open, he?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De archieven liegen er ook niet om, mopje
ach alle fokkers hebben een universitaire opleiding en minimaal 25 cm in de broek. slap, dan wel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
En meer verdienen. Hebben we die FOK!clichés ook weer gehad
Zit ik dan met mijn MBOquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
En het IQ, laten we dat vooral niet vergeten! Minimaal 150quote:
Gelukkig heb ik 180.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
En het IQ, laten we dat vooral niet vergeten! Minimaal 150
Ok, die win ik dan niet, ik kom niet boven de 135quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
En het IQ, laten we dat vooral niet vergeten! Minimaal 150
Ik ook, lekker belangrijk... Jarenlang alleen lts gehad, toen heb ik me ook prima geredquote:
Lichaamstemperatuur?quote:
ik denk diepte van wolfrolfs endeldarm....quote:
Zeg, quoteverklotertquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat mag wel wat bescheidener, D.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:50 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga maar slapen echt nu
Bye bye man BYE BYE
trustenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:50 schreef wolfrolf het volgende:
Bye bye man BYE BYE
Wel weer wakker worden opa!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:50 schreef wolfrolf het volgende:
Bye bye man BYE BYE
Dag, lief mopje!1!1quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:50 schreef wolfrolf het volgende:
Bye bye man BYE BYE
Dat is al de 3e keer dat je die kwaliteits grap maakt knulletje, blijft sterkquote:
Slaap lekker, jong! Ik draai me dan nog zo'n 38 keer om. Woelerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:51 schreef D. het volgende:
Ik ga ook maar
Over 6 uurtjes gaat de wekker weer
en ik heb net strootbaas plaatjes voor je gevondenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:50 schreef wolfrolf het volgende:
Bye bye man BYE BYE
Dementie checkquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is al de 3e keer dat je die kwaliteits grap maakt knulletje, blijft sterk![]()
![]()
Ok, m'n stream loopt heel erg achterquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:55 schreef minthy het volgende:
Final Countdown, super... Zit dat de hele nacht in m'n kop
Sorry voor het spoilerenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ok, m'n stream loopt heel erg achter
Begin er eerlijk gezegd steeds minder aan te vinden... EW idem, heb ik ook totaal niet gemist vandaag, ook al zat Roos erquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Note to self: Volgende week wél weer naar Stenders luisteren.
EW vond ik nooit zo leuk, en dat valt tegelijk met VIquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Begin er eerlijk gezegd steeds minder aan te vinden... EW idem, heb ik ook totaal niet gemist vandaag, ook al zat Roos er
Een tijd terug ging ik er echt voor zittenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
EW vond ik nooit zo leuk, en dat valt tegelijk met VI
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:59 schreef henkde_j het volgende:
Ik zoek m'n mandje maar weer eens op
Slaap lekker, tot de volgende keerquote:
Ik vond zondagavond altijd het leukst. En Rudy.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Een tijd terug ging ik er echt voor zitten![]()
Sanderdaynight vind ik wel heel erg leuk om te luisteren, maar het is nog even de vraag of ik thuis ben. Mogelijk kroegavondje
Ja kan, maar Timur maakte er zo heel awkward 'oja zaterdagschool' van. Kwam niet helemaal goed overquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:50 schreef shifto het volgende:
ja dat kan toch? sommige mensen maken huiswerk en moeten daarvoor in de bieb van school zijn oid
Package dealquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:41 schreef Cee het volgende:
Opvallend veel (verschillende) Snow Patrol nummers op 3fm de laatste tijd.
Denk het haast welquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:45 schreef Cee het volgende:
Het viel me op, een tijdje geleden was dat met Lenny Kravitz. Zou er echt zoiets zijn?
alleen jou swaffel ik, jij lekker wolf van me!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
swaffel eens tegen Roel aan, vind ie wel lekker
Zoals je wel hebt gezien, heb ik kwaliteit zeer hoog in het vaandel D.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Schandalig
En dat in zo'n kwaliteitstopic als dit
Dat is geen 14.gif waard als die rellen er hadden gekomen hoor. Kansloze kut tokkies die alleen maar komen om het plezier van mensen die wel van voetbal houden te verzieken. Allemaal een nekschot voor die tyfuskneuzen wat mij betreft.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bijna rellen in Eindhoven vanavond.
Was een sarcastische 14.gifquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is geen 14.gif waard als zie rellen er hadden gekomen hoor. Kansloze kut tokkies die alleen maar komen om het plezier van mensen die wel van voetbal houden te verzieken.
Tenzij die 14.gif PI bedoeld is als joepie er zijn geen rellen uitgebroken, snap ik die 14.gif niet.
*error systems melting down: can not compute*quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was een sarcastische 14.gif
sorryquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
*error systems melting down: can not compute*
Tjibbe!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:40 schreef Evertjan het volgende:
welke 3FM dj is verantwoordelijk voor deze remix??
Brilquote:
is dit een hint?quote:
Het is maar een paar uur rijden naar het mooie Den Helder.quote:
Jong, ik had je ma kunnen zijn!11!!1quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is maar een paar uur rijden naar het mooie Den Helder.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Jong, ik had je ma kunnen zijn!11!!1
Was dat niet wat vroeg geweest?quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Jong, ik had je ma kunnen zijn!11!!1
16 and pregnant! now on MTV! the real MUSIC station!quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was dat niet wat vroeg geweest?
Ik wilde er zelf al iets over zeggen maar ik wist dat iemand anders het toch wel zou doen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
16 and pregnant! now on MTV! the real MUSIC station!
Sorry mop, maar het kan ook TE kinkyquote:
Tja, ach, er gebeuren gekkere dingenquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was dat niet wat vroeg geweest?
Zoals?quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry mop, maar het kan ook TE kinky![]()
[..]
Tja, ach, er gebeuren gekkere dingen
Gut, niet zulke moeilijke dingen vragen, het is al laat... Had net al de grootst mogelijke moeite om een nachtpomp te vinden. Tank leegquote:
Ah joh, morgen rond deze tijd is dat het weer. Niets bijzondersquote:
i know maar zit ff te kijken naar De nacht van de popmuziek en je bent 2 uur verderquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah joh, morgen rond deze tijd is dat het weer. Niets bijzonders
Oh, was dat vannacht? Naja, volgend jaar maar weerquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
i know maar zit ff te kijken naar De nacht van de popmuziek en je bent 2 uur verder
Ja was vannacht, heb genoten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, was dat vannacht? Naja, volgend jaar maar weer
Ik wist niet eens dat het was, al zie ik er nu veel tweets over. Heb Twitter niet bijgehouden vanavondquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja was vannacht, heb genoten.
En te laat ingeschakeld
Sorryquote:
IK HAD HET DOORGESTREEPT OMDAT DAT GODVERDOMME GEWOON NETTER STAAT JA! GODVERDEGODVER STERVENDE HOERE K*NK*R KACHEL!quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry![]()
En waarom streep je dat vloekje weg? Ik heb net nog hardop een vloekje gedaan. In Rouveen. Dat ligt aan Staphorst vast.
Gelukkig ligt iedereen daar voor middernacht op bed
Doet me niksquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
IK HAD HET DOORGESTREEPT OMDAT DAT GODVERDOMME GEWOON NETTER STAAT JA! GODVERDEGODVER STERVENDE HOERE K*NK*R KACHEL!
En omdat mijn baas het kan lezen natuurlijk.
Ik weet nog een keer, toen werkte ik net waar ik werk en toen hadden ze me ingepland terwijl in naar de schouwburg zou, maar je moest 3 weken van te voren vrij vragen, maar ik werkte er pas een week, dus toen had ik een KLB topic gemaakt waarin ik zei: "als ik geen vrij krijg blijf ik gewoon weg" en toen hoorde ik een week later van een college die had leidinggevende horen praten over dat ik op een forum had gezegt dat ik niet zou komenquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Doet me niks![]()
Je vloekt maar mooi een eind in het wilde weg. Je baas zit ook op Fok? Wat een baas!!
Oh jeetje, das mooi ruk...quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet nog een keer, toen werkte ik net waar ik werk en toen hadden ze me ingepland terwijl in naar de schouwburg zou, maar je moest 3 weken van te voren vrij vragen, maar ik werkte er pas een week, dus toen had ik een KLB topic gemaakt waarin ik zei: "als ik geen vrij krijg blijf ik gewoon weg" en toen hoorde ik een week later van een college die had leidinggevende horen praten over dat ik op een forum had gezegt dat ik niet zou komenDikke research deden diegene die er toendertijd werkte
Slaap lekkerquote:
en die loser neemt dan niet opquote:
awkward....quote:
ik zit al klaar met m'n vlaggetje!quote:
Link naar topic?quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet nog een keer, toen werkte ik net waar ik werk en toen hadden ze me ingepland terwijl in naar de schouwburg zou, maar je moest 3 weken van te voren vrij vragen, maar ik werkte er pas een week, dus toen had ik een KLB topic gemaakt waarin ik zei: "als ik geen vrij krijg blijf ik gewoon weg" en toen hoorde ik een week later van een college die had leidinggevende horen praten over dat ik op een forum had gezegt dat ik niet zou komenDikke research deden diegene die er toendertijd werkte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |