Was het mistig?quote:Op zondag 16 december 2012 00:10 schreef GizartFRL het volgende:
Nieuwe locatie:
Achterkant + plaatser ( ofwel; mijn broertje):
[ link | afbeelding ]
host images
Voorkant:
[ link | afbeelding ]
online photo storage
Omgeving:
[ link | afbeelding ]
image
Sleutel zit me een tie wrap aan het slot. ( nieuwerwetse borden hebben geen rand meer.)
En voor de kerstliefhebbers de lampjes van Zandhuizen:
[ link | afbeelding ]
photo sharing sites
Joh, zo gaat het overal. Bovendien is "het Noorden" alsnog een groot gebied; wordt 'ie net in de andere hoek neergelegd, moet je alsnog een uur omrijden om er te komenquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:40 schreef Maringo het volgende:
En dan een dag nadat ie uit Noorden weg is komt er een tjappie die wel graag de Stok in het Noorden zou willen zien..
Maar het is met elke windrichting dat je voor sommige stukken alsnog een uur (of meer!) in de auto zit. Als ie net voorbij Rotterdam ligt, doe ik er ook al minimaal een uur over om er te komen vanuit Den Haag.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:51 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Joh, zo gaat het overal. Bovendien is "het Noorden" alsnog een groot gebied; wordt 'ie net in de andere hoek neergelegd, moet je alsnog een uur omrijden om er te komen
Daar staat me ook nog wel iets van bij iddquote:Op zondag 23 december 2012 12:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar het is met elke windrichting dat je voor sommige stukken alsnog een uur (of meer!) in de auto zit. Als ie net voorbij Rotterdam ligt, doe ik er ook al minimaal een uur over om er te komen vanuit Den Haag.
Ik doelde ook meer op kortere afstanden. Net zoals in toen hij anderhalve maand in Best had gelegen, hij was daar een paar dagen weg, toen kwam ook iemand hier melden dat ie de Stok graag rond Eindhoven wil hebben.
Mooi, veel succes. Het gaat ook om de regels uit de OPquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:23 schreef Joooo-pi het volgende:
Ben morgen redelijk in de buurt, dus misschien ga ik 'm wel verplaatsen.
Heb verder nog nooit in dit topic gepost, dus ik ken alleen de regels uit de OP.
Even afwachten nog, in het verleden zorgde Zwarte_Hand nog wel eens voor verwarrende situaties, dus niet gelijk in paniek raken!quote:
paniek?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:58 schreef Broertie het volgende:
[..]
Even afwachten nog, in het verleden zorgde Zwarte_Hand nog wel eens voor verwarrende situaties, dus niet gelijk in paniek raken!
Welke stok was datquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:08 schreef PeterPastoor het volgende:
Jammer dat mijn stok niet meer leeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |