Vertel? Van welke verhaallijnen heb jij nou echt genoten de laatste maanden?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:20 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat GTST beetje bij beetje sterker wordt.
Het niveau uit de tijd van deze bazenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:20 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat GTST beetje bij beetje sterker wordt.
At the moment vind ik de Janine-Maarten verhaallijn wel spannend, Bing die kanker heeft ook, Tim Loderus is ook een geweldige aanwinst voor de seriequote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:21 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vertel? Van welke verhaallijnen heb jij nou echt genoten de laatste maanden?
Bilal was een prima rol maar jij wil er dus een pinup serie van maken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:05 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Al met al beter dan bilal en lucas.
Bij voorkeur met alleen vrouwen, nooit meer dat homo gedoe als edwin, lucas, bilal, inderdaad ja.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bilal was een prima rol maar jij wil er dus een pinup serie van maken.
Allemaal zo voorspelbaar en dus niet spannendquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:38 schreef LetsGame het volgende:
[..]
At the moment vind ik de Janine-Maarten verhaallijn wel spannend, Bing die kanker heeft ook, Tim Loderus is ook een geweldige aanwinst voor de serie![]()
Stalker Amy, Bilal uit de kast, Bianca die doordraaide na Edwin's dood en Anton die Bianca belazerde vond ik ook wel sterk.
Dan ben je ook een simpele kijkerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:38 schreef LetsGame het volgende:
[..]
At the moment vind ik de Janine-Maarten verhaallijn wel spannend, Bing die kanker heeft ook, Tim Loderus is ook een geweldige aanwinst voor de serie![]()
Stalker Amy, Bilal uit de kast, Bianca die doordraaide na Edwin's dood en Anton die Bianca belazerde vond ik ook wel sterk.
Vandaar dus voorspelbaar. Dit zei ik gisteren ook al tegen mijn vriendin.quote:
Klopt, maar sommige scènes waren wel erg voorspelbaarquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:11 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Boeien gtst is ook bedoeld als simpel vermaak
Tsja eigenlijk alles aan gtst na 20 jaar en ik blij toch kijkenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:19 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Klopt, maar sommige scènes waren wel erg voorspelbaar
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:22 schreef pleeborstel het volgende:
Kan d'r ook nog iets spannends gebeuren zoals een moord, of Ludo die weer evil wordt, i.p.v. al dit geleuter
Het lijkt in ieder geval weer ergens op. Maar meestal blijft het daar helaas bij.quote:
Je vergeet 'helaas' te zeggen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:37 schreef Frey het volgende:
Maar meestal blijft het daar helaas bij.
Tja, Danny die door Aysen van de trap gesmeten werd wordt ook zomaar gelaten voor wat het is. Er wordt gewoon niet op doorgegaan dat Aysen dat met opzet gedaan heeft. Vind ik ook wel triest.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:22 schreef pleeborstel het volgende:
Kan d'r ook nog iets spannends gebeuren zoals een moord, of Ludo die weer evil wordt, i.p.v. al dit geleuter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |