Zou ze nog bezopen achter het stuur hebben gezeten?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:36 schreef Specularium het volgende:
Pleiten voor positieve discriminatie.
Zo kennen we d'r weer.
quote:
Amenquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:40 schreef Specularium het volgende:
Goeie moeders zijn belangrijker dan van die carriere trutjes.
Misschien willen die carriere tutjes of geslaagde zakenvrouwen wel helemaal geen moeder zijn. Of hebben ze een man die graag huisvader wil zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:40 schreef Specularium het volgende:
Goeie moeders zijn belangrijker dan van die carriere trutjes.
Dat zou kunnen, maar we weten allebei dat dat vaak niet zo is.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:42 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien willen die carriere tutjes of geslaagde zakenvrouwen wel helemaal geen moeder zijn. Of hebben ze een man die graag huisvader wil zijn.
Het is alleen zo dat doordat de groep die deze mensen kiest vrij homogeen is en altijd voor iemand kiest die ook in die homogene groep past. Meer van hetzelfde dus, en daardoor is het voor mensen die niet tot die groep behoren, ongeacht hun kwaliteit al moeilijker om daar tussen te komen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:42 schreef Stiggie het volgende:
Hij heeft trouwens wel een punt. Tis bullshit om iemand te selecteren omdat hij vrouw, homo of kleurling is zodat het evenredig is. Je kiest iemand op zn kwaliteiten
quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:44 schreef Meneerik2 het volgende:
Die vent is een verklede autoverkoper, maar het zit diep weggestopt. Als je goed kijkt zie je een kettinkje, borsthaar, net te ver openstaand overhemd...
Eerste seks in de ruimte. Gewichtsloze seks. JWTquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:44 schreef Rickazio het volgende:
gelijk weer zo'n debiele vraag van die kale Afro
Lekker rustig...quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:46 schreef marcodej het volgende:
Waarom zou je in een woestijn gaan wonen, ook al is het op een andere planeet?
Ja net als alle andere ruimte zooi die helemaal niet in een baan om de aarde zweven...quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:47 schreef marcodej het volgende:
Ah, die raket verdwijnt gewoon. *poef*
Ik doneer een tientje.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:50 schreef marcodej het volgende:
Wie betaalt mee om Sjaalmevrouw op de eerste vlucht te krijgen?
Hoezo? draag je nog eens wat wezenlijks bij aan de mensheidquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:51 schreef alors het volgende:
Je zal er dan maar geboren worden, dat is sneu...
Het is alleen jammer dat je artiesten van wie je vindt dat ze echt geniaal zijn muzikaal succes het meeste gunt. En als afrojack iets niet is, dan is het geniaal.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:17 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik vond Afro eigenlijk wel OK. Je hebt wel eens van die mensen die meteen willen doen alsof ze overal verstand van hebben omdat ze ergens succesvol in zijn, daar hoort hij niet bij. Gewoon down to earth.
Mijn vrouw ook. Gewoon 40 uur.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Denk dat om in het kabinet te werken je als vrouw in ieder geval fulltime moet werken (of meer). Hoeveel vrouwen kennen jullie die fulltime werken? Ik ken er 1. Dat ben ik ook nog zelf....
Echt? Ik ken echt niemand. Zelfs jonge vrouwen van 25 of zo, die nog geen kinderen hebben, die werken dan 32 uur, zodat ze een dag hebben voor het huishouden.quote:
Alle vrouwen zonder kinderen werken in mijn omgeving ook allemaal gewoon die 40.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:34 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Echt? Ik ken echt niemand. Zelfs jonge vrouwen van 25 of zo, die nog geen kinderen hebben, die werken dan 32 uur, zodat ze een dag hebben voor het huishouden.. Of ze vinden het te zwaar anders....
quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:50 schreef marcodej het volgende:
Wie betaalt mee om Sjaalmevrouw op de eerste vlucht te krijgen?
quote:Filip Dewinter
Voorman van het Vlaams Belang over de historische nederlaag van zijn partij.
Jop Ubbens
Veilinghuis-directeur over de grote kunstroof in De Kunsthal in Rotterdam.
Richard Korver
Advocaat pleit in 'Recht van Spreken' voor verbetering positie van slachtoffers.
Ja, en toen weer naar buiten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:11 schreef chufi het volgende:
De inbrekers gingen van buiten naar binnen ...
Ja maar ik vind het wel superknap hoe hij alles heeft gekopieerd, wtf!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:21 schreef iFok. het volgende:
Konden ze geen betere krijgen, deze praat echt saai.
Jammer dat hij er uitermate onboeiend over vertelt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het wel superknap hoe hij alles heeft gekopieerd, wtf!
Het krijgt wel heel veel aandachtquote:
Op zich is een grote kunstroof wel nieuwswaardig en boeiend. Maar het gesprek sloeg op niks...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het krijgt wel heel veel aandacht![]()
Maar het is weer komkommertijd met het nieuws de laatste tijd. In oktober
En aangezien het daar veel meer uit de klauw loopt dan hier is daar niet veel voor nodig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:26 schreef marcodej het volgende:
VB is gewoon de Belgische PVV. Kan ook zomaar weer terug zijn.
Google eens op mijn woonplaats.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
En aangezien het daar veel meer uit de klauw loopt dan hier is daar niet veel voor nodig.
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hele topics in NWS over die ghetto daar.
ik ook! wat smerig zeg!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:37 schreef Specularium het volgende:
Die feeder moet ik ook nog kijken.
Die gast is 25 en komt duidelijk uit een hooguit modaal gezin. Wanneer je kijkt naar hoe snel het gegaan is met hem, lijkt het me logisch dat hij daar nog van onder de indruk is. Dat gaat vanzelf wel over. Sowieso wordt aan dat soort dingen te zwaar gehangen. Je zegt m.i. ook onterecht dat hij dar zijn voldoening uit haalt. Je zag immers ook duidelijk dat hij enorm trots is op zijn dochter en dat hij ervoor kiest om in Nederland gewoon een rijtjeshuis aan te houden en kleinere dingen als op de foto met de burgemeester ook gewoon leuk vind.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:15 schreef thettes het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat je artiesten van wie je vindt dat ze echt geniaal zijn muzikaal succes het meeste gunt. En als afrojack iets niet is, dan is het geniaal.
En iemand die vooral voldoening lijkt te halen uit dikke auto's en privejets is in ieder geval niet mijn type mens. Maar inderdaad wel gewoon eerlijk.
Nou, kom maar op dames!twitter:pauwenwitteman twitterde op woensdag 17-10-2012 om 17:28:27#penw is op zoek naar enthousiaste '50 tinten grijs' lezeressen. Mail naar danielle.van.lieshout@vara.nl reageer retweet
Ze heeft ook hetzelfde aan.quote:
Verdomd....was me nog niet eens opgevallen. Een standaard tv outfit? Zijn er meer foto's van haar? Misschien 500 zelfde outfits in de kast hangen?quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:10 schreef alors het volgende:
Die presentatrice is van zo'n hele kleine omroep of niet? Zag wel eens van die flaters in De TV draait door bij DWDD.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Busllshitverhaal man. Ik vraag me ook af in hoeverre ze daadwerkelijk belend is met de landen waar ze het over heeft. "Tįįaliban"?? En in India kun je echt niet zomaar een vrouw een klap verkopen hoor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:31 schreef golfer het volgende:
Naeeda Aurangzeb legt het wel goed uit.
Pauw denkt...."een pakistaanse, die had ik nog niet gehad"quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:31 schreef golfer het volgende:
Naeeda Aurangzeb legt het wel goed uit.
En ze giet het hele verhaal in dat stereotype idee waarin ze zelfs al die landen tot één idee generaliseert. Ze weet duidelijk niet waar ze het over heeft. Een moderne Pakinstaanse man is pas modern wanneer hij dat soort ideeėnniet aanhoudt. Ik ken zat mensen uit die contreien, en die zijn echt niet zo. Bullshit dus.quote:
Zijn collega's he? Ze zal vast weleens geslagen zijn op de boot.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:34 schreef whitetiger300 het volgende:
[..]
Pauw denkt...."een pakistaanse, die had ik nog niet gehad"
Ze heeft het over Pakistan en niet over India. Ik denk dat ze er net iets meer verstand van heeft dan jij. Een procent of 100.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:33 schreef Kenju het volgende:
Busllshitverhaal man. Ik vraag me ook af in hoeverre ze daadwerkelijk belend is met de landen waar ze het over heeft. "Tįįaliban"?? En in India kun je echt niet zomaar een vrouw een klap verkopen hoor.
Ze zegt dat India, Pakista, Bangladesh aan datzelfde fenomeen van vrouwenachterstand lijden. Volgens mij let je niet goed op of is het te lastig voor je om het te begrijpen. En dat ze 100 er meer verstand van zou hebben is in ieder opzicht natuurlijk een domme uitspraak. Immers zou dat betekenen dat zij er alles van af weet en ik helemaal niets. Beiden kan per definitie niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze heeft het over Pakistan en niet over India. Ik denk dat ze er net iets meer verstand van heeft dan jij. Een procent of 100.
Rolstoelgangnamstylequote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:41 schreef golfer het volgende:
In de wandelgangen hoor je wel eens iets...rolstoelgangen, bedoelt ie.
Zijn vader?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:44 schreef alors het volgende:
Marc is trouwens wel een leuke gast, jammer van zijn vader![]()
Prima sportjournalist. Daar moet hij het wel bij laten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:45 schreef whitetiger300 het volgende:
Thijs Zonneveld de bergenbouwer....Verdomd scherpe journalist
Ze zegt toch dat het dieper zit dan dat. Dat ze ook geen brandend huis zou uitlopen? Je gaat toch niet voor je lol in een rolstoel zitten?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:49 schreef golfer het volgende:
Ze lijdt dus aan een soort syndroom van Tara Sing Varma?
Ah, jij woont er? Of bent er meer geweest dan zij? En hoe weet je dat? En als je Taliban niet uitspreekt volgens jouw voorwaarden heeft iemand ergens geen verstand van.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:41 schreef Kenju het volgende:
Verder heb ik veel meer ervaring met die landen dan zij, gezien haar onvermogen om 'Taliban' normaal uit te spreken en het gegeven dat zij sinds haar 3e jaar in Nederland woont.
Heeft ie de hele middag op zitten oefenen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:07 schreef alors het volgende:
'De zangeres van Urs en Fire' aldus Witteman.
Bijna net zo erg als Frits en Henk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft ie de hele middag op zitten oefenen.
Oh ja, die koppen die ze bij Van Rossems betoog trok was ik nog vergeten:quote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:53 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]as usual.
Kan de vader van Marc niet even peilen of dat rolstoelgrietje heeft gelogen of niet?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:40 schreef Specularium het volgende:
Ja, zeg nou maar dat ook jij er geen reet van gelooft.
Zei ze nou serieus dat ze een vriend had? Wie in Godsnaam? Toch niet iemand die ze gegijzeld heeft?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:29 schreef Specularium het volgende:
Razend goeie screens weer, pberends.
Wat heeft Bulletje hiermee te maken?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:09 schreef alors het volgende:
Hihi google eens op Baudet bij afbeeldingen....
Dat domme gewauwel van die EU-kut doet haar anders geen goed, met name omdat ze totaal geen idee blijkt te hebben wat de oorzaak van de crisis is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:09 schreef marcodej het volgende:
Zijn nieuwe skinhead-look doet zijn autoriteit geen goed.
Hij krijgt ook niet echt de kans om z'n punt te maken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:15 schreef marcodej het volgende:
Die Baudet heeft best een punt, hij brengt het alleen onsympathiek.
Eng rechts balletje is het, dat joch.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:16 schreef Ricard0j het volgende:
De zogenaamde rechtsfilosoof zit wel op alles te hameren maar één goed onderbouwde argument heb ik nog niet gehoord.
Duidelijk, ze ontbeert een economische achtergrond waardoor ze de essentie van de huidige euro-crisis miskent.quote:Wortmann studeerde verpleegkunde aan de HBO in Leusden en later politicologie aan de Vrije Universiteit Amsterdam.
Gelukkig heb je met een studie rechtsfilosofie(???) daar wel erg veel verstand van.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:17 schreef von_Preussen het volgende:
Duidelijk, ze ontbeert een economische achtergrond waardoor ze de essentie van de huidige euro-crisis miskent.
Dat niet, maar meneer rechtsfilosofie heeft geen politieke macht, mevrouw de EU-parlementariėr wél.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig heb je met een studie rechtsfilosofie(???) daar wel erg veel verstand van.
Gelukkig niet. Moet er niet aan denken dat zulk soort blaaskaken met die achtergrond het voor het zeggen zouden hebben.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:20 schreef von_Preussen het volgende:
Dat niet, maar meneer rechtsfilosofie heeft geen politieke macht,l.
Ja maar hij ziet dat als oorzaak van de keuze voor een proces van integratie. Terwijl het mij logisch lijkt om het onvermijdelijk te noemen omdat de wereld verandert/globaliseert.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:22 schreef alors het volgende:
Ik denk wel dat hij een punt het wat betreft de onvermijdelijkheid van politieke eenwording. Maar dat zal het CDA vrouwtje nooit erkennen.
Wilders zou blij zijn met zo'n welbespraakte schreeuwlelijk die zijn standpunt huldigt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:22 schreef Ricard0j het volgende:
Meneer de Rechtsfilosoof kan zo een spreekbuis voor de PVV worden. Wie weet.
Diegene die het wél voor het zeggen hebben zijn net zulke blaaskaken, dus in zoverre deel ik je punt slechts ten dele.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Moet er niet aan denken dat zulk soort blaaskaken met die achtergrond het voor het zeggen zouden hebben.
Het was ooit een leuke zangeres.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor een 65-jarige ziet ze er niet zo slecht uit.
We zullen je missen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:28 schreef Kenju het volgende:
Ok, nu zijn alle interessante onderwerpen al besproken. I'm out.
Een belletje tijdens de show!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Wilders zou blij zijn met zo'n welbespraakte schreeuwlelijk die zijn standpunt huldigt.
Vroeg ik me ook al af.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:30 schreef Ricard0j het volgende:
Tijdens dat optreden kwamen de vermoedens niet omhoog?
Nou dit bericht heeft mij iig niet verbaasd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:30 schreef Ricard0j het volgende:
Tijdens dat optreden kwamen de vermoedens niet omhoog?
Aandachtsgeilquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:30 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waarom willen die bn-ers toch continue de media en publiciteit opzoeken?
Ze ziet er zeker niet echt slecht uit voor haar leeftijd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:31 schreef Taurus het volgende:
Ik vind Jerney er trouwens amper slechter uit zien dan voorheen, ik hoorde helemaal horror verhalen over hoe slecht ze er uit zou zien, vind ik erg meevallen.
Denk het ook, anders ga je niet in zo'n programma zitten. Triest geval.quote:
Misschien wil ze wel aandacht voor de ziekte vragen? Dat lijkt mij namelijk de hoofdzaak hier.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:30 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waarom willen die bn-ers toch continue de media en publiciteit opzoeken?
Was er toen al een Wehkamp?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze ziet er zeker niet echt slecht uit voor haar leeftijd.
In 1970 was het gewoon een sekssymbool.
Dit dus. Aandachtshoer.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Denk het ook, anders ga je niet in zo'n programma zitten. Triest geval.
Bn-ers willen aandacht voor zichzelf.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:32 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien wil ze wel aandacht voor de ziekte vragen? Dat lijkt mij namelijk de hoofdzaak hier.
Nu Tong nog.quote:
Dan had ze wel bij Sterren onder hypnose oid gezeten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Bn-ers willen aandacht voor zichzelf.
Heb haar nog uit de Playboy geknipt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was wel gevaarlijk met een schaar soms.
Dat doet alleen Patty. Buitencategorie.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:34 schreef alors het volgende:
[..]
Dan had ze wel bij Sterren onder hypnose oid gezeten.
Ik moet zeggen dat ik dat optreden vandaag voor het eerst zie.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Nou dit bericht heeft mij iig niet verbaasd.
Wat heb je haar daarna aangedaan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb haar nog uit de Playboy geknipt.
Vroeg ik aan mijn kapster.quote:
Ze ziet er losser uit idd. misschien ook omdat ze uit de kast is gekomenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:37 schreef Specularium het volgende:
Ze is wel beweeglijker dan bij Idols.
In Idols moedigde ze weinig deelnemers aan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch moedig dat ze hier haar verhaal doet.
Dat dus. En zeker niet dramatisch of aandachtsgeil.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch moedig dat ze hier haar verhaal doet.
Ik zit midden in jeugdsentiment.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:43 schreef Specularium het volgende:
Golfer weet dit allemaal nog als de dag van gisteren.
Wat danquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat dus. En zeker niet dramatisch of aandachtsgeil.
Goed mens die veel voor de Nederlandse muziekindustrie heeft betekent.
Buma/Stemra is voor de artiesten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:44 schreef tong80 het volgende:
Wat dan
Ze kwam op voor de platenindustrie, niet voor de artiesten.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Buma/Stemra is voor de artiesten.
Jij weet beter?quote:
Platenmaatschappijen schatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |