Ze wil helpen. Is juist goed toch.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:23 schreef MissJ het volgende:
echt serieus Aysen, WAT de neuk doe je en waarom?
Aysen en helpen? Geen idee of dat samen gaat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ze wil helpen. Is juist goed toch.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij heeft wat weg van Sander Overbeeke.
De schrijvers zullen toch wel wat diepgang aan dr karakter willen toevoegen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
Aysen en helpen? Geen idee of dat samen gaat.
En die Frederik, de vader van Lorena.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heeft ze tenminste ook nog íéts te doen in de seriequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:47 schreef Kyubey het volgende:
Als ze ''heus wel'' zeggen in GTST dan weet je het wel.
Tevens: Laurawaarom bemoeit ze zich altijd zo erg met klanten?
![]()
Als ik bij de Rozenboom kwam eten en ze zo tegen me ging praten is het eens en nooit meerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan heeft ze tenminste ook nog íéts te doen in de serie
Erg he?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:47 schreef Kyubey het volgende:
Als ze ''heus wel'' zeggen in GTST dan weet je het wel.
Tevens: Laurawaarom bemoeit ze zich altijd zo erg met klanten?
![]()
Zum kotzen ditquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:14 schreef Kyubey het volgende:
Meerdijk denkt zelf heel anders over de achtergrondmuziek en de verhaallijnen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk wel dat de witte foto énorm lelijk gevolg geeft op de DVD-cover... Plus even, welke castfoto werd precies gebruikt bij het 12,5 jaar-boek? Ik dacht zelf die zwartequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:04 schreef PeterKelder het volgende:
Welke castfoto zal er op de box van seizoen 9 komen te staan?
Deze:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
...Ik zie hier het nut niet van in.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:14 schreef Kyubey het volgende:
Meerdijk denkt zelf heel anders over de achtergrondmuziek en de verhaallijnen:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep, die zwartequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de witte foto énorm lelijk gevolg geeft op de DVD-cover... Plus even, welke castfoto werd precies gebruikt bij het 12,5 jaar-boek? Ik dacht zelf die zwarte
Okee, dan ga ik tegendraads ertegenin en zeg dat ze die zwarte gaan gebruiken, eventueel ínclusief de palets waar ze opzitten. Gewoon een zwarte DVD-boxkleurquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yep, die zwarte
En daar staan Daniël, Arthur, Dian #2 en Julian tenminste nog op
Die palets worden verwijderd, zodat de cast in de lucht staat en zit, zoals bij de huidige boxen van seizoen 1 en 2quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Okee, dan ga ik tegendraads ertegenin en zeg dat ze die zwarte gaan gebruiken, eventueel ínclusief de palets waar ze opzitten. Gewoon een zwarte DVD-boxkleur
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die palets worden verwijderd, zodat de cast in de lucht staat en zit, zoals bij de huidige boxen van seizoen 1 en 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |