Oh ik dacht dat het om het programma ging. Nou idd beter dan Wendy en Lindaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze is afgevallen, komt door al da koeie melke!
Ik ben gewoon blij datLinda of
![]()
Wendy dit niet heeft gewonnen.
Ja, ik moest heel hard lachenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:33 schreef Kally het volgende:
Yvon
Die uit Amsterdam weg ging om rustig te wonen en volop beroofd is van de week
Ik ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ik moest heel hard lachen
Ik snapte 'm nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:33 schreef Cee het volgende:
Die reclame met Brad Pitt.Echt, ik lig telkens in een deuk.
ga je schamen Swets!quote:
Een paar voorgekauwde vragen aan boeren stellen. Dat kan ze wel goedquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:34 schreef just me het volgende:
Yvon Jaspers is echt over de geit getild!
Begrijpelijkquote:
dat laat ik wel aan Elo overquote:
Ik ook niet, ik denk dat het arty en inspirational en sexy en thoughtful moet zijn maar het enige dat ik eruit distilleer is KAK, BRAD PITT WORDT OUD EN SAAI.quote:
Ushi was toch wel leuk, op het begin...quote:
Kill it with fire!quote:
Brad is al saai sinds hij 1 dag met Angelina is, zooooooooooooo jammer. Sexloos ding is het geworden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik denk dat het arty en inspirational en sexy en thoughtful moet zijn maar het enige dat ik eruit distilleer is KAK, BRAD PITT WORDT OUD EN SAAI.
Dat doet Angelina met hem, die heeft alle levenslust uit hem gezogenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik denk dat het arty en inspirational en sexy en thoughtful moet zijn maar het enige dat ik eruit distilleer is KAK, BRAD PITT WORDT OUD EN SAAI.
Ja, echt van die humorloze samaritanen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Brad is al saai sinds hij 1 dag met Angelina is, zooooooooooooo jammer. Sexloos ding is het geworden.
Ik zou hem toch wel gruwelijk doen...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Iemand zijn autoradio gejat?quote:
En een lekkere bal van Henk voeren i.p.v. die zouteloze macro-idiotische meuk van Angelinaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou hem toch wel gruwelijk doen...
Nee, doe eens?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja godver.
Had ik al gezegd een pestpleurishekel aan kale negerinnen te hebben?
Met een mannenstem... brrrrrquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja godver.
Ja logisch, zelfs ik zou Brad doen en ik ben echt heel hetero.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou hem toch wel gruwelijk doen...
Ballen van Henkquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En een lekkere bal van Henk voeren i.p.v. die zouteloze macro-idiotische meuk van Angelina
dát ben ik met je eenschquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja godver.
Als N&S daar rekening mee houdenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja godver.
Ja!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En een lekkere bal van Henk voeren i.p.v. die zouteloze macro-idiotische meuk van Angelina
Dat is maar goed ook, want Barbara is in aantocht.quote:
Handig he, die UPC app?quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook, want Barbara is in aantocht.
Is dat die ene vrouw, die vind ik ook leukquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Barbara zat in de real life shows toch? Ik vind haar cool!
ik denk daarom ook dat zij doorgaatquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Barbara zat in de real life shows toch? Ik vind haar cool!
Ja, onlangs Bob Dylan ook nog eens met z'n kraakstem.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
En pleur op met dit nummer, blijf er eens vanaf
Het ging spontaan vanzelfquote:
barbara kan zeker rollen ....quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |