Succes met het in banen leiden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:45 schreef Hexagon het volgende:
Aangezien libertariers momenteel vrijwel ieder topic wat er is kapen om hun elpee op te zetten.
Misschien handig om al die discussies hier te concentreren. Dan raken andere discussies niet ontspoord door discussies over het al dan niet nodig zijn van een overheid.
Haal je er een pot zuurtjes bij?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Zullen we dan ook 1 topic maken voor alles wat met de overheid te maken heeft. Dan hebben we 2 topics. Wel zo overzichtelijk.
Zuurtjes voor het overheidstopic dan regel ik steenoude kaas en chorizo voor libertariers.quote:
Aan rotting onderhavig, lijkt me toepasselijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
dan regel ik steenoude kaas en chorizo voor libertariers.
Door ervaring en jaren eindelijk rijp voor consumptie.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aan rotting onderhavig, lijkt me toepasselijk.
Enkel interessant voor wat wereldvreemde mensen met geld over.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Door ervaring en jaren eindelijk rijp voor consumptie.
Voor libertariers kun je beter een doos slaappillen en een fles water neerzetten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zuurtjes voor het overheidstopic dan regel ik steenoude kaas en chorizo voor libertariers.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voor libertariers kun je beter een doos slaappillen en een fles water neerzetten.
Zonder zijn ze al slaapverwekkend genoeg met die grijsgedraaide plaat voor hun kop.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voor libertariers kun je beter een doos slaappillen en een fles water neerzetten.
Wel eens in het buitenland gewoond?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:32 schreef Hexagon het volgende:
We hebben een mooi en over het algemeen prettig leefbaar land waar eigenlijk weinig mis is.
Whut? De mensen die geld verdiend hebben zijn jaloers? Je zou denken dat uitkeringstrekkers jaloers zijn op al die rijken, met hun auto's en villa's.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:33 schreef 99.999 het volgende:
Het is een eeuwige angst tekort te komen. Constante jaloezie.
Hebben libertariers geld verdiend? Het lijken vooral 'angry young man' te zijn. Die zich in hun toekomstperspectief zo verschrikkelijk beperkt en tegengewerkt zien worden door alles en iedereen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:25 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Whut? De mensen die geld verdiend hebben zijn jaloers? Je zou denken dat uitkeringstrekkers jaloers zijn op al die rijken, met hun auto's en villa's.
Zuur, dat is wel een kwalificatie die er goed bij past. De hele wereld is tegen ze tot aan die enge media toe en hun kinderen worden geïndoctrineerd met allerlei narigheid.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:23 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Wel eens in het buitenland gewoond?
Er hangt een morele verwerpelijkheid aan het instituut overheid. Je dwingt mensen om een deel van hun zuurverziende centen af te staan, om daarmee jezelf als politicus in het pluche te houden.
Nee maar het gras is elders natuurlijk altijd groener.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:23 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Wel eens in het buitenland gewoond?
Morele praatjes vullen geen gaatje. Er is geen systeem dat aantoonbaar beter heeft gewerkt dan een parlementaire democratie met rechtstaat. In ieder goed werkende samenleving is een overheid.quote:Er hangt een morele verwerpelijkheid aan het instituut overheid. Je dwingt mensen om een deel van hun zuurverziende centen af te staan, om daarmee jezelf als politicus in het pluche te houden.
Alleen al om deze reden zou iedere E.T. - die niet van jongs af aan is geindoctrineerd - denken dat we hier met z'n allen knettergek zijn geworden.
Tja ik zie die shitzooi niet echt. Ik zie wat dingen die voor verbetering vatbaar zijn ja. Maar kom eens met een libertarisch bestaand alternatief. Dat is er niet. In landen waar de overheid het niet regelt gebeurt het ook gewoon niet. In ieder geval niet voor mensen die niet tot de toplaag behoren.quote:Dat ik mijn steentje moet bijdragen aan de welvaart van ons allen, totale kolder, maar soit. Maar dat de overheid er dan een enorme shitzooi van maakt (onderwijs, veiligheid, zorg, etc.), en maar blijft roepen om nog meer geld, ipv haar problemen op te lossen, is stuitend.
Volgens mij zijn het veelal kantoortypes die net boven modaal zitten en net iets te weinig groeiperspectieven hebben. Daarom maar fixatie op dat deel brutosalaris dat niet op je rekening komt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hebben libertariers geld verdiend? Het lijken vooral 'angry young man' te zijn. Die zich in hun toekomstperspectief zo verschrikkelijk beperkt en tegengewerkt zien worden door alles en iedereen.
Ze maken zich altijd wel heel erg druk om de hap die de roverheid er uit neemt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:02 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ken geen enkele lolbertarier die gefixeerd is op bruto salaris.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |