quote:39m ago
Oh dear, Romney just shot himself in the foot right there. After Obama makes another play about taking responsibility for the events in Libya, Romney thinks he's got him for claiming he called it terrorism in his Rose Garden address the day after.
Wrong, Mitt Romney, Obama interjects "Look at the transcript," and Candy Crowley backs Obama up: he did call it terrorism. Romney's lower lip actually wobbles a bit there as he stutters, and Obama steps off his stool and ends the question.
Wow, talk about over-playing your hand, Mitt Romney. As Howard Cosell said to Evander Holyfield in the 1984 Olympics: "You must be a broken man."
24 uurs economie.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 05:10 schreef LelijKnap het volgende:
wat dorn jullie alkemaal zo vroeg/laat op btw o.O ?
Werk? Wasda?quote:
Romney zou live op het podium een jong meisje anaal kunnen verkrachten alvorens een oorlogsveteraan in de fik te steken, en dan zou FOX hem alsnog als winnaar van de avond uitroepen. Het heeft geen kloot meer te maken met objectieve verslaggeving.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 05:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Volgens het "onafhankelijke" panel op Fox is Romney duidelijk de winnaar.
Het onderwerp Israel viel vooral op tijdens de Republican Primaries, toen iedere kandidaat TEGEN 'Foreign Aid' was, maar toen Ron Paul toen meldde dat HIJ ook tegen steun aan Israel was, toen waren al die andere kandidaten opeens ontstemd, want 'dat was anders!'...(!)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 05:09 schreef LelijKnap het volgende:
viel me trouwens op hoe R israel even tussendoor opnoemde als ietszijnde dat verdedigd moeet worden..maar kon t r niet helemaal uit opmaken
wel apart dat t helemaal niet over iran is gegaan ook ...
Hebben ze hem op FOX inmiddels ook al een 'angry black man' genoemd, of staat CNN daar voorlopig nog even alleen in!?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 05:18 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Yup, begint steeds maffer te worden. Obama reeg de leugens aan elkaar vanavond, is momenteel de tendens op Fox.
Haha ja Fox News heeft ook echt niks met objectief nieuws te makenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 05:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Romney zou live op het podium een jong meisje anaal kunnen verkrachten alvorens een oorlogsveteraan in de fik te steken, en dan zou FOX hem alsnog als winnaar van de avond uitroepen. Het heeft geen kloot meer te maken met objectieve verslaggeving.
CNN is trouwens niet veel beter.
Nee, nog niet gehoord.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 05:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hebben ze hem op FOX inmiddels ook al een 'angry black man' genoemd, of staat CNN daar voorlopig nog even alleen in!?
Omdat ze vinden dat dit in algemene zin is gezegd en niet specifiek over Benghazi.quote:No acts of terror will ever shake the resolve of this great nation, alter that character, or eclipse the light of the values that we stand for. Today we mourn four more Americans who represent the very best of the United States of America. We will not waver in our commitment to see that justice is done for this terrible act. And make no mistake, justice will be done.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 05:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Volgens het "onafhankelijke" panel op Fox is Romney duidelijk de winnaar.
Dat doet hij idd prima.quote:
Op zijn minst twijfelachtig inderdaad. De fact-checkers hadden dit ook achteraf kunnen melden, maar dan had het veel minder impact gehad dan het nu heeft.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:18 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dat doet hij idd prima.
Kwalijke rol van "fact-checker" Crowley.
Eens. Ook een tweede keer zeggen op aanvraag van Obama die het extra wilt inwrijven.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:18 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dat doet hij idd prima.
Ach, na het Biden-Paul debat hadden ze er een 'dokter' zitten die verklaarde dat Biden 'seniel' was geworden....(!)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:18 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dat doet hij idd prima.
En? Ga je deze twee zaken nu met elkaar vergelijken?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ach, na het Biden-Paul debat hadden ze er een 'dokter' zitten die verklaarde dat Biden 'seniel' was geworden....(!)
Romney had dit inderdaad aan zichzelf te danken, maar dat de moderator zich in dit geval neutraal opstelde, gaat me te ver. Ja, in de verklaring stond act of terror, maar die drie woorden raakten ondergesneeuwd door de verklaringen van bijvoorbeeld Susan Rice, die bleef hameren op de Islamvideo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:29 schreef Mike het volgende:
Ik vraag me af wat er verkeerd is aan een moderator die gewoon met een feit komt. Ze geeft aan dat beide kandidaten gelijk hebben: Obama dat hij de woorden act of terror gebruikt heeft en Romney dat het twee weken duurde voor er een officieel statement kwam.
Het was uiteindelijk een zwak moment voor Romney (het hele debatje over Libië eigenlijk wel) en daar kunnen Republikeinen dan over vallen, maar hij bracht zichzelf in die positie.
Nee, dat bepalen de kiezers.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:46 schreef LelijKnap het volgende:
en dit is dus wat bepaald wie t machtigste land gaat regeren.. ??
Ik vond het in dit geval niet storend, hoewel je je kunt afvragen waarom je als moderator in dit geval wel zou ingrijpen en op andere momenten stil blijft. Het liefste zou ik een moderator zien die beide kandidaten meteen om de oren slaat met feiten op het moment dat ze BS staan te verkopen. Maar ik denk niet dat er veel moderators zijn die a) dat kunnen en b) na afloop nog door beide partijen gezien zouden worden als objectief.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:44 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Romney had dit inderdaad aan zichzelf te danken, maar dat de moderator zich in dit geval neutraal opstelde, gaat me te ver. Ja, in de verklaring stond act of terror, maar die drie woorden raakten ondergesneeuwd door de verklaringen van bijvoorbeeld Susan Rice, die bleef hameren op de Islamvideo.
Vooral a) is erg lastig. Het blijven natuurlijk Amerikanen, en dan moet ik onwillekeurig toch aan Bill Clinton denken, die onder ede antwoordde: "that depends on what the meaning of the word is is". Soms zijn het halve waarheden die de kandidaten verkondigen, en voor een fact-checkende moderator wordt het dan moeilijk om een kandidaat met de feiten om de oren te slaan. Dat is nu de rol die de andere kandidaat op zich neemt, en ook dan verzandt het vaak in een welles nietes spel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:23 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vond het in dit geval niet storend, hoewel je je kunt afvragen waarom je als moderator in dit geval wel zou ingrijpen en op andere momenten stil blijft. Het liefste zou ik een moderator zien die beide kandidaten meteen om de oren slaat met feiten op het moment dat ze BS staan te verkopen. Maar ik denk niet dat er veel moderators zijn die a) dat kunnen en b) na afloop nog door beide partijen gezien zouden worden als objectief.
Als iemand enkel als taak heeft feitelijke waarheden te controleren is dat nauwelijks een journalist te noemen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:54 schreef Thomas B. het volgende:
Vroeger heette een fact-checker gewoon een journalist.
Waarom niet? Hij maakt een afweging van feiten en beweringen en doet daar vervolgens direct of indirect verslag van in de media. Dan ben je in mijn ogen een journalist.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als iemand enkel als taak heeft feitelijke waarheden te controleren is dat nauwelijks een journalist te noemen.
Met de politiek gekleurde media ontkom je daar niet aan. CNN is nog redelijk neutraal, maar Fox News en MSNBC liegen ook constant om hun politieke kleur wat meer in een beter daglicht te stellen. En met liegende media ben ik toch blij dat er websites zijn die toch zo neutraal mogelijk proberen te brengen wat de waarheid is.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:52 schreef Lyrebird het volgende:
Er zouden geen fact checkers nodig moeten zijn.
CNN is niet neutraal. Je wordt op Amerikaanse vliegvelden gebombardeerd met hun "nieuws", en het is een grote Obama propagandamachine.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:27 schreef maartena het volgende:
[..]
Met de politiek gekleurde media ontkom je daar niet aan. CNN is nog redelijk neutraal, maar Fox News en MSNBC liegen ook constant om hun politieke kleur wat meer in een beter daglicht te stellen. En met liegende media ben ik toch blij dat er websites zijn die toch zo neutraal mogelijk proberen te brengen wat de waarheid is.
http://www.factcheck.org
http://www.ontheissues.org
http://www.smartvoter.org
Een nieuwsorganisatie is toch per definitie niet neutraal wanneer die zich positief uitlaat over Obama?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:51 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
CNN is niet neutraal. Je wordt op Amerikaanse vliegvelde gebombardeerd met hun "nieuws", en het is een grote Obama propagandamachine.
Factcheck.org is allesbehalve neutraal. De andere sites ken ik niet.
Als je heel cynisch zou zijn, dan zou je dat kunnen concluderen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een nieuwsorganisatie is toch per definitie niet neutraal wanneer die zich positief uitlaat over Obama?
Altijd weer die verderfelijke liberal media. Neem een voorbeeld aan het objectieve FOX, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:56 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Als je heel cynisch zou zijn, dan zou je dat kunnen concluderen.
Wat waren de onderwerpen dit keer?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:27 schreef VeX- het volgende:
Prima debat gisteren. Obama kwam er overtuigend uit als de winnaar, maar ik moet zeggen dat Romney wel scherp was.
Wanneer hem een lastige vraag werd gesteld kwam hij meteen met een weloverwogen, duidelijke respons die ook nog hout snijdt.
Ik vind het een sterke republikeinse kandidaat geworden. Als hij een gewone achtergrond had en niet een elitaire machtsbeluste multi-miljonair was, dan was het nog een echte kanshebber voor het presidentschap.
Een 'tikje' cynisch sta je wel in het leven, nietwaar?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:56 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Als je heel cynisch zou zijn, dan zou je dat kunnen concluderen.
Ik ben de cynischheid zelve.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een 'tikje' cynisch sta je wel in het leven, nietwaar?
Van Fox weet iedereen dat ze gekleurd zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Altijd weer die verderfelijke liberal media. Neem een voorbeeld aan het objectieve FOX, zou ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |