Over de reclame, maar goed om even over 20u, nieuwe aflevering inclusief PPquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yeah right
Trouwens: waar loop ik volgens jou over te "zeiken"? Ik geef mijn mening over iets. Daar hoef jij het niet mee eens te zijn, dat vind ik meer dan prima. Maar om mij dan op een uiterst kinderachtige manier de les proberen te lezen
Oké. Maar daar mag ik mijn mening over geven, wat ik dan ook gedaan heb.quote:
Sorry, maar ik kijk vrijwel alleen de shortiesquote:maar goed om even over 20u, nieuwe aflevering inclusief PP
Dan moet je je al helemaal stil houden, of je kijkt het helemaal of je zwijgt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oké. Maar daar mag ik mijn mening over geven, wat ik dan ook gedaan heb.
[..]
Sorry, maar ik kijk vrijwel alleen de shorties
Of alleen een sticker over de "H" heen, zodat er "eineken" staatquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:28 schreef PicoMMP het volgende:
Moet zeggen dat het er ook wel erg debiel uit ziet als je in een serie iemand een blikje Heineken ziet drinken met een zwarte sticker over het logo heen![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:30 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Dan moet je je al helemaal stil houden, of je kijkt het helemaal of je zwijgt.
Tijd om beide dan op te krikkenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:35 schreef PicoMMP het volgende:
Het niveau van het topic zakt bijna net zo ver weg als het niveau van de gemiddelde GTST-aflevering
Vrees van niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:49 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Zo te zien is hij jou wel ver voor
Charlie was de laatste maanden, excusez-moi, jaren al niet meer te genieten. Haar exit was voor mij een opluchtig en volgens mij ook voor vele anderen. Toch respecteer ik jouw mening, hoop alleen dat je in het vervolg ook de meningen van anderen zal respecteren.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:54 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Tijd om beide dan op te krikken
Te beginnen met Lorena terug, Lieke terug, meer bloot scenes met Sjors, Lorena, in de open natuur, Wallie Nina exit, Bing exit, en meer mooie dames ervoor in de plek. De ouwe taarten als Jef en Laura ofwel weg of een betere rol, dit kan zo niet, dit is het houden van relikwieën ofwel fossielen.
Beloofdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:01 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Charlie was de laatste maanden, excusez-moi, jaren al niet meer te genieten. Haar exit was voor mij een opluchtig en volgens mij ook voor vele anderen. Toch respecteer ik jouw mening, hoop alleen dat je in het vervolg ook de meningen van anderen zal respecteren.
Al met al beter dan bilal en lucas.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lieke terug ? Pleurt op blij dat die chagereinige heks van tv is.
Daar ben ik het volkomen mee eensquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:04 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Beloofd
Er mag wel wat meer vrouwelijk schoon in de serie ipv dat gedwongen homo gedoe.
Zijn wij het toch eensquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Daar ben ik het volkomen mee eensMeer vrouwelijk schoon in de serie!
Nuran, Aysen, Sjors, Lorena en Janine vind ik wel mooiquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Daar ben ik het volkomen mee eensMeer vrouwelijk schoon in de serie!
Sjors, Lorena, Janine ok, Nuran zonder theedoek het gaat, Aysen te plat dus mwah.... ik zou graag meer "Lorena's" zienquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:07 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Nuran, Aysen, Sjors, Lorena en Janine vind ik wel mooi
Achja, ik kijk GTST vanwege de verhaallijnen en frictie. Wist niet dat er mensen waren die maar blijven wachten tot er een halfnaakte Lorena op beeld komt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:09 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Sjors, Lorena, Janine ok, Nuran zonder theedoek het gaat, Aysen te plat dus mwah.... ik zou graag meer "Lorena's" zien
Elke man wacht op een halfnaakte Lorena. Voor de verhaallijnen hoef je het niet te volgen. De spanning zit hem tegenwoordig of Thuisbezorgd.nl voor of na de reclame in beeld komt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:14 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Achja, ik kijk GTST vanwege de verhaallijnen en frictie. Wist niet dat er mensen waren die maar blijven wachten tot er een halfnaakte Lorena op beeld komt.
LOL, de gemiddelde reclame in het blok tussen gtst heeft betere verhaallijnenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:14 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Achja, ik kijk GTST vanwege de verhaallijnen en frictie. Wist niet dat er mensen waren die maar blijven wachten tot er een halfnaakte Lorena op beeld komt.
Persoonlijk vind ik dat GTST beetje bij beetje sterker wordt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:16 schreef Devil010 het volgende:
[..]
LOL, de gemiddelde reclame in het blok tussen gtst heeft betere verhaallijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |