SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je was me wederom voor
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Misschien is hij terug
Dat is ijdele hoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wit, want die is makkelijker uit te knippenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:04 schreef PeterKelder het volgende:
Welke castfoto zal er op de box van seizoen 9 komen te staan?
Deze:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
Wat mij betreft de bovenste met Daniël en Arthur er nog op.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:04 schreef PeterKelder het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
Wat mij betreft ook ja, ook al is die witte ook erg mooiquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat mij betreft de bovenste met Daniël en Arthur er nog op.
Ik hoop de bovenstequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:04 schreef PeterKelder het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
Dat vrees ik ook helaas.. Zoals hierboven als vermeld werd is het inderdaad ook makkelijker te knippen.quote:
Dan doen ze maar wat meer hun bestquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:29 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook helaas.. Zoals hierboven als vermeld werd is het inderdaad ook makkelijker te knippen.
We kunnen niet teveel verwachten van een bedrijf dat seizoen 20 eerder laat uitkomen dan seizoen 7.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan doen ze maar wat meer hun best
En bij dvd 1 t/m 10 van seizoen 6 op het menu het oude logo gebruiktquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:31 schreef LetsGame het volgende:
[..]
We kunnen niet teveel verwachten van een bedrijf dat seizoen 20 eerder laat uitkomen dan seizoen 7.
Of bij seizoen 20 het goede logo op het menu, verkeerde logo's op de box, dvd-cover en deurhangerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En bij dvd 1 t/m 10 van seizoen 6 op het menu het oude logo gebruikt
Dat is inderdaad wel erg falend jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:37 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Of bij seizoen 20 het goede logo op het menu, verkeerde logo's op de box, dvd-cover en deurhanger
Ze hebben alle logo's gebruikt, zodat ze zeker wisten dat de goede erbij zat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:37 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Of bij seizoen 20 het goede logo op het menu, verkeerde logo's op de box, dvd-cover en deurhanger
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze hebben alle logo's gebruikt, zodat ze zeker wisten dat de goede erbij zat.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze hebben alle logo's gebruikt, zodat ze zeker wisten dat de goede erbij zat.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Oh, hebben we verschillende logo's gebruikt? Wist ik niets van!
Naja, zolang de naam van de serie maar goed is geschreven: Slechte Goede Tijden Tijden... Of was het nou Tijden Slechte Tijden Goede...?"
Ze wil helpen. Is juist goed toch.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:23 schreef MissJ het volgende:
echt serieus Aysen, WAT de neuk doe je en waarom?
Aysen en helpen? Geen idee of dat samen gaat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ze wil helpen. Is juist goed toch.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij heeft wat weg van Sander Overbeeke.
De schrijvers zullen toch wel wat diepgang aan dr karakter willen toevoegen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
Aysen en helpen? Geen idee of dat samen gaat.
En die Frederik, de vader van Lorena.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heeft ze tenminste ook nog íéts te doen in de seriequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:47 schreef Kyubey het volgende:
Als ze ''heus wel'' zeggen in GTST dan weet je het wel.
Tevens: Laurawaarom bemoeit ze zich altijd zo erg met klanten?
![]()
Als ik bij de Rozenboom kwam eten en ze zo tegen me ging praten is het eens en nooit meerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan heeft ze tenminste ook nog íéts te doen in de serie
Erg he?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:47 schreef Kyubey het volgende:
Als ze ''heus wel'' zeggen in GTST dan weet je het wel.
Tevens: Laurawaarom bemoeit ze zich altijd zo erg met klanten?
![]()
Zum kotzen ditquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:14 schreef Kyubey het volgende:
Meerdijk denkt zelf heel anders over de achtergrondmuziek en de verhaallijnen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk wel dat de witte foto énorm lelijk gevolg geeft op de DVD-cover... Plus even, welke castfoto werd precies gebruikt bij het 12,5 jaar-boek? Ik dacht zelf die zwartequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:04 schreef PeterKelder het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
...Ik zie hier het nut niet van in.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:14 schreef Kyubey het volgende:
Meerdijk denkt zelf heel anders over de achtergrondmuziek en de verhaallijnen:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep, die zwartequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de witte foto énorm lelijk gevolg geeft op de DVD-cover... Plus even, welke castfoto werd precies gebruikt bij het 12,5 jaar-boek? Ik dacht zelf die zwarte
Okee, dan ga ik tegendraads ertegenin en zeg dat ze die zwarte gaan gebruiken, eventueel ínclusief de palets waar ze opzitten. Gewoon een zwarte DVD-boxkleurquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yep, die zwarte
En daar staan Daniël, Arthur, Dian #2 en Julian tenminste nog op
Die palets worden verwijderd, zodat de cast in de lucht staat en zit, zoals bij de huidige boxen van seizoen 1 en 2quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Okee, dan ga ik tegendraads ertegenin en zeg dat ze die zwarte gaan gebruiken, eventueel ínclusief de palets waar ze opzitten. Gewoon een zwarte DVD-boxkleur
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die palets worden verwijderd, zodat de cast in de lucht staat en zit, zoals bij de huidige boxen van seizoen 1 en 2
Dacht ik ook aan, maar die huidige boxen zijn toch gewijzigd? Ze hebben nu toch 3D-ish 'opstapjes'?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die palets worden verwijderd, zodat de cast in de lucht staat en zit, zoals bij de huidige boxen van seizoen 1 en 2
Dat zag er tenminste leuk uit, dat ze dat ding (wat in het echt grijs was) gewoon in de kleur van de box hadden gemaakt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan, maar die huidige boxen zijn toch gewijzigd? Ze hebben nu toch 3D-ish 'opstapjes'?
EDIT: Oh nee, dat hadden de vorige.
[ afbeelding ]
Laat me raden; Geronneboter gezeik over een zwaar spannende aanrijding, dodelijke romantiek en een angstvallige bevalling op een boot, met de vraag van wíe het kind is?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:46 schreef PeterKelder het volgende:
Die tekst op de achterkant van de seizoen 20-box is trouwens te lachwekkend voor woorden![]()
Neequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Laat me raden; Geronneboter gezeik over een zwaar spannende aanrijding, dodelijke romantiek en een angstvallige bevalling op een boot, met de vraag van wíe het kind is?
De tekst van seizoen 6.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:46 schreef PeterKelder het volgende:
Die tekst op de achterkant van de seizoen 20-box is trouwens te lachwekkend voor woorden![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Oh, hebben we verschillende logo's gebruikt? Wist ik niets van!
Naja, zolang de naam van de serie maar goed is geschreven: Slechte Goede Tijden Tijden... Of was het nou Tijden Slechte Tijden Goede...?"
Coolquote:
Mooiquote:
Dat zou mooi zijn. Ik blijf seizoen 4 het beste seizoen vinden. Met name het einde van dat programma herinnerde me eraan hoe spannend alles destijds was. Hoe ging het verder met Robert en Laura? Leefde Helen nog? Is Frits nu ook een eigenaar van AA&F en wat betekent dat? Kom Simon nog terug? Achteraf zijn bepaalde dingen natuurlijk niet spannend omdat je nu al weet hoe het afloopt, maar op het moment dat het uitgezonden werd, vond ik het spannender dan ooit.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mooi
Onder voorbehoud: Wellicht dat het me vandaag (en anders morgen) lukt om de GTST Zomerparty uit 1991 online te zetten.
Nou, de timing is perfect, want hierbij:quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Ik blijf seizoen 4 het beste seizoen vinden. Met name het einde van dat programma herinnerde me eraan hoe spannend alles destijds was. Hoe ging het verder met Robert en Laura? Leefde Helen nog? Is Frits nu ook een eigenaar van AA&F en wat betekent dat? Kom Simon nog terug? Achteraf zijn bepaalde dingen natuurlijk niet spannend omdat je nu al weet hoe het afloopt, maar op het moment dat het uitgezonden werd, vond ik het spannender dan ooit.
Godsamme, dat is me eventjes awesome.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, de timing is perfect, want hierbij:
Het beeld is alleen ietwat uitgerekt, geen idee hoe dat precies kan. Maar hij staat er EINDELIJK op!!!
Dat heb ik ook met de castfoto van seizoen 12 met de trap.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:12 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me af hoe ze deze foto ooit op de box van seizoen 15 willen zetten.De kleur is al verschrikkelijk en hoe willen ze in godsnaam die boom op de cover zetten of hem desnoods verwijderen?
Ze zetten gewoon Jan Kooijman in de plaats; Hang er iemand tegenaan en Laura houdt hem dan vast.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:12 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me af hoe ze deze foto ooit op de box van seizoen 15 willen zetten.De kleur is al verschrikkelijk en hoe willen ze in godsnaam die boom op de cover zetten of hem desnoods verwijderen?
Jan Kooijman kwam pas jaren later de soap inquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ze zetten gewoon Jan Kooijman in de plaats; Hang er iemand tegenaan en Laura houdt hem dan vast.Maar indeed; De kleuren van deze 'castfoto' waren erbarmelijk. Amateuristisch en beneden alle peil, alsof ze het even snel met een mobiele telefoon geschoten hebben.
En dan natuurlijk niet te vergeten het hoogtepunt van het 'zitten op niets' wanneer het tot DVD-cover wordt gemonteerd.
Hahaquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Godsamme, dat is me eventjes awesome.
Ik vond het opmerkelijk dat-ie daar aanwezig wasquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:40 schreef Frey het volgende:
Grappig om te zien dat Tom van Beek in het echt ook zo "deftig" sprak.
Klein detail is wel dat Laura en Janine bevriend zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:51 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Als ik bij de Rozenboom kwam eten en ze zo tegen me ging praten is het eens en nooit meer
Maar gelukkig is het een fictioneel hotel
Ik heb zo het gevoel dat Aysen binnen nu en een half jaar zo'n dertien-in-een-dozijn-karakter (dus eigenlijk overbodig) wordtquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Klein detail is wel dat Laura en Janine bevriend zijn.![]()
Al blijft het natuurlijk irritant, die ondervragingen. Voordeel: Laura heeft weer wat mogen zeggen.
Aysen bemoeit zich ook weer met zaken die haar feitelijk niets aangaan, hoe goed ze dat ook zal bedoelen. Blijft bemoeizuchtig.
Net zoals Jeff, Laura, Rikki, Lucas en Ludo dus.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb zo het gevoel dat Aysen binnen nu en een half jaar zo'n dertien-in-een-dozijn-karakter (dus eigenlijk overbodig) wordt
En Janine, Nina, Maxime, Mike, Rik, Bing, Sjors, Nuran, Anton, Tim, Bianca, Sjoerd, Lorena en Jack.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Net zoals Jeff, Laura, Rikki, Lucas en Ludo dus.
Eigenlijk wel ja. Maar goed, sommigen hebben in ieder geval een verhaallijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En Janine, Nina, Maxime, Mike, Rik, Bing, Sjors, Nuran, Anton, Tim, Bianca, Sjoerd, Lorena en Jack.
Dus eigenlijk gewoon de gehele cast
Naja, "verhaallijn"... Zelfs dat kan ik het niet meer noemen, het is constant hetzelfde geneuzelquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:49 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Maar goed, sommigen hebben in ieder geval een verhaallijn.
Dat maakt de schrijvers noch de graphic-designers iets uit: Rik stond ook al op de cover van seizoen 5... En Jan Kooijman 'scoort' blijkbaar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:56 schreef Woelli het volgende:
[..]
Jan Kooijman kwam pas jaren later de soap in
Ja, maar dat Rik op de cover van seizoen 5 staat heeft te maken met het feit dat er bij seizoen 5 geen castfoto is gemaakt, en bij seizoen 6 twee, waarvan één is gebruikt als die voor seizoen 5.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat maakt de schrijvers noch de graphic-designers iets uit: Rik stond ook al op de cover van seizoen 5... En Jan Kooijman 'scoort' blijkbaar.
Meh I know, but still... Denk je nu werkelijk dat het de designers íets boeit?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, maar dat Rik op de cover van seizoen 5 staat heeft te maken met het feit dat er bij seizoen 5 geen castfoto is gemaakt, en bij seizoen 6 twee, waarvan één is gebruikt als die voor seizoen 5.
Overigens wordt op de GTST-site bij seizoen 5 nu de foto van seizoen 4 gebruikt, bij seizoen 4 die van seizoen 3 en bij seizoen 3 de foto van seizoen 3
Wat dacht je van het feit dat mijn seizoen 6-cover op de Hyves-pagina van GTST én in een advertentie op Marktplaats wordt aangezien als echte coverquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Meh I know, but still... Denk je nu werkelijk dat het de designers íets boeit?
Fuck it, ik zag gister mijn cover-creatie op het forum van DVD.nl langskomen en ik moest smakelijk lachen dat zo'n cover, snel en simpel in Paint gemaakt en, okee, de verkleinde logo'tjes dankzij de transparantie-functie van Fotomix (gratis programma) even in dat programma gedaan, zó wordt aangezien voor een èchte uitgave. Come on, dat laat zien wat een moeite er wordt gedaan aan de uitgave van een officiele box van bijna 39 euro of, in het geval van seizoen 20, 63, dan weer 49, dan weer 55, maar altijd meer dan 45 euro.[/rohanmode]
...Maar ja, Hyves.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat dacht je van het feit dat mijn seizoen 6-cover op de Hyves-pagina van GTST én in een advertentie op Marktplaats wordt aangezien als echte cover![]()
Ik heb me echt rotgelachen toen ik dat zag
...Marktplaats.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oké, dat is ook wel, maar een advertentie op Marktplaats...
Ik kijk zelf regelmatig op Marktplaats, maar advertenties met plaatjes die van het internet zijn geplukt neem ik sowieso al met een flink pak zoutquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
...Marktplaats.Gebruik het zelf al jaren om TV-opnames aan de man te brengen (Nu bijvoorbeeld het nooit uitgebrachte eerste seizoen van De Club van Sinterklaas, speciaal mét unieke DVD-cover en dergelijke
), maar een plaatje erbij is een simpele mooiboy-kwestie. Dus eigenlijk een Jan Kooijman opzich; Voegt niks toe, maar krijgt wel meer treffers.
Ik gebruik vooral (zelfgeschoten) screenshots, ziet men meteen de kwaliteit van die beeldenquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik kijk zelf regelmatig op Marktplaats, maar advertenties met plaatjes die van het internet zijn geplukt neem ik sowieso al met een flink pak zoutPas als het échte foto's zijn, neem ik zo'n advertentie serieus.
Zou Meerdijk eigenlijk zijn eigen Marktplaats hebben?
Jef. In de kroeg.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wie werkt er wel kan je beter vragen.
Neuh hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zo ik heb al vanaf 10 afleveringen voor de zomerstop tot nu niet meer gekeken
Kut shit, ik heb echt veel gemist.
ja... en dan vinden ze misschien nog ergens die doorgeprikte verpakking van dat condoom... die verpakking was toch op haar tasje gevallen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:30 schreef amaranta het volgende:
Ik vraag me af wat Mikes plan dan is met Nina.
En dan is ze zwanger, en dan?
Ja en dan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:35 schreef maily het volgende:
[..]
ja... en dan vinden ze misschien nog ergens die doorgeprikte verpakking van dat condoom... die verpakking was toch op haar tasje gevallen?
dat snappen wij allemaal niet... vanaf het begin heeft hij belangstelling gehad voor Sjors EN Nina... maar de scriptschrijvers kennende, verzinnen ze daar wel iets opquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja en dan.
Wat ik bedoel is, en dan heeft hij een kind bij haar. En dan? Denkt hij dan dat hij via het kind aanspraak kan maken op Ludos fortuin of?
Ik snap niet waar hij heen wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan SORAS'en ze haar kind weer.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:30 schreef amaranta het volgende:
Ik vraag me af wat Mikes plan dan is met Nina.
En dan is ze zwanger, en dan?
Of Nina krijgt een miskraam, of ze pleegt abortus, of het kind sterft te vroeg...quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dan SORAS'en ze haar kind weer.
of Ludo komt achter bepaalde gegevens van Mike, en besluit dat Nina het kind niet kan houden...quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of Nina krijgt een miskraam, of ze pleegt abortus, of het kind sterft te vroeg...
Sjors is onvruchtbaar...quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:27 schreef amaranta het volgende:
Of het is toch van sjors omdat er nog een eicel achter zn voorhuid was blijven steken
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:33 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ze is weer vruchtbaar door Mega Toby's superzaad
Die werd gedumpd. Eruit geschreven.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:28 schreef kannihaan het volgende:
waar is die vorige vriendin van rick nou eigenlijk heen? Heb dat net niet meegekregen :p
Ja inderdaad, het slaat echt nergens op.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:13 schreef amaranta het volgende:
Het klopt gewoon niet.
Mike gaat nog geen 2 maanden met Nina, is verliefd op Sjors, maar kiest voor Nina.
Dit kan alleen in Meerdaik.
zou ze dat nog niet gedaan hebben? Ludo zeker wel...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:28 schreef amaranta het volgende:
Als Janine slim is, dan googlet ze die Hans ff...
Ze hebben daar geen Google, alleen Vindiequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:28 schreef amaranta het volgende:
Als Janine slim is, dan googlet ze die Hans ff...
en kwebbelquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:33 schreef mirelia het volgende:
[..]
Ze hebben daar geen Google, alleen Vindie
Zijn zo te zien allemaal BNers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:58 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:58 schreef Frey het volgende:
Shortie:Toen ze dat nog deden voor Coca Cola kreeg ik tijdens het kijken ook daadwerkelijk zin in Cola, bovendien kon dat veel onopvallender aangezien er in de horeca altijd wel iemand cola wilde en je thuis ook makkelijk een fles kan laten slingeren. Nu evenals met die Haribo snoepzakjes komt het wel heel krampachtig in beeld inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Mwah, ik kan me de scène tussen Mickey en Frits in de aflevering van 22 april 1994 (de aflevering waarin Robert door de spiegel dondert) herinneren waarin het merk Coca Cola wel héél nadrukkelijk (een stuk of drie keer) werd genoemd, waarbij Frits zelfs de opmerking "Heel goed, dat houdt je fris!" plaatstequote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Toen ze dat nog deden voor Coca Cola kreeg ik tijdens het kijken ook daadwerkelijk zin in Cola, bovendien kon dat veel onopvallender aangezien er in de horeca altijd wel iemand cola wilde en je thuis ook makkelijk een fles kan laten slingeren. Nu evenals met die Haribo snoepzakjes komt het wel heel krampachtig in beeld inderdaad.
Haha dat meen je niet!? Heb je hier een filmpje van?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mwah, ik kan me de scène tussen Mickey en Frits in de aflevering van 22 april 1994 (de aflevering waarin Robert door de spiegel dondert) herinneren waarin het merk Coca Cola wel héél nadrukkelijk (een stuk of drie keer) werd genoemd, waarbij Frits zelfs de opmerking "Heel goed, dat houdt je fris!" plaatste
Zelfs Martin van Steijn gaf later aan dat dit eigenlijk nergens op sloeg en totaal niet leek op een situatie waarin je een kroeg of restaurant binnenloopt en een cola bestelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
De bewuste aflevering heeft wel op YouTube gestaan, maar is door RTL verwijderd. Je kunt het zelf zien op de dvd-box van seizoen 4quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Haha dat meen je niet!? Heb je hier een filmpje van?
quote:
Deze is echt zo briljantquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan:
Hele subtiele reclame
Eerst stapt hij binnen terwijl Nina en Mike aan het zoeken zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:31 schreef IMShuuul het volgende:
En nu komt precies Noud terug naar Meerdijk met de scheidingspapieren
en beseft Nina dat ze eigenlijk toch nog van van hem houd!
en alles komt goed...
Bye bye Jackquote:Jack vaart uit GTST
De meest besproken soap van de Nederlandse televisie, Goede Tijden, Slechte Tijden neemt afscheid van een bijzonder personage. Jack van Houten is op vrijdag 9 november voor het laatst te zien in Meerdijk. Jacks vertolker Mark van Eeuwen maakte al in augustus bekend te stoppen met de rol, die hij ruim zeven jaar lang met verve heeft gespeeld, om zijn horizon te verbreden.
Jack van Houten: zoon van één van Meerdijks grootste schurken enerzijds, oprechte rechercheur en loyale minnaar anderzijds. Dat zijn afscheid de inwoners van het soapdorp én de kijkers van GTST niet onberoerd laat, staat onomstotelijk vast.
Nadat Lorena is teruggekeerd van haar reis naar Australië en het geld van haar overleden tante heeft geërfd, komt Jack met een in zijn ogen briljant plan. Hij stelt Lorena voor om een wereldreis te maken met zijn zeilboot. Zijn boot is al Lorena-proof gemaakt. Lorena ziet het gehele plan echter niet zitten en blijkt er juist totaal andere ambities op na te houden. De twee proberen er samen uit te komen, maar dat gaat gepaard met ruzies, discussies en twijfels.
De twee geliefden staan voor een vreselijk dilemma: kiezen voor de liefde of kiezen ze ieder voor hun eigen droom? Houdt hun liefde stand, sluit Lorena zich bij Jack aan en laat ze Meerdijk ook achter zich? Of nemen de twee voor altijd afscheid van elkaar?
quote:Jack van Houten: zoon van één van Meerdijks grootste schurken enerzijds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:
Dat was inderdaad wel een debiele uitzondering, Mickey zei toen inderdaad ook "Coca Cola", maar voor de rest hebben ze het in het seizoen doorgaans gewoon over cola (ik ben seizoen 4 nu weer aan het kijken overigens).quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mwah, ik kan me de scène tussen Mickey en Frits in de aflevering van 22 april 1994 (de aflevering waarin Robert door de spiegel dondert) herinneren waarin het merk Coca Cola wel héél nadrukkelijk (een stuk of drie keer) werd genoemd, waarbij Frits zelfs de opmerking "Heel goed, dat houdt je fris!" plaatste
Zelfs Martin van Steijn gaf later aan dat dit eigenlijk nergens op sloeg en totaal niet leek op een situatie waarin je een kroeg of restaurant binnenloopt en een cola bestelt.
Ze hadden het ook een tijdje over "coke" ipv cola, dus: "Hé, mag ik een coke?"quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat was inderdaad wel een debiele uitzondering, Mickey zei toen inderdaad ook "Coca Cola", maar voor de rest hebben ze het in het seizoen doorgaans gewoon over cola (ik ben seizoen 4 nu weer aan het kijken overigens).
Nou ja het viel mij destijds nauwelijks op eigenlijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze hadden het ook een tijdje over "coke" ipv cola, dus: "Hé, mag ik een coke?"
En voor de rest zat het meer in het gebruik van het Coca Cola-logo, bij dienbladen, viltjes, en de klok boven de keukendeur in Hotel Dendermonde
Dat was toendertijd ook zo, toen bekend werd dat Babette de serie zou verlaten werd er een heel artikel aan gewijd in de Telegraaf: http://kranten.kb.nl/view(...)peg21%3Ap033%3Aa1349quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou ja het viel mij destijds nauwelijks op eigenlijk.
Ik zit nu overigens die zomerparty te kijken, wel grappig dat Wilbert Gieske, Jette van der Meij en Babette van Veen dachten dat ze hun laatste scene gespeeld hadden en klaar zouden zijn met de soap
Klopt, ik weet dat dat de bedoeling was, maar achteraf is het grappig, al helemaal als je bedenkt dat iedereen van toen er vrijwel uit is (behalve Bartho Braat) en Jette er nog steeds in zit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat was toendertijd ook zo, toen bekend werd dat Babette de serie zou verlaten werd er een heel artikel aan gewijd in de Telegraaf: http://kranten.kb.nl/view(...)peg21%3Ap033%3Aa1349
Nog een leuk artikel uit 1993, waarin duidelijk werd dat Simon een tegenslag te verwerken kreeg in het vierde seizoen: http://kranten.kb.nl/view(...)peg21%3Ap009%3Aa0372
Ik vind Aysen toch best wel een geil wijf..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:55 schreef Devil010 het volgende:
Hoop dat Lorena snel terug is, het lekkere wijven gehalte en tieten gluren is momenteel erg laag bij Goeie Tieten, Slechte Tieten.
Geil? Ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:16 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik vind Aysen toch best wel een geil wijf..
Noem je dat tieten? Dat zijn 2 erwten op een plankje.quote:
En dankzij wie kom je aan die website?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat was toendertijd ook zo, toen bekend werd dat Babette de serie zou verlaten werd er een heel artikel aan gewijd in de Telegraaf: http://kranten.kb.nl/view(...)peg21%3Ap033%3Aa1349
Nog een leuk artikel uit 1993, waarin duidelijk werd dat Simon een tegenslag te verwerken kreeg in het vierde seizoen: http://kranten.kb.nl/view(...)peg21%3Ap009%3Aa0372
Mooi toeval, van de week ook nog even een random DVD aangezet met wat afleveringenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat was inderdaad wel een debiele uitzondering, Mickey zei toen inderdaad ook "Coca Cola", maar voor de rest hebben ze het in het seizoen doorgaans gewoon over cola (ik ben seizoen 4 nu weer aan het kijken overigens).
Via mijn beste vriend, steun en toeverlaat, in goede én in slechte tijden... Arnie Albertsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En dankzij wie kom je aan die website?Hehe
Ben je nu al eens klaar met seizoen 2?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mooi toeval, van de week ook nog even een random DVD aangezet met wat afleveringen
Ik ben niet zo kieskeurig. Ik zou dr iig doenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:31 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Noem je dat tieten? Dat zijn 2 erwten op een plankje.
Ja ik ook, maar zou jou misschien ook doenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:48 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kieskeurig. Ik zou dr iig doen
Graag gedaan, Peetquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Via mijn beste vriend, steun en toeverlaat, in goede én in slechte tijden... Arnie Alberts
Whehehe, not even... Examenjaar, GTST staat op een laag pitje. Even een random aflevering S4 kunnen kijken omdat ik die wel vanaf fysieke schijf op mijn TV kon kijkenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ben je nu al eens klaar met seizoen 2?
Zit onze rechtenstudent soms iedere minuut van elke dag met z'n neus in de boeken?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Whehehe, not even... Examenjaar, GTST staat op een laag pitje. Even een random aflevering S4 kunnen kijken omdat ik die wel vanaf fysieke schijf op mijn TV kon kijken
Maar seizoen 2 is zóóóó traagquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zit onze rechtenstudent soms iedere minuut van elke dag met z'n neus in de boeken?
Come on, al doe je 2 afleveringen in de week, dan schiet je tenminste nog een béétje op!
Ik denk het niet, ben hoogzwangerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:49 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar zou jou misschien ook doen
Dat is een feit, maar geen excuusquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Maar seizoen 2 is zóóóó traag
Tja, nu is Trix niet een van de meest denderende personages uit de geschiedenis van de serie, maar ook dát is geen excuusquote:Met moeite de aflevering afgekeken waar Trix wordt voorgesteld... Godsamme.
Van Aysen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:57 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ben hoogzwanger
Zou ze niet stiekem nog leven en Jack zelf hebben opgevoed? Verklaart een hoop.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:02 schreef PeterKelder het volgende:
Tja, nu is Trix niet een van de meest denderende personages uit de geschiedenis van de serie, maar ook dát is geen excuus![]()
Hou eens op, voordat je de schrijvers nog op ideeën brengtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Zou ze niet stiekem nog leven en Jack zelf hebben opgevoed? Verklaart een hoop.
Zou wel een meesterlijke plotwending zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Zou ze niet stiekem nog leven en Jack zelf hebben opgevoed? Verklaart een hoop.
Zo gaat dat toch de hele tijd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:08 schreef MissJ het volgende:
omg Mike tegen Nina "jij hebt me eigenlijk in Sjors d'r armen gedreven"
![]()
Inge Schrama is 2 jaar ouder dan Marly van der Velden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:32 schreef amaranta het volgende:
Hoeveel jaar schelen Sjors en Nina eigenlijk?
Was Sjors niet Ninas oppas?
Ja inderdaad, maar al die leeftijden kloppen niet in GTSTquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:32 schreef amaranta het volgende:
Hoeveel jaar schelen Sjors en Nina eigenlijk?
Was Sjors niet Ninas oppas?
Ja oke, maar de personages?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Inge Schrama is 2 jaar ouder dan Marly van der Velden.
Nina is even oud als Marly. Van Sjors weet ik het niet.quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:05 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Van Aysen?Dan ben je nog steeds do-able haha
Hoe ben je dan zwanger geraaktquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:46 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]En nee, ik ben echt niet do-able. Zonder zwanger te zijn ook niet!
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:51 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn man heeft ook geen hoge eisenquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:04 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Mijn man heeft ook geen hoge eisen
Ontopic; We wisten toch al vanaf dag 1 dat Maxime iets met Maarten had te maken? Voor mij was het iig wel erg doorzichtig allemaal.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:57 schreef PeterKelder het volgende:
En de spoilers voor 5 t/m 9 november:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Zonder reclame zouden soaps niet eens hebben bestaan; soaps zijn oorspronkelijk gecreëerd om zeep te promoten. Volgens mij was het begonnen om huisvrouwen dit product te laten komen dmv radiohoorspellen. Het zeepmerk heette Oxydolquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
spannend!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:57 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ben hoogzwanger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 02:28 schreef LetsGame het volgende:
GTST teruggekeken, ik heb al een tijdje sterk het idee dat..Hoe kom je daar bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 02:28 schreef LetsGame het volgende:
GTST teruggekeken, ik heb al een tijdje sterk het idee dat..Ik denk eerder datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:01 schreef maily het volgende:
[..]
spannend!
ga je straks ook hieraan meedoen?
heel verstandig!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:13 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
NeeIk word niet zo'n moeder die elke poep en scheet van dr kind op internet zet
30 novemberquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:14 schreef maily het volgende:
[..]
heel verstandig!
wanneer ben je uitgerekend?
Uhm... Je kijkt "echt nooit" naar GTST maar kijkt af en toe wat flardes? Dat klopt niet hèquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:04 schreef Vlindur het volgende:
Ik kijk echt nooit GTST (zijn 10 jaar geleden gestopt met volgen en kijk af en toe eens wat flardes)
Maar die reclame van Thuisbezorgd.nl en dat Nina thee uit een overduidelijk lege beker dronk was toch wel heel erg![]()
![]()
![]()
De hele serie is sinds een paar seizoenen één grote stomme foutquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:08 schreef Vlindur het volgende:
![]()
Maar hebben ze vaker zulke stomme fouten? Want ik vond het echt heel slecht
Dan nog is het wel irritant om te zienquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:51 schreef Devil010 het volgende:
Mbt de reclame, er staat toch duidelijk in beeld bij het begin PP ofwel "product placement"
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sluikreclame
en dus mogen ze dit doen.
http://zappen.blog.nl/rec(...)t-placement-bij-gtst
http://www.goeievraag.be/(...)-rechts-boven.153806
inderdaad...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan nog is het wel irritant om te zien
Maar de pakken hagelslag en potten pindakaas zijn dan wel afgeplakt zodat we het logo van de Albert Heijn niet kunnen zienquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:25 schreef maily het volgende:
[..]
inderdaad...
en dan sinaasappelsap wel uit zo'n grote kan inschenken... en melk...
(ik refereer naar de ontbijttafels van de Sandersen en de Bouwhuizen...)
Dan kijk je niet meer, maar stop met zeiken, het is sowieso een trieste bedoeling.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan nog is het wel irritant om te zien
Dat is nog altijd iets wat ik zelf bepaalquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:36 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Dan kijk je niet meer, maar stop met zeiken,
Ik neem aan dat je de serie an sich bedoelt? Dat weet ik en daar zeg ik dan ook meer dan regelmatig iets over.quote:het is sowieso een trieste bedoeling.![]()
dan stop je bij deze met zeiken en kijken en dus zeikenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is nog altijd iets wat ik zelf bepaal
[..]
Ik neem aan dat je de serie an sich bedoelt? Dat weet ik en daar zeg ik dan ook meer dan regelmatig iets over.
Nogmaals: dat bepaal ik zelf. Dus als ik er naar kijk en ik heb er iets over te zeiken, zal ik dat zeker niet voor me houdenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:59 schreef Devil010 het volgende:
[..]
dan stop je bij deze met zeiken en kijken en dus zeiken
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:59 schreef Devil010 het volgende:
[..]
dan stop je bij deze met zeiken en kijken en dus zeiken
En gelijk heb je, leven en laten leven mensen. Het gaat hier vooral om de serie en niet om de users. Users zullen nooit precies zeggen wat jij graag wilt horen (of achterwege laten wat je liever niet wilt horen). Mensen die daar niet tegen kunnen, snappen het principe van een forum niet helemaal lijkt me.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nogmaals: dat bepaal ik zelf. Dus als ik er naar kijk en ik heb er iets over te zeiken, zal ik dat zeker niet voor me houden
Je weet het weer eens goed te verwoordenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
En gelijk heb je, leven en laten leven mensen. Het gaat hier vooral om de serie en niet om de users. Users zullen nooit precies zeggen wat jij graag wilt horen (of achterwege laten wat je liever niet wilt horen). Mensen die daar niet tegen kunnen, snappen het principe van een forum niet helemaal lijkt me.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik denk eerder datDaar dacht ik eerst ook aan, maar Tim en Rikki hebben nauwelijks scènes samenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Anton en Maxime ook nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:23 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Daar dacht ik eerst ook aan, maar Tim en Rikki hebben nauwelijks scènes samen
Het is bij GTST wel zo dat ze iets eerst erg aandikken en het dan een hele andere richting op gaat. Mike had eerst niets met Nina te maken en Anton vertelde men dat Mike alleen uit is op geld. Later ging hij achter Nina aan. Het zou mij eigenlijk ook niets verbazen na het aandikken van de relatieproblemen tussen Rikki en Sjoerd die zij soms hebben, dat Tim en Rikki iets zouden krijgen. Maar ja, in een soap kan alles dus we zullen zien.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Anton en Maxime ook nietHet zou me in ieder geval niets verbazen
We zullen zien. In ieder geval zal het dan een geniale verhaallijn wordenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:26 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Het is bij GTST wel zo dat ze iets eerst erg aandikken en het dan een hele andere richting op gaat. Mike had eerst niets met Nina te maken en Anton vertelde men dat Mike alleen uit is op geld. Later ging hij achter Nina aan. Het zou mij eigenlijk ook niets verbazen na het verdikken van de relatieproblemen tussen Rikki en Sjoerd die zij soms hebben, dat Tim en Rikki iets zouden krijgen. Maar ja, in een soap kan alles dus we zullen zien.
Nogmaals stop met zeiken of anders kijk gewoon nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nogmaals: dat bepaal ik zelf. Dus als ik er naar kijk en ik heb er iets over te zeiken, zal ik dat zeker niet voor me houden
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:07 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Nogmaals stop met zeiken of anders kijk gewoon niet
Het idee achter een forum is nu juist te discussieren en niet te zeikenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
En gelijk heb je, leven en laten leven mensen. Het gaat hier vooral om de serie en niet om de users. Users zullen nooit precies zeggen wat jij graag wilt horen (of achterwege laten wat je liever niet wilt horen). Mensen die daar niet tegen kunnen, snappen het principe van een forum niet helemaal lijkt me.
Yeah rightquote:
Over de reclame, maar goed om even over 20u, nieuwe aflevering inclusief PPquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yeah right
Trouwens: waar loop ik volgens jou over te "zeiken"? Ik geef mijn mening over iets. Daar hoef jij het niet mee eens te zijn, dat vind ik meer dan prima. Maar om mij dan op een uiterst kinderachtige manier de les proberen te lezen
Oké. Maar daar mag ik mijn mening over geven, wat ik dan ook gedaan heb.quote:
Sorry, maar ik kijk vrijwel alleen de shortiesquote:maar goed om even over 20u, nieuwe aflevering inclusief PP
Dan moet je je al helemaal stil houden, of je kijkt het helemaal of je zwijgt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oké. Maar daar mag ik mijn mening over geven, wat ik dan ook gedaan heb.
[..]
Sorry, maar ik kijk vrijwel alleen de shorties
Of alleen een sticker over de "H" heen, zodat er "eineken" staatquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:28 schreef PicoMMP het volgende:
Moet zeggen dat het er ook wel erg debiel uit ziet als je in een serie iemand een blikje Heineken ziet drinken met een zwarte sticker over het logo heen![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:30 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Dan moet je je al helemaal stil houden, of je kijkt het helemaal of je zwijgt.
Tijd om beide dan op te krikkenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:35 schreef PicoMMP het volgende:
Het niveau van het topic zakt bijna net zo ver weg als het niveau van de gemiddelde GTST-aflevering
Vrees van niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:49 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Zo te zien is hij jou wel ver voor
Charlie was de laatste maanden, excusez-moi, jaren al niet meer te genieten. Haar exit was voor mij een opluchtig en volgens mij ook voor vele anderen. Toch respecteer ik jouw mening, hoop alleen dat je in het vervolg ook de meningen van anderen zal respecteren.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:54 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Tijd om beide dan op te krikken
Te beginnen met Lorena terug, Lieke terug, meer bloot scenes met Sjors, Lorena, in de open natuur, Wallie Nina exit, Bing exit, en meer mooie dames ervoor in de plek. De ouwe taarten als Jef en Laura ofwel weg of een betere rol, dit kan zo niet, dit is het houden van relikwieën ofwel fossielen.
Beloofdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:01 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Charlie was de laatste maanden, excusez-moi, jaren al niet meer te genieten. Haar exit was voor mij een opluchtig en volgens mij ook voor vele anderen. Toch respecteer ik jouw mening, hoop alleen dat je in het vervolg ook de meningen van anderen zal respecteren.
Al met al beter dan bilal en lucas.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lieke terug ? Pleurt op blij dat die chagereinige heks van tv is.
Daar ben ik het volkomen mee eensquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:04 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Beloofd
Er mag wel wat meer vrouwelijk schoon in de serie ipv dat gedwongen homo gedoe.
Zijn wij het toch eensquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Daar ben ik het volkomen mee eensMeer vrouwelijk schoon in de serie!
Nuran, Aysen, Sjors, Lorena en Janine vind ik wel mooiquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Daar ben ik het volkomen mee eensMeer vrouwelijk schoon in de serie!
Sjors, Lorena, Janine ok, Nuran zonder theedoek het gaat, Aysen te plat dus mwah.... ik zou graag meer "Lorena's" zienquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:07 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Nuran, Aysen, Sjors, Lorena en Janine vind ik wel mooi
Achja, ik kijk GTST vanwege de verhaallijnen en frictie. Wist niet dat er mensen waren die maar blijven wachten tot er een halfnaakte Lorena op beeld komt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:09 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Sjors, Lorena, Janine ok, Nuran zonder theedoek het gaat, Aysen te plat dus mwah.... ik zou graag meer "Lorena's" zien
Elke man wacht op een halfnaakte Lorena. Voor de verhaallijnen hoef je het niet te volgen. De spanning zit hem tegenwoordig of Thuisbezorgd.nl voor of na de reclame in beeld komt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:14 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Achja, ik kijk GTST vanwege de verhaallijnen en frictie. Wist niet dat er mensen waren die maar blijven wachten tot er een halfnaakte Lorena op beeld komt.
LOL, de gemiddelde reclame in het blok tussen gtst heeft betere verhaallijnenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:14 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Achja, ik kijk GTST vanwege de verhaallijnen en frictie. Wist niet dat er mensen waren die maar blijven wachten tot er een halfnaakte Lorena op beeld komt.
Persoonlijk vind ik dat GTST beetje bij beetje sterker wordt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:16 schreef Devil010 het volgende:
[..]
LOL, de gemiddelde reclame in het blok tussen gtst heeft betere verhaallijnen
Vertel? Van welke verhaallijnen heb jij nou echt genoten de laatste maanden?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:20 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat GTST beetje bij beetje sterker wordt.
Het niveau uit de tijd van deze bazenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:20 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat GTST beetje bij beetje sterker wordt.
At the moment vind ik de Janine-Maarten verhaallijn wel spannend, Bing die kanker heeft ook, Tim Loderus is ook een geweldige aanwinst voor de seriequote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:21 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vertel? Van welke verhaallijnen heb jij nou echt genoten de laatste maanden?
Bilal was een prima rol maar jij wil er dus een pinup serie van maken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:05 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Al met al beter dan bilal en lucas.
Bij voorkeur met alleen vrouwen, nooit meer dat homo gedoe als edwin, lucas, bilal, inderdaad ja.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bilal was een prima rol maar jij wil er dus een pinup serie van maken.
Allemaal zo voorspelbaar en dus niet spannendquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:38 schreef LetsGame het volgende:
[..]
At the moment vind ik de Janine-Maarten verhaallijn wel spannend, Bing die kanker heeft ook, Tim Loderus is ook een geweldige aanwinst voor de serie![]()
Stalker Amy, Bilal uit de kast, Bianca die doordraaide na Edwin's dood en Anton die Bianca belazerde vond ik ook wel sterk.
Dan ben je ook een simpele kijkerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:38 schreef LetsGame het volgende:
[..]
At the moment vind ik de Janine-Maarten verhaallijn wel spannend, Bing die kanker heeft ook, Tim Loderus is ook een geweldige aanwinst voor de serie![]()
Stalker Amy, Bilal uit de kast, Bianca die doordraaide na Edwin's dood en Anton die Bianca belazerde vond ik ook wel sterk.
Vandaar dus voorspelbaar. Dit zei ik gisteren ook al tegen mijn vriendin.quote:
Klopt, maar sommige scènes waren wel erg voorspelbaarquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:11 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Boeien gtst is ook bedoeld als simpel vermaak
Tsja eigenlijk alles aan gtst na 20 jaar en ik blij toch kijkenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:19 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Klopt, maar sommige scènes waren wel erg voorspelbaar
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:22 schreef pleeborstel het volgende:
Kan d'r ook nog iets spannends gebeuren zoals een moord, of Ludo die weer evil wordt, i.p.v. al dit geleuter
Het lijkt in ieder geval weer ergens op. Maar meestal blijft het daar helaas bij.quote:
Je vergeet 'helaas' te zeggen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:37 schreef Frey het volgende:
Maar meestal blijft het daar helaas bij.
Tja, Danny die door Aysen van de trap gesmeten werd wordt ook zomaar gelaten voor wat het is. Er wordt gewoon niet op doorgegaan dat Aysen dat met opzet gedaan heeft. Vind ik ook wel triest.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:22 schreef pleeborstel het volgende:
Kan d'r ook nog iets spannends gebeuren zoals een moord, of Ludo die weer evil wordt, i.p.v. al dit geleuter
Kruimeltje (Noud), Mega Toby (Mike) en Zwarte Piet (Ludo) in één serie! Wat wil je nog meer?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:00 schreef Pino112 het volgende:
Ben ik de enige die niet weet dat Noud = Kruimeltje?
Oh? Welkom op Fok! zou ik zeggen, dit is juist een forum waar je ook lekker moet kunnen zeiken als je dat wilt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:10 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Het idee achter een forum is nu juist te discussieren en niet te zeiken
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:00 schreef Pino112 het volgende:
Ben ik de enige die niet weet dat Noud = Kruimeltje?
Dat vond ik nou echt een k*tfilmquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja wat, ik was 6 toen Kruimeltje uit kwam.
Beter gaat-ie zich bemoeien met zijn verhaallijn, misschien dat het dan nog wat wordtquote:Louis Talpe wil niet te vaak shirtless in GTST
Geplaatst op Fri 26 Oct 2012 om 15:01
Louis Talpe vindt het geen probleem dat hij om de haverklap zonder shirt te zien is in Goede Tijden Slechte Tijden, maar het moet ook weer niet té vaak gebeuren. Dat zegt de acteur in weekblad Party. Talpe ligt er echter niet wakker van. “Ik zal niet zeggen dat ik er extreem op toezie dat de makers zich er aan houden. Ik doe over het algemeen niet moeilijk, maar soms zeg ik wel: ‘Is dit nu nodig?’ Soms kan het er namelijk net iets te geforceerd uitzien als ik zonder shirt een scène speel.”
De acteur vindt het niet zo een issue. “In het dagelijks leven lopen mannen ’s zomers toch ook zonder t-shirt over straat? Ook in GTST hoort het er daarom bij, maar het moet niet worden uitgemolken.”
Hij is vooral beretrots op zijn rol in GTST. “De deur die ik in Nederland heb geopend, is dankzij mijn rol in GTST uitgegroeid tot een poort. Ik krijg aanvragen voor werk en leer veel nieuwe mensen kennen. Prachtig allemaal.”
Stop met zeiken en anders stoppen met posten in dit topic.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:07 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Nogmaals stop met zeiken of anders kijk gewoon niet
Is dat nu de volgende stap in het leven van Lucas? Gaat hij een relatie aan met een pedobear?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:09 schreef PeterKelder het volgende:
En weer een nieuw stukje Product Placement:
[ afbeelding ]
Wat is het volgende, dat Bartho Braat op je feestje de biertjes (van een bepaald biermerk) gaat tappen?
Nee, het is net iets anders:quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Is dat nu de volgende stap in het leven van Lucas? Gaat hij een relatie aan met een pedobear?
Epischquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, het is net iets anders:
Het dingetje "Ferry's Feestje" wordt ook in GTST getoond als "Lucas' Feestje" in Dansatoria. Na een overdosis gummybeertjes van de Haribo ontwaakt Lucas in een leeg Dansatoria, waar de Haribo-beer tot zijn grote verbazing in levende lijve voor hem staat. Die neemt hem mee naar Haribo-world, waar Edwin momenteel vertoeft. Die weet hem te vertellen dat de nieuwe kasthomo (die op dat moment in de serie zit) weldegelijk homo is, maar het niet durft toe te geven en blablabla.
De volgende ochtend ontwaakt Lucas weer in zijn slaapkamer in Huize Sanders, waarna hij zeker weet: hij moet de nieuwe kasthomo uit de kast trekken!
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Stop met zeiken en anders stoppen met posten in dit topic.
Sst, je brengt de schrijvers op ideeën...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het dingetje "Ferry's Feestje" wordt ook in GTST getoond als "Lucas' Feestje" in Dansatoria. Na een overdosis gummybeertjes van de Haribo ontwaakt Lucas in een leeg Dansatoria, waar de Haribo-beer tot zijn grote verbazing in levende lijve voor hem staat. Die neemt hem mee naar Haribo-world, waar Edwin momenteel vertoeft. Die weet hem te vertellen dat de nieuwe kasthomo (die op dat moment in de serie zit) weldegelijk homo is, maar het niet durft toe te geven en blablabla.
De volgende ochtend ontwaakt Lucas weer in zijn slaapkamer in Huize Sanders, waarna hij zeker weet: hij moet de nieuwe kasthomo uit de kast trekken!
Word hoofdschrijverquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Insgelijks jouw posts aangemeld bij een admin .quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:56 schreef [url=InsgelijksArnieAlberts[/url] het volgende:
[..]
Bij deze je irritante posts gemeld aan een admin.
![]()
Ze kunnen hem beter ín een kast dumpenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Sst, je brengt de schrijvers op ideeën...
Trokken ze de kast maar een keer uit Lucas. Dat gezeik wordt ook oud.
Mooi zo. Kun je me dan meteen ook even melden wat precies jouw probleem met zowel mij als PeterKelder is?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:59 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Insgelijks jouw posts aangemeld bij een admin .
Geen idee.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mooi zo. Kun je me dan meteen ook even melden wat precies jouw probleem met zowel mij als PeterKelder is?
Ik zie jou hier haast nooit en nu ineens klagen tegen alles en iedereen omdat iemand zijn mening geeft (op een forum) over de irritante aantallen sluikreclame in een programma.
...Hmm. Waarom moet ik ineens aan die user Catweazle denken die hier ineens het topic in kwam, enkel om te klagen over dat het teveel over de oude seizoenen ging?
Zegt er eentje.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:05 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Ga nu maar gewoon verde met je leven.
Je hebt er moeite mee he, iets te laten rustenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zegt er eentje.Ga ergens anders trollen, lutser. ONZ is een paar fora verderop.
Nee, ik heb moeite met irritante trollers. Hou eens op tegen mij, ik vraag het toch gewoon normaal?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:07 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Je hebt er moeite mee he, iets te laten rusten
Jij gaat door. Hou zelf op troll.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee, ik heb moeite met irritante trollers. Hou eens op tegen mij, ik vraag het toch gewoon normaal?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:09 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Jij gaat door. Hou zelf op troll.
Troll? ArnieAlberts is dus écht geen troll hèquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:09 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Jij gaat door. Hou zelf op troll.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |