Ik vind het zo leuk, zo'n lekker groot gezin en dan een grote dog, geweldigquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh verrek, die had ik nog niet eens gezien, zo onderaan en al die letters er overheen! Arm bist!
Ja !quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
Krijgen we nog Peter vd Vorst vanaaf?
Oh! Nog andere leuke gasten?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja !
Volgens mij gaat hij op bezoek bij Samantha en Michael
Wie en wie?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja !
Die knipperen idd altijd, en eeuwig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:06 schreef Beeertjee het volgende:
Amanda is volgens mij alleen met Martijn als ze goede zin heeft.. hun werken altijd aan hun relatie
Wie zijn dat?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja !
quote:
wel leuke gasten bedoel jequote:
Wie niet?quote:
Jaquote:
Zeg ik net hier ook. Alsof ie maar iets mag afwijken van de reguliere vragenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:08 schreef Joooo-pi het volgende:
gedurfde vragen? Ja vast... Zo'n interview is helemaal dichtgetimmerd.
Die ken ik niet.quote:
Nou, ik weet niet, ik vond hem bij Kylie ook wel heel gedurfd... en ze gaf nog antwoord ook!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:08 schreef Joooo-pi het volgende:
gedurfde vragen? Ja vast... Zo'n interview is helemaal dichtgetimmerd.
dat zegt genoegquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet meer wat ik van die blonde vond....
Ik ook!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet, ik vond hem bij Kylie ook wel heel gedurfd... en ze gaf nog antwoord ook!
Dan zullen er wel even een paar minder naar deze battle kijkenquote:
quote:
Cee zag ik al in het topicquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zullen er wel even een paar minder naar deze battle kijken
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
Die blonde vind ik leuk, die donkere lijkt me niet sympathiek.
Olympisch kampioen!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet wie Epke is, of wacht... ja toch ergensSport?
Ah dank je!quote:
Holy shit, Pisces.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet wie Epke is, of wacht... ja toch ergensSport?
Ja dat boeit me echt geen snars al die plakken, sorryquote:
ditquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:13 schreef Joooo-pi het volgende:
Deze battle kan wel overgeslagen worden. Pom is door.
Als die stang nu verticaal had gestaan had ie pijn aan zijn piempie gehad.quote:
Dan mogen die plakken je niet boeien, maar Epkequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat boeit me echt geen snars al die plakken, sorry
Een bosje vet jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:13 schreef fratsman het volgende:
Behoorlijke bos hout voor de deur wel.
Verhoudingsgewijs valt tegenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:13 schreef fratsman het volgende:
nope.quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:14 schreef Karina het volgende:
OK ik ben weer present. Was toch blijven hangen
quote:
Ik ben altijd benieuwd hoeveel inspraak ze zelf hebben, zouden ze uit zo'n groot rek mogen kiezen? Of uit 2 outfits? Of was er weinig in haar maat?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:14 schreef Cee het volgende:
Wat voor een sadistische stylist meet Pomme een slechtzittend hemdje aan met iets dat ook nog eens lijkt op een koeienprint?
Mohhhquote:
Om nog maar te zwijgen over dat eerste meisje met die bloemetjesaardappelzakquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:14 schreef Cee het volgende:
Wat voor een sadistische stylist meet Pomme een slechtzittend hemdje aan met iets dat ook nog eens lijkt op een koeienprint?
hihiquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:13 schreef fratsman het volgende:
Ik denk dat ze die, net als de audities, blind moesten kiezen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben altijd benieuwd hoeveel inspraak ze zelf hebben, zouden ze uit zo'n groot rek mogen kiezen? Of uit 2 outfits? Of was er weinig in haar maat?
quote:
Wat heb jij met al die lieve katjes? Het leidt af want te schattig...quote:
Dat is een hondquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:15 schreef Engel-b het volgende:
[..]
Wat heb jij met al die lieve katjes? Het leidt af want te schattig...
Dat bloesje is al helemaal geen gezicht op een spijkerbroek, het maakt slonzig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:14 schreef Cee het volgende:
quote:
De kleding voordat de battle begint is elke keer beter inderdaadquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:15 schreef Karina het volgende:
De kleding is toch allemaal niets? Hebben jullie al iets gezien wat WEL leuk was?
Wel een leuke battle dit, het lijkt tenmisnte op een battle.
Die zwarte broek en dat blauwe blouse is ook helemaal niet leuk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat bloesje is al helemaal geen gezicht op een spijkerbroek, het maakt slonzig.
Dat is nog eigen kleding, denk ik?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
De kleding voordat de battle begint is elke keer beter inderdaad
Kun je nagaanquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is nog eigen kleding, denk ik?
Ja, die in dat jurkje met die lange benenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:15 schreef Karina het volgende:
De kleding is toch allemaal niets? Hebben jullie al iets gezien wat WEL leuk was?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wil niks van d'r soulput weten
he, gadverquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Pommetje Horlepiep.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:17 schreef fratsman het volgende:
Pomme duchesse, Pomme Parissiene, Pomme frites...
Zal wel echo'enquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pommetje Horlepiep.
O wacht, dat is van voor jullie tijd
Wie?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pommetje Horlepiep.
O wacht, dat is van voor jullie tijd
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]Pompompompopetje horlepiep. Volgens mij is dat zelfs NA mijn tijd
Maar ze bedoelde het niet lelijk, zoals die moeder van Eyeliner, of hoe heet dat mens ook alweer...quote:
43 toch?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:19 schreef Pheno het volgende:
Mijn kleine zusje. Oude vrouw? (31)
Waar heeft die zus last van? D'r ogen?
Eyelar? (quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ze bedoelde het niet lelijk, zoals die moeder van Eyeliner, of hoe heet dat mens ook alweer...
Dat is d'r buikquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:20 schreef Kroelo het volgende:
Pom heeft wel iets vies onder d'r neus zitten
kwakje uit Marco's piempiequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:20 schreef Kroelo het volgende:
Pom heeft wel iets vies onder d'r neus zitten
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:20 schreef Swetsenegger het volgende:
"Hoe vet is dat"
Dat weet je zelf als geen ander pomme.
MissJquote:
Knap meisje inderdaad. Alleen die kilo'squote:
Die mogen van mij meteen exitquote:
Ja, jammer hoor.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Knap meisje inderdaad. Alleen die kilo's
Al jarenquote:
Floortje had van mij wel tegen Kathy gemogen.quote:
quote:
Oh je bedoelde het sarcastischquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja die, met die gruwelijke moeder
Ja lekker naar Voice UK met die Brittenquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Floortje had van mij wel tegen Kathy gemogen.
Tata, Floortje
ik ben het met je eens hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? Inderdaad een beetje afvallen en het is een schoonheid.
Ik moest hem al 2 keer lezen, ik denk 'wacht, nee...'quote:
Er zit een kin voor?quote:
Okquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:23 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik ben het met je eens hoor
Dus jij haat op mijn adoptiemeid?quote:
Erger zijn de mensen die al ooit hebben gewonnen.. Behalve Floortje dan, die won niet echtquote:
Jep. Maar je kontje is prima Peen!quote:
Voor een tweezitterquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jep. Maar je kontje is prima Peen!
quote:
Die heeft J-Lo ook, die komt straks!quote:
wehehequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:25 schreef henkde_j het volgende:
Is dat een fulltime baan? Defensie mortuarium
Dat weet de stagiaire dan nogquote:
De klanten zeuren niet als ze eens vals zingt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:26 schreef chufi het volgende:
Werken bij Defensie in een mortuarium.... Lijkt me erg relaxed...
Weinig aanspraak gok ikquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:26 schreef chufi het volgende:
Werken bij Defensie in een mortuarium.... Lijkt me erg relaxed...
Sterker nog: helemaal geen klantenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
De klanten zeuren niet als ze eens vals zingt.
Beetje rare kledingkeuze inderdaad.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:26 schreef Beeertjee het volgende:
Dat spijkerjasje ziet er raar uit bij dat t-shirt
Wie is wie?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Ginger heeft de mooiere stem, maar ik luister liever naar Katty geloof ik...
En Helga-kapselquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:26 schreef Beeertjee het volgende:
Dat spijkerjasje ziet er raar uit bij dat t-shirt
Herr Flickquote:
NEIN!quote:
Iets voor Trijntje dus!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En je hoeft je klanten niet recht aan te kijken...
Nou die linker staat te spacen alsof ze net 2 xtc pillen in d'r mik heeftquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:27 schreef Sharpdressedman het volgende:
jezus wat staat die andere er als een steen bij, best wel frozen zeg maar.
Die andere is dom
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
Zeker geoefend in het mortuarium.. "Was het goed? ... "
"Wie zwijgt stemt toe!"
Ze leeft zich in in de tekstquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:27 schreef Sharpdressedman het volgende:
jezus wat staat die andere er als een steen bij, best wel frozen zeg maar.
Die andere is dom
Ok tnxquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Katty is de vrouwelijke, Ginger de militair
scheelquote:
Ze schakelde haar emoties uitquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:28 schreef mootie het volgende:
Jammer dat Ginger zo pissig naar de grond keek, en totaal niet bewoog.
Nee, die kijkt zo scheel als watquote:
quote:
ditquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
Duh dat ze het nummer snapt, het is haar eigen taal, domme Trijn
Ja maar ze kreeg er wel chickenskin van hè. Dusse...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
Duh dat ze het nummer snapt, het is haar eigen taal, domme Trijn
Ik vond haar een prettiger geluid hebben dan die engelse, maar ze stond er bij alsof ze garnalen stond te pellen tijdens een herfstachtige stormbui.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:29 schreef Revanches het volgende:
Vonden jullie Ginger goed zingen? Wtf dat was kneitervals
Ze gaat ook door ja.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:30 schreef Engel-b het volgende:
[..]
Ja maar ze kreeg er wel chickenskin van hè. Dusse...
Roel is toch tofquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
Roel zou echt tof zijn als hij Ginger door laat gaan, maar ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |