Je vergeet 'helaas' te zeggen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:37 schreef Frey het volgende:
Maar meestal blijft het daar helaas bij.
Tja, Danny die door Aysen van de trap gesmeten werd wordt ook zomaar gelaten voor wat het is. Er wordt gewoon niet op doorgegaan dat Aysen dat met opzet gedaan heeft. Vind ik ook wel triest.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:22 schreef pleeborstel het volgende:
Kan d'r ook nog iets spannends gebeuren zoals een moord, of Ludo die weer evil wordt, i.p.v. al dit geleuter
Kruimeltje (Noud), Mega Toby (Mike) en Zwarte Piet (Ludo) in één serie! Wat wil je nog meer?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:00 schreef Pino112 het volgende:
Ben ik de enige die niet weet dat Noud = Kruimeltje?
Oh? Welkom op Fok! zou ik zeggen, dit is juist een forum waar je ook lekker moet kunnen zeiken als je dat wilt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:10 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Het idee achter een forum is nu juist te discussieren en niet te zeiken
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:00 schreef Pino112 het volgende:
Ben ik de enige die niet weet dat Noud = Kruimeltje?
Dat vond ik nou echt een k*tfilmquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja wat, ik was 6 toen Kruimeltje uit kwam.
Beter gaat-ie zich bemoeien met zijn verhaallijn, misschien dat het dan nog wat wordtquote:Louis Talpe wil niet te vaak shirtless in GTST
Geplaatst op Fri 26 Oct 2012 om 15:01
Louis Talpe vindt het geen probleem dat hij om de haverklap zonder shirt te zien is in Goede Tijden Slechte Tijden, maar het moet ook weer niet té vaak gebeuren. Dat zegt de acteur in weekblad Party. Talpe ligt er echter niet wakker van. “Ik zal niet zeggen dat ik er extreem op toezie dat de makers zich er aan houden. Ik doe over het algemeen niet moeilijk, maar soms zeg ik wel: ‘Is dit nu nodig?’ Soms kan het er namelijk net iets te geforceerd uitzien als ik zonder shirt een scène speel.”
De acteur vindt het niet zo een issue. “In het dagelijks leven lopen mannen ’s zomers toch ook zonder t-shirt over straat? Ook in GTST hoort het er daarom bij, maar het moet niet worden uitgemolken.”
Hij is vooral beretrots op zijn rol in GTST. “De deur die ik in Nederland heb geopend, is dankzij mijn rol in GTST uitgegroeid tot een poort. Ik krijg aanvragen voor werk en leer veel nieuwe mensen kennen. Prachtig allemaal.”
Stop met zeiken en anders stoppen met posten in dit topic.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:07 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Nogmaals stop met zeiken of anders kijk gewoon niet
Is dat nu de volgende stap in het leven van Lucas? Gaat hij een relatie aan met een pedobear?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:09 schreef PeterKelder het volgende:
En weer een nieuw stukje Product Placement:
[ afbeelding ]
Wat is het volgende, dat Bartho Braat op je feestje de biertjes (van een bepaald biermerk) gaat tappen?
Nee, het is net iets anders:quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Is dat nu de volgende stap in het leven van Lucas? Gaat hij een relatie aan met een pedobear?
Epischquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, het is net iets anders:
Het dingetje "Ferry's Feestje" wordt ook in GTST getoond als "Lucas' Feestje" in Dansatoria. Na een overdosis gummybeertjes van de Haribo ontwaakt Lucas in een leeg Dansatoria, waar de Haribo-beer tot zijn grote verbazing in levende lijve voor hem staat. Die neemt hem mee naar Haribo-world, waar Edwin momenteel vertoeft. Die weet hem te vertellen dat de nieuwe kasthomo (die op dat moment in de serie zit) weldegelijk homo is, maar het niet durft toe te geven en blablabla.
De volgende ochtend ontwaakt Lucas weer in zijn slaapkamer in Huize Sanders, waarna hij zeker weet: hij moet de nieuwe kasthomo uit de kast trekken!
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Stop met zeiken en anders stoppen met posten in dit topic.
Sst, je brengt de schrijvers op ideeën...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het dingetje "Ferry's Feestje" wordt ook in GTST getoond als "Lucas' Feestje" in Dansatoria. Na een overdosis gummybeertjes van de Haribo ontwaakt Lucas in een leeg Dansatoria, waar de Haribo-beer tot zijn grote verbazing in levende lijve voor hem staat. Die neemt hem mee naar Haribo-world, waar Edwin momenteel vertoeft. Die weet hem te vertellen dat de nieuwe kasthomo (die op dat moment in de serie zit) weldegelijk homo is, maar het niet durft toe te geven en blablabla.
De volgende ochtend ontwaakt Lucas weer in zijn slaapkamer in Huize Sanders, waarna hij zeker weet: hij moet de nieuwe kasthomo uit de kast trekken!
Word hoofdschrijverquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Insgelijks jouw posts aangemeld bij een admin .quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:56 schreef [url=InsgelijksArnieAlberts[/url] het volgende:
[..]
Bij deze je irritante posts gemeld aan een admin.
![]()
Ze kunnen hem beter ín een kast dumpenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Sst, je brengt de schrijvers op ideeën...
Trokken ze de kast maar een keer uit Lucas. Dat gezeik wordt ook oud.
Mooi zo. Kun je me dan meteen ook even melden wat precies jouw probleem met zowel mij als PeterKelder is?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:59 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Insgelijks jouw posts aangemeld bij een admin .
Geen idee.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mooi zo. Kun je me dan meteen ook even melden wat precies jouw probleem met zowel mij als PeterKelder is?
Ik zie jou hier haast nooit en nu ineens klagen tegen alles en iedereen omdat iemand zijn mening geeft (op een forum) over de irritante aantallen sluikreclame in een programma.
...Hmm. Waarom moet ik ineens aan die user Catweazle denken die hier ineens het topic in kwam, enkel om te klagen over dat het teveel over de oude seizoenen ging?
Zegt er eentje.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:05 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Ga nu maar gewoon verde met je leven.
Je hebt er moeite mee he, iets te laten rustenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zegt er eentje.Ga ergens anders trollen, lutser. ONZ is een paar fora verderop.
Nee, ik heb moeite met irritante trollers. Hou eens op tegen mij, ik vraag het toch gewoon normaal?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:07 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Je hebt er moeite mee he, iets te laten rusten
Jij gaat door. Hou zelf op troll.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee, ik heb moeite met irritante trollers. Hou eens op tegen mij, ik vraag het toch gewoon normaal?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:09 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Jij gaat door. Hou zelf op troll.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |