Opleidingen zijn overratedquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies![]()
Ben blij dat ik een autootje heb, maar opleiding vind ik ook belangrijk
Vond ik ook jarenlang, nadat ik er met de pet naar gegooid heb. En toch heb ik er een jaar of 7 geleden weer schik van gekregenquote:
Ieder zijn/haar dingquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Vond ik ook jarenlang, nadat ik er met de pet naar gegooid heb. En toch heb ik er een jaar of 7 geleden weer schik van gekregen
Serious Request he, dan krijg je d.... Oh nee, dat ook niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:16 schreef Qunix het volgende:
Dus ik kom terug en er is een nieuw topic. Wat een drukte.
Nee je halucineert gr grquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:16 schreef Qunix het volgende:
Dus ik kom terug en er is een nieuw topic. Wat een drukte.
Juist! Tettenquote:
Oh, ik ben niet zo helderquote:
De riviercruise heeft mij nieuwe topickaap energie gegevenquote:
ah ja.quote:
Ach, geniet er nog maar even van zolang het kanquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De riviercruise heeft mij nieuwe topickaap energie gegeven
baklapje
zimmeh wat zeg jaiquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ach, geniet er nog maar even van zolang het kan
da's mij wel een beetje te groot hoor.quote:
hoj strootman. je bent keigoeidse aanvoerder grquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
da's mij wel een beetje te groot hoor.
ja morgen moet ik weer kan ik weer lekker kaarten vragen bij een belgische scheidsquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoj strootman. je bent keigoeidse aanvoerder gr
>> SPAM <<quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:20 schreef Dagoduck het volgende:
Tetten:
AH-Superdieren verzamelalbum niet kindvriendelijk!
hoe noem je een heleboel ijsjes op een grote ronde schijf?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:20 schreef Dagoduck het volgende:
Tetten:
AH-Superdieren verzamelalbum niet kindvriendelijk!
Informatie over tetten is nooit TMI.quote:
alleen als jij ze hoogstpersoonlijk maaktquote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoe noem je een heleboel ijsjes op een grote ronde schijf?Goeie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik las verkeerd, dacht dat je het over jouw manboobs hadquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Informatie over tetten is nooit TMI.
Al 3 dagen op rij gedaanquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
alleen als jij ze hoogstpersoonlijk maakt![]()
Brings all the boys to the yard?quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las verkeerd, dacht dat je het over jouw manboobs had
koel mang. ga je daarna nog een beglisch abdji briertje drinknequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja morgen moet ik weer kan ik weer lekker kaarten vragen bij een belgische scheids
ook zelf geconsumeerd?quote:
Dat was hartstikke grappig, dank jequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:22 schreef D. het volgende:
[..]
Da's niet grappig hoor, ik voelde mijn eten omhoog komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |