Zou ze nog bezopen achter het stuur hebben gezeten?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:36 schreef Specularium het volgende:
Pleiten voor positieve discriminatie.
Zo kennen we d'r weer.
quote:
Amenquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:40 schreef Specularium het volgende:
Goeie moeders zijn belangrijker dan van die carriere trutjes.
Misschien willen die carriere tutjes of geslaagde zakenvrouwen wel helemaal geen moeder zijn. Of hebben ze een man die graag huisvader wil zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:40 schreef Specularium het volgende:
Goeie moeders zijn belangrijker dan van die carriere trutjes.
Dat zou kunnen, maar we weten allebei dat dat vaak niet zo is.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:42 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien willen die carriere tutjes of geslaagde zakenvrouwen wel helemaal geen moeder zijn. Of hebben ze een man die graag huisvader wil zijn.
Het is alleen zo dat doordat de groep die deze mensen kiest vrij homogeen is en altijd voor iemand kiest die ook in die homogene groep past. Meer van hetzelfde dus, en daardoor is het voor mensen die niet tot die groep behoren, ongeacht hun kwaliteit al moeilijker om daar tussen te komen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:42 schreef Stiggie het volgende:
Hij heeft trouwens wel een punt. Tis bullshit om iemand te selecteren omdat hij vrouw, homo of kleurling is zodat het evenredig is. Je kiest iemand op zn kwaliteiten
quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:44 schreef Meneerik2 het volgende:
Die vent is een verklede autoverkoper, maar het zit diep weggestopt. Als je goed kijkt zie je een kettinkje, borsthaar, net te ver openstaand overhemd...
Eerste seks in de ruimte. Gewichtsloze seks. JWTquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:44 schreef Rickazio het volgende:
gelijk weer zo'n debiele vraag van die kale Afro
Lekker rustig...quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:46 schreef marcodej het volgende:
Waarom zou je in een woestijn gaan wonen, ook al is het op een andere planeet?
Ja net als alle andere ruimte zooi die helemaal niet in een baan om de aarde zweven...quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:47 schreef marcodej het volgende:
Ah, die raket verdwijnt gewoon. *poef*
Ik doneer een tientje.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:50 schreef marcodej het volgende:
Wie betaalt mee om Sjaalmevrouw op de eerste vlucht te krijgen?
Hoezo? draag je nog eens wat wezenlijks bij aan de mensheidquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:51 schreef alors het volgende:
Je zal er dan maar geboren worden, dat is sneu...
Het is alleen jammer dat je artiesten van wie je vindt dat ze echt geniaal zijn muzikaal succes het meeste gunt. En als afrojack iets niet is, dan is het geniaal.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:17 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik vond Afro eigenlijk wel OK. Je hebt wel eens van die mensen die meteen willen doen alsof ze overal verstand van hebben omdat ze ergens succesvol in zijn, daar hoort hij niet bij. Gewoon down to earth.
Mijn vrouw ook. Gewoon 40 uur.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Denk dat om in het kabinet te werken je als vrouw in ieder geval fulltime moet werken (of meer). Hoeveel vrouwen kennen jullie die fulltime werken? Ik ken er 1. Dat ben ik ook nog zelf....
Echt? Ik ken echt niemand. Zelfs jonge vrouwen van 25 of zo, die nog geen kinderen hebben, die werken dan 32 uur, zodat ze een dag hebben voor het huishouden.quote:
Alle vrouwen zonder kinderen werken in mijn omgeving ook allemaal gewoon die 40.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:34 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Echt? Ik ken echt niemand. Zelfs jonge vrouwen van 25 of zo, die nog geen kinderen hebben, die werken dan 32 uur, zodat ze een dag hebben voor het huishouden.. Of ze vinden het te zwaar anders....
quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:50 schreef marcodej het volgende:
Wie betaalt mee om Sjaalmevrouw op de eerste vlucht te krijgen?
quote:Filip Dewinter
Voorman van het Vlaams Belang over de historische nederlaag van zijn partij.
Jop Ubbens
Veilinghuis-directeur over de grote kunstroof in De Kunsthal in Rotterdam.
Richard Korver
Advocaat pleit in 'Recht van Spreken' voor verbetering positie van slachtoffers.
Ja, en toen weer naar buiten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:11 schreef chufi het volgende:
De inbrekers gingen van buiten naar binnen ...
Ja maar ik vind het wel superknap hoe hij alles heeft gekopieerd, wtf!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:21 schreef iFok. het volgende:
Konden ze geen betere krijgen, deze praat echt saai.
Jammer dat hij er uitermate onboeiend over vertelt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het wel superknap hoe hij alles heeft gekopieerd, wtf!
Het krijgt wel heel veel aandachtquote:
Op zich is een grote kunstroof wel nieuwswaardig en boeiend. Maar het gesprek sloeg op niks...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het krijgt wel heel veel aandacht![]()
Maar het is weer komkommertijd met het nieuws de laatste tijd. In oktober
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |