Oh ik dacht dat het om het programma ging. Nou idd beter dan Wendy en Lindaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze is afgevallen, komt door al da koeie melke!
Ik ben gewoon blij datLinda of
![]()
Wendy dit niet heeft gewonnen.
Ja, ik moest heel hard lachenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:33 schreef Kally het volgende:
Yvon
Die uit Amsterdam weg ging om rustig te wonen en volop beroofd is van de week
Ik ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ik moest heel hard lachen
Ik snapte 'm nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:33 schreef Cee het volgende:
Die reclame met Brad Pitt.Echt, ik lig telkens in een deuk.
ga je schamen Swets!quote:
Een paar voorgekauwde vragen aan boeren stellen. Dat kan ze wel goedquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:34 schreef just me het volgende:
Yvon Jaspers is echt over de geit getild!
Begrijpelijkquote:
dat laat ik wel aan Elo overquote:
Ik ook niet, ik denk dat het arty en inspirational en sexy en thoughtful moet zijn maar het enige dat ik eruit distilleer is KAK, BRAD PITT WORDT OUD EN SAAI.quote:
Ushi was toch wel leuk, op het begin...quote:
Kill it with fire!quote:
Brad is al saai sinds hij 1 dag met Angelina is, zooooooooooooo jammer. Sexloos ding is het geworden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik denk dat het arty en inspirational en sexy en thoughtful moet zijn maar het enige dat ik eruit distilleer is KAK, BRAD PITT WORDT OUD EN SAAI.
Dat doet Angelina met hem, die heeft alle levenslust uit hem gezogenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik denk dat het arty en inspirational en sexy en thoughtful moet zijn maar het enige dat ik eruit distilleer is KAK, BRAD PITT WORDT OUD EN SAAI.
Ja, echt van die humorloze samaritanen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Brad is al saai sinds hij 1 dag met Angelina is, zooooooooooooo jammer. Sexloos ding is het geworden.
Ik zou hem toch wel gruwelijk doen...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Iemand zijn autoradio gejat?quote:
En een lekkere bal van Henk voeren i.p.v. die zouteloze macro-idiotische meuk van Angelinaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou hem toch wel gruwelijk doen...
Nee, doe eens?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja godver.
Had ik al gezegd een pestpleurishekel aan kale negerinnen te hebben?
Met een mannenstem... brrrrrquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja godver.
Ja logisch, zelfs ik zou Brad doen en ik ben echt heel hetero.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou hem toch wel gruwelijk doen...
Ballen van Henkquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En een lekkere bal van Henk voeren i.p.v. die zouteloze macro-idiotische meuk van Angelina
dát ben ik met je eenschquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja godver.
Als N&S daar rekening mee houdenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja godver.
Ja!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En een lekkere bal van Henk voeren i.p.v. die zouteloze macro-idiotische meuk van Angelina
Dat is maar goed ook, want Barbara is in aantocht.quote:
Handig he, die UPC app?quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook, want Barbara is in aantocht.
Is dat die ene vrouw, die vind ik ook leukquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Barbara zat in de real life shows toch? Ik vind haar cool!
ik denk daarom ook dat zij doorgaatquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Barbara zat in de real life shows toch? Ik vind haar cool!
Ja, onlangs Bob Dylan ook nog eens met z'n kraakstem.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
En pleur op met dit nummer, blijf er eens vanaf
Het ging spontaan vanzelfquote:
barbara kan zeker rollen ....quote:
quote:
quote:
vond ik ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:41 schreef Deisyy het volgende:
Ze waren vanmorgen al bij Evers en Barbara klonk een stuk beter
quote:
Echt niet, vergeet zijn Piempie niet!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:42 schreef Pheno het volgende:
Marco heef al een voorkeur voor die Barbara?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Die gele broek heeft een te korte bovenlip.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt niet, vergeet zijn Piempie niet!
Ze lijkt wel een valse hond.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Die gele broek heeft een te korte bovenlip.
Vreselijke AIDS-muziek inderdaad.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:43 schreef douche-eendje het volgende:
Maar het is prachtig hoor, dat RTL 4 een soort Sky Radio semi-live kan maken
Dat breekt het geheel in kleinere stukjes. Kun je je achter verstoppen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:43 schreef Starlie het volgende:
Waarom dragen vollere mensen altijd een sjaaltje??!
Ja wacht maar, nog even en Sky gaat weer gedoseerd met kerstnummers beginnenquote:
Ik vind het een prachtig nummer.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het zo fascinered. Dreams can come true, vroeger deed het nummer me walgen, en nu hoor ik het zo kort en vind ik het best oke
Ja ik nu eigenlijk ook wel, vanavond eens opsnorrenquote:
Joecheiquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja wacht maar, nog even en Sky gaat weer gedoseerd met kerstnummers beginnen1 per week, 2 per week naar dagelijks naar 3 kerstnummers versus 1 normaal nummer de dag voor kerst
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:45 schreef Joooo-pi het volgende:
Marco kiest toch zeker wel voor zijn piempie?
Ach, Marco heeft Adele als nummer, dat al bij Barbara paste, in alle opzichten. Dus die gaat wel door.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:44 schreef Deisyy het volgende:
Wel sneu voor Babs dat er dan zo'n slanke denk met ellenlange benen de ring instapt.
Uhm, uhm, even denken... heb 't net gekeken maar het niet naar het nummer gekeken. Volgens mij wel. Maar hij staat er niet helemaal op, er ging iets mis met de scheduling waardoor het laatste deel niet werd uitgezonden.quote:
Again:quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een Floortje-kop als ze met haar ogen knijpt
Ah, ok, ja, da's 11 die niet compleet isquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Uhm, uhm, even denken... heb 't net gekeken maar het niet naar het nummer gekeken. Volgens mij wel. Maar hij staat er niet helemaal op, er ging iets mis met de scheduling waardoor het laatste deel niet werd uitgezonden.
ik dacht dat her floortje wasquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een Floortje-kop als ze met haar ogen knijpt
Maar maar mijn adoptiekindje..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Die muts denkt: 'Lekkere uithaal, who cares hoe vals het is!'
Weg met Maaike
Dat moet je bij Cheryl roepen, niet bij poldermodel Floortjequote:
het leek er wel op jaquote:
Oh, zo te zien in de ogen van Trijntjequote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat moet je bij Cheryl roepen, niet bij poldermodel Floortje
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, zo te zien in de ogen van Trijntje
Zelfde als Yolanthe..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:48 schreef fratsman het volgende:
Wat is er met die bovenlip van dat kind?
Het lijkt me inderdaad een heel leuk mensquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
Barbara heeft ook iets wat ik leuk vind, weet nog niet wat, maar als ik haar zie word ik vrolijk
Leuk mens jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
Barbara heeft ook iets wat ik leuk vind, weet nog niet wat, maar als ik haar zie word ik vrolijk
Ze is wel flink door de wasstraat getrokken sinds ze begon, maar leuk is ze welquote:
Dan wel een die alleen geschikt is voor koeltorensquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan wel een die alleen geschikt is voor koeltorens
Zolang het geen vleesboom isquote:
Thuis zingen in de badkamerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:50 schreef Deisyy het volgende:
"Voor ons ben je de winnaar".
Alsof ze daar iets mee kan
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb een hekel aan die hele 'genautuh-tour' van dit programma, maar bij Babs straalde het er écht vanaf
Kan ie zijn piempie er makkelijk uithalenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:52 schreef Sharpdressedman het volgende:
waarom heeft die kerel zo'n open shirt?
Gayquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:52 schreef Sharpdressedman het volgende:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan ie zijn piempie er makkelijk uithalen
Tis net Jaap jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:52 schreef fratsman het volgende:
Kan die koert z'n schouders ff omlaag doen?
Net zoals de rest van de avondquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:53 schreef Cee het volgende:
The lazy song.
Sjongejonge, dat wordt knalluh.
dat vindt ie geilquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:52 schreef Sharpdressedman het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:53 schreef henkde_j het volgende:
Die donkere. Was dat niet zo'n mutsjesgast bij idols?
Welke chansonniers kunnen jou wel bekoren, Kuik'n?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
Van die vreselijke kut-muziek, zelfs Adele is meer waard
Wijn over mijn toetsenbordquote:
Dat is een hele goeie vraag C.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Welke chansonniers kunnen jou wel bekoren, Kuik'n?
Heeft hij navelpluis?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Getver je ziet echt bijna zijn navel...
Can I get an amen!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:54 schreef fratsman het volgende:
60 jaar muziekgeschiedenis. En iedere keer weer die recente nietsaandehand-rommel.Varieer eens!
Wait, dat heb ik gemist.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:54 schreef Cee het volgende:
Mathijs heeft echt zo'n décolleté-streep tussen z'n borstkas.
quote:
Kajagoogooquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is een hele goeie vraag C.Titanium vond ik tof, maar is gewoon te moeilijk en niet geschikt hier.
En verder meer rock of jaren '80
quote:
noesss niet weer die navelpluis!quote:
Als het al niet de standaard Top 40 is ben ik al reuze blijquote:
Ik heb hem aangevraagdquote:
Ik ga morgen naar een We Love '80s & '90s party, nu al knetterveel zin in.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het al niet de standaard Top 40 is ben ik al reuze blij
quote:
Wie denk jequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand klinkt hier te boers, maar ik kijk niet dus weet niet wie het is
Zelfs op het hebben van tandsteen inderdaadquote:
Potverdikkeme, ik wilde nog vragen of je toffe plannen hebt, maar ik denk 'joh die krijg ik ME-TEEN door', sniekertquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar een We Love '80s & '90s party, nu al knetterveel zin in.
De blonde boer?quote:
Ja joh, als ze tof tof, niet gewoon tof zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Potverdikkeme, ik wilde nog vragen of je toffe plannen hebt, maar ik denk 'joh die krijg ik ME-TEEN door', sniekert![]()
Ja, want zo praatte hij al in de voorstukjesquote:
Waarheidquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:58 schreef Engel-b het volgende:
Ik vind 't maar saai allemaal eigenlijk (vandaag)....
Hij wordt ook zo aangeredenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Koert kijkt als een konijntje in de koplampen.
Nee Johannes is dubbel-boerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, want zo praatte hij al in de voorstukjes
Maar tis niet Johannes, dat dacht ik ook even
Bedankt, weer een maand geen seks mogelijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schrik altijd een beetje van Amanda.
Ik denk zij zelf ook, ze hangt echt zo naar achteren van whaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vond ik laatst tof in de winkel, mét hondquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Holy shit, het zijn allemaal Mini-Martijntjes, inclusief die vrouw.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze vond ik laatst tof in de winkel, mét hond
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:03 schreef Pheno het volgende:
Echt, wie van hier kijkt er Ik hou van Holland?
Het lijken wel pruiken bij Martijn en Amanda, en geelquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh excuses voor de grote plaat!
Vind je? De meeste kinderen zijn, voor mij, net Amanda.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Holy shit, het zijn allemaal Mini-Martijntjes, inclusief die vrouw.
Ik probeer het soms echt te kijken maar na 3 minuten haak ik spugend af.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:03 schreef Pheno het volgende:
Echt, wie van hier kijkt er Ik hou van Holland?
En Achilles!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh excuses voor de grote plaat!
Oh verrek, die had ik nog niet eens gezien, zo onderaan en al die letters er overheen! Arm bist!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vind je? De meeste kinderen zijn, voor mij, net Amanda.
Maaaaaaaaaaaar DE HOND
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |