Ik hoorde Zaterdag bij Toppop een stukje. Met zo'n typische Bondmelodie. Tjaquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:39 schreef oh-oh het volgende:
Boh, dat Bondnummer van Adele is NOG zeikeriger dan de rest van dr liedekens he?
Heeft niet naar de radio luisteren toch nog een voordeelquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:39 schreef oh-oh het volgende:
Boh, dat Bondnummer van Adele is NOG zeikeriger dan de rest van dr liedekens he?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:20 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens lees ik net elders hier dat Jan de Hoop homo is, wist ik ook nietWel had ik ergens m'n twijfels, maar ik dacht getrouwd dus klaar met die kous
Gelijk heb je!quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook nog nooit een Bond film gezien.
Nja, niet bewust. Ik had es een vriendje die dr onwijs fan van was, maar ik weigerde te kijken
Alsof ik bij elk woordje getrouwd meteen moet twijfelen of iemand hetero isquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]Wat ben jij kortzichtig!
Trouwen is voor homo's hipper dan voor hetero's geloof ik
Pisc.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:20 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens lees ik net elders hier dat Jan de Hoop homo is, wist ik ook nietWel had ik ergens m'n twijfels, maar ik dacht getrouwd dus klaar met die kous
Ik zie hem misschien eens per jaar, zou dat het kunnen zijn?quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Pisc.Die man loopt er zo mee te koop.
Dat hoort genoeg te zijnquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie hem misschien eens per jaar, zou dat het kunnen zijn?
Ik had mijn twijfels, dus ergens merkte ik wel iets opquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:35 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
van Dik Hout. Issie dood? Anders is er geen enkele reden om het te draaien.
Ja dat donkere uiterlijk en die neus had natuurlijk ook gewoon Zweeds kunnen zijnquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:41 schreef oh-oh het volgende:
Nou dat vind ik echt no way vergelijkbaar met een homofiele de Hoop hoor![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik word daarom altijd heel even blij als ik dat kutnummer weer eens hoor.
Ik denk elke keer YAY, hijs dood.
Maar nee
Met dat uiterlijk heb je iig een half iets 'anders' in je zitten, kom zeg.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Uhm, want alle Nederlandsers hebben blond haar en blauwe ogen?
Oh nou vind ik echt totaal niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met dat uiterlijk heb je iig een half iets 'anders' in je zitten, kom zeg.Dat is overduidelijk een mix.
Dan nog hoef je niet meteen de link Marokkaans te leggenquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met dat uiterlijk heb je iig een half iets 'anders' in je zitten, kom zeg.Dat is overduidelijk een mix.
Nope, sommige mensen herkennen een Chinees nog niet als het op het voorhoofd staatquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan nog hoef je niet meteen de link Marokkaans te leggen
Ja joh uitzonderingen heb je altijd. Maar bepaalde vorm van de neus of ogen herken je wel hoor. Ik heb het niet over zwart haar ofzo.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou vind ik echt totaal niet.
Ik heb volbloed Hollanders in de familie die donkerder ogen dan wij doen hoor.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:52 schreef Muis006 het volgende:
Sommigen weten het ook goed te maskeren. Zoals Wilders.
Oh wacht.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:52 schreef Muis006 het volgende:
Sommigen weten het ook goed te maskeren. Zoals Wilders.
Oh wacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze waren op vakantie naar Club Mermaid in Turkije en zijn nu aan de schijt van het eten daar![]()
Ik kom echt niet meer bij
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Oh god oh god oh god, ik zie net foto's bij iemand op het profiel op FB, die slaan echt alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze waren op vakantie naar Club Mermaid in Turkije en zijn nu aan de schijt van het eten daar![]()
Ik kom echt niet meer bij!!
That's all folks!
Oh god oh god oh god, ik zie net foto's bij iemand op het profiel op FB, die slaan echt alles
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Vertel me alsjeblieft dat die mensen heel veel humor en zelfspot hebben en dit niet serieus als mooi bedoelt isquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik vraag me echt af waarom die foto's zichtbaar zijn voor iedereen.
Waarom willen die mensen dat ?
Graag. Anders sta ik binnen no-time op mijn hoofd ofzo.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:41 schreef oh-oh het volgende:
De foto's bij Club Mermaid zal ik jullie besparen![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, wil je de link naar haar profiel?quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblieft dat die mensen heel veel humor en zelfspot hebben en dit niet serieus als mooi bedoelt is
quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:41 schreef oh-oh het volgende:
De foto's bij Club Mermaid zal ik jullie besparen![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iK BLIJF ER ECHT IN, HELP![]()
![]()
![]()
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb tranen in mn ogen
( Groucho Marx )
ho ho hoooooo ik ken haar niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit meen je toch niet.En jij kent haar? OMG.
Ok, excuus. En ik ben blij voor je.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ho ho hoooooo ik ken haar niet.
Ik ken iemand die haar kent![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ok, excuus. En ik ben blij voor je.
Schitterend aanbod, maar laten we dat onderwerp snel afsluiten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:05 schreef oh-oh het volgende:
Maak een rubriek over haar.
Wil je dr link?
Godver, ik blijf bijna hangen in m'n mandarijntjesquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:14 schreef oh-oh het volgende:
Kakhiel luistert ook 3FM denk ik
![]()
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:37 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ze waren op vakantie naar Club Mermaid in Turkije en zijn nu aan de schijt van het eten daar![]()
Ben maar blijquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ho ho hoooooo ik ken haar niet.
Ik ken iemand die haar kent![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
WtfWie zijn die mensen in hun handen?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:04 schreef DeZwabber het volgende:
Eigenlijk moeten er dit soort plaatjes van gemaakt worden![]()
[ afbeelding ]
misschien vanavond
quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:04 schreef DeZwabber het volgende:
Eigenlijk moeten er dit soort plaatjes van gemaakt worden![]()
[ afbeelding ]
misschien vanavond
Help......zijn er echt mensen die zoiets plaatsen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze waren op vakantie naar Club Mermaid in Turkije en zijn nu aan de schijt van het eten daar![]()
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie gaat er mee naar Club Mermaid?
( Groucho Marx )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )
( Groucho Marx )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
( Groucho Marx )
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:07 schreef oh-oh het volgende:
Dafuq?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:07 schreef oh-oh het volgende:
What the hellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
IK KAN NIET MEER STOPPEN MET KIJKENquote:
Hij bleef neutraal naar Linda toequote:Op maandag 15 oktober 2012 16:19 schreef Muis006 het volgende:
Hallohallo Pisces do you copy? Ik heb Linda achter het raam gezien over.
Ik zie mogelijkheden!quote:
Ik snap ineens waarom ze in dit programma zitquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:57 schreef Muis006 het volgende:
Pisc, ik zat echt door mijn vingers te kijken tijdens de Henrieke stukjesgottegottegot wat ongemakkelijk.
Ik ken mensen die zelfs zo'n kuttaart niet eens in elkaar kunnen draaien. Dan is de bodem niet hard genoeg ofzoquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:54 schreef Muis006 het volgende:
Ja met die ranzige Dr. Kutker kwarktaartlui kreng, ze ken niet eens een fatsoenlijke taart bakken!
Ik doe alsof ik deze post niet gelezen heb.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken mensen die zelfs zo'n kuttaart niet eens in elkaar kunnen draaien. Dan is de bodem niet hard genoeg ofzo
Ik vind hem ook eigenlijk te knap voor Henrieke, máár wederom begrijp ik waarom hij met dit programma mee wilde doenquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:00 schreef Muis006 het volgende:
Rick Jan ook met zijn "mja mja afwachten"
Damnik bedoel, je hoeft er niet meteen op te springen maar een beetje interesse tonen is toch niet teveel gevraagd?
Ja van die "oh ehm, ik haalde hem een half uur te vroeg uit de koelkast, ik doe altijd maar wat, het mislukt meestal ook" typesquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik doe alsof ik deze post niet gelezen heb.
Weet je wat ik ook heel erg vind, mannen die nooit een complimentje gevenquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:00 schreef Muis006 het volgende:
Rick Jan ook met zijn "mja mja afwachten"
Damnik bedoel, je hoeft er niet meteen op te springen maar een beetje interesse tonen is toch niet teveel gevraagd?
Ja kloptquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet je wat ik ook heel erg vind, mannen die nooit een complimentje gevenIk weet even niet wat zijn teksten in het begin zijn geweest. Barrie zei wel dat ze zo vrolijk in het filmpje was, enzo. Maar Rick Jan?
goh pisces. staat je avatar er weer.leuk.bij vandaag.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet je wat ik ook heel erg vind, mannen die nooit een complimentje gevenIk weet even niet wat zijn teksten in het begin zijn geweest. Barrie zei wel dat ze zo vrolijk in het filmpje was, enzo. Maar Rick Jan?
hey muis. Krijg gewoon altijd een glimlach op mn gezicht.als.ik je zie en.zou je gewoon t liefst.een.blokje kaas toestoppen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja kloptheaven forbid dat je een lieve opmerking maakt!
Ik mis die jongen met de oorbel
Zie je zo moet hetquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:21 schreef gomi het volgende:
[..]
hey muis. Krijg gewoon altijd een glimlach op mn gezicht.als.ik je zie en.zou je gewoon t liefst.een.blokje kaas toestoppen.
Ik snap nog steeds niet waarom mensen ernaar kijkenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap ineens waarom ze in dit programma zit
Boer zoekt vrouwquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:27 schreef gomi het volgende:
[..]
ik doe.mn best
hadden.jullie t over boer.zoekt vrouw? of gewoon mannen in t algemeen?
hehe die.boeren in t programma.zijn vaak een.beetje onbeholpenquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Boer zoekt vrouw
Maar nu je het zegt...
Ik kijk alleen al voor de boerderijen en hoe ze daar wonen en het bedrijf runnenquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom mensen ernaar kijken
Oh echt, met z'n 3 en!quote:
Ohhhhhhhhhhhhhhhquote:
En hij is erg lekker!quote:
En nu ligt ie zeker knockout te tukken?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:02 schreef oh-oh het volgende:
Sjon was om 4 uur wakker en vond het nodig mij daar deelgenoot in te maken
Hmm ja in principe alles van van der Heijden behalve Tonio MAAR ik wil echt ff boekenstop.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik twijfel of het iets van van der Heijden was... Ja dat van die nieuwe boekenkastIk moet ook niks kopen, want het is hier ook proppen, en de kast die ik wilde heeft Ikea niet meer. Eigenlijk moet ik ook niks kopen tot er nieuwe planken zijn om vol te proppen. Anders maar gewone spulletjes hunten.
Is Sjon soms op dreef door de wind of valt het mee bij jullie?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:49 schreef oh-oh het volgende:
Hier waait het nu pas , vanmorgen nog niet, ik heb geen idee wat er nu weer mis is op planeet Sjon. Zaterdagochtend heeft ie ook lopen klootviolen, zondag waren de nichtjes eerder op als de hond en maandagochtend heb ik er denk ik sowieso zelf doorheen geslapen![]()
Alrighty!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmm ja in principe alles van van der Heijden behalve Tonio MAAR ik wil echt ff boekenstop.
Concert vrijdag?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:52 schreef oh-oh het volgende:
Vanavond bezoek, dus dat wordt ook weer een late, en dan woensdag en donderdagavond hopelijk niks en een beetje rust en dan vrijdag naar DelftMaar ik heb wel vrijdag en maandag vrij genomen
Chakaquote:
Whehe. Ik ben hier ook weer traag. Al gaat het altijd lekkerderder in de winter. Sjee we gaan alweer gewoon richting het einde van het jaar, voor m'n gevoel hebben we elkaar gister hier gelukkig nieuwjaar gewenstquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet trouwens maar weer eens flink gaan lezen, mn Goodreadschallenge is wel echt een MEGAfaal geworden
Tof, ik denk ook dat zoiets alle kanten uit kan gaan, maar volgens mij is het haske gaaf!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chaka![]()
Ik zal eerlijk zeggen, ik weet niet of ik het echt ga trekken hoor, anderhalf uur van dat gegil.
Maar ze heeft een paar nummers die ik echt onwijs cool vind.
Sweet Thing en Tell me something good![]()
Ik ben nog nooit naar zo een concert geweest denk ik
Gaan ze maar mee naar de Winnerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil er nog niet aan denken![]()
Mn familie loopt alweer over mijn verjaardag te eikelen![]()
Ik wil eigenlijk gewoon naar de Winner die dag
Nja, ze is echt heel goed en het is een echte diva en klassieker, dus sowieso mooi voor mn been there done that lijstje, het is es wat anders, normaal ga ik alleen nog maar naar concerten van mensen waar ik echt hele erge grote fan van ben. Ik ken haar vooral via Prince. Ik heb 1 cd van dr, een greatest hits, en die heb ik nu een week en 0 keer geluisterd nogquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tof, ik denk ook dat zoiets alle kanten uit kan gaan, maar volgens mij is het haske gaaf!
quote:
Sleehakken zijn tofquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik zat vanochtend in de bus met iemand die bij de Schoenenreus werkt, daar kom ik nou werkelijk nooit![]()
en die had zulke leuke sleehak laarsjes aan. Van bij hun, nu in de sale, en met personeelskorting nog maar 12 euro. Ze ging gelijk ff voor me kijken en een paar apart zetten , 38 was er niet meer maar 39 wel, dus die ga ik tussen de middag ff halen ( als het droog is that is
).
en een VVV-bon of een modecheque?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ja er zou toch een nationale bon moeten zijn, net als voor andere dingen. Beetje kut als ik speciaal langs die kapsalon moet om daar een bon te scoren. Ik bel straks wel ff.
Als ik geen bon geef besteed ze het anders, voor iets 'nuttigs', boodschappen ofzo![]()
Dr maquote:
Oh ja die fashioncheques van die kutreclame, maar die zou je alleen om die hoerige reclame al niet kopen toch?quote:
Thanks Bos! Ik ga eens kijken straks, wie weet kan dat!quote:
Ach dan zou ik om diezelfde reden Zalandooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo negerenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja die fashioncheques van die kutreclame, maar die zou je alleen om die hoerige reclame al niet kopen toch?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:48 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh, Aldi heeft binnenkort een redelijk leuke lamp voor in de woonkamer in het krantje, maar 80 eur. Dat kan bij Ikea wel iets goedkoper
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:49 schreef Bos81 het volgende:
Van de week kwam Jack zelfs in mijn droom voor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:49 schreef Bos81 het volgende:
Of die C1000 reclames met Cas Janssen en Jack Wouters![]()
![]()
Van de week kwam Jack zelfs in mijn droom voor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind zo'n ronde bol (jaren '60?) heel leuk, maar die zijn zo duur. En om het voorlopig te overbruggen dacht ik 'oh Aldi, mooie prijs' Mwaahquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]Die zag ik ook ja.
Lelijk vond ik m.
Ik ben op zoek naar een staande lamp voor in de kamer, ik wil er zo een in de vorm van een spotlight, of zo een industriele kap er op.
Maar lastig te vinden en duuuuuur
Zo een op zo een boog? Die vind ik leuk maar kan ik nergens zettenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind zo'n ronde bol (jaren '60?) heel leuk, maar die zijn zo duur. En om het voorlopig te overbruggen dacht ik 'oh Aldi, mooie prijs' Mwaah
Alle leuke lampen zijn idd snel duur.
Ja met boog!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo een op zo een boog? Die vind ik leuk maar kan ik nergens zetten
Ja en het is goed als je carriere wat in het slob dreigt te raken..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Ik zat laatst te denken, je bent eik wel gek als je als BN'er nee zegt tegen een reclame. Dat tikt vermoedelijk toch wel lekker aan.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja met boog!
Het lijkt me ook zo vreselijk onpraktisch, volgens mij knal ik met m'n kop zo tegen dat ding aan als ik dan op ga staan
Ja ik denk dat je ook een groot vrijstaand huis moet hebben om een beetje lekker te leven om die lamp heen. Zo'n mega woonkamer met heel veel lege loopruimte en veel hoekjes (tv/lees/relax/eet).quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik vind ze altijd mooi staan op foto's maar ik denk dan ook gelijk dat die hoerenlamp wel mega in de weg staat idd, behalve bij Roel van Velzen
Oh ff zoeken, ik heb hem al weggeklikt. 120 geloof ik.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat je ook een groot vrijstaand huis moet hebben om een beetje lekker te leven om die lamp heen. Zo'n mega woonkamer met heel veel lege loopruimte en veel hoekjes (tv/lees/relax/eet).
Heel tof, maar niet praktisch, of je moet hem met een pink aan de kant kunnen duwen![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:13 schreef oh-oh het volgende:
Dank, ff opgeslagen, mochten ze er op staan dat ik mn verjaardag vier dan kopen ze ook maar es een goed kado for a change
Ik herken het helemaal niet, maar ik heb dan ook kritische vrienden/familie denk ik, die vragen echt specifiek wat ik wil hebben, óf ze maken iets zelf, maar een oude bon krijg ik nooitquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat doorgeven van cadeaus blijft van alle tijden.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik geef ze niet door. Als mijn moeder weer met van die godvergevense rotzooi aan komt kakken neemt ze het maar fijn mooi mee naar huis weerGa ik mijn vrienden toch niet mee lastig vallen.
Of ze zijn gewoon heel geraffineerd met doorgeven.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik herken het helemaal niet, maar ik heb dan ook kritische vrienden/familie denk ik, die vragen echt specifiek wat ik wil hebben, óf ze maken iets zelf, maar een oude bon krijg ik nooit
Ho ja dat was mn vader hoor, niet dat loederquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Maar laatst hadden ze toch wel leuke dingen gekocht, wat lekkers ook enzo, ze kunnen het wel!
Neuh, de dingen die ik vraag hebben ze echt never nooit in huis liggen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Of ze zijn gewoon heel geraffineerd met doorgeven.
Ik moet hardop lachen nuquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ho ja dat was mn vader hoor, niet dat loeder![]()
Zondag kreeg ik een KV treinkaartje van hem. Hij geeft ook vaak geld. Over hem heb ik geen klachten
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh, de dingen die ik vraag hebben ze echt never nooit in huis liggen.![]()
Maar ik vind het wel sneu, m'n zus schuift wel vaak spullen door, 'oh ik doe er niks mee, wil jij het hebben'. Dan denk ik 'nou lekker dan, dat heb je cadeau gekregen'. Maar ja
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik heb mn zusje boeken meegegeven zaterdag waar ik vanaf moest
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Van die ICI Paris bonnen geef ik ook meteen weg. Kutwinkels met hun stinkzooi
Ja ik heb ook liever een nieuwe auto ipv een boekenbon, maar jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou ik heb duizend keer liever geld dan zo een stomme bon.
quote:
Nee maar mn moeder koopt lelijke theedoeken terwijl ik er al veel te veel heb, of onderbroeken waar mijn oma nog niet dood in gevonden zou willen worden of fucking pyjama's terwijl ik al sinds mijn dertiende of zo geen pyjama meer gedragen heb. Dat is gewoon echt lamequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik heb ook liever een nieuwe auto ipv een boekenbon, maar jaNah ik ben al snel blij, een leuk zelfgemaakt dingetje kan ik ook goed waarderen. Het hoeft (en kan) niet altijd mijn smaak zijn.
Moeders moeten wel wat beter weten, ja. Daar zou ik ook niet blij van worden, ook omdat ze heel goed weet dat ik dat soort dingen zelf moet kiezen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee maar mn moeder koopt lelijke theedoeken terwijl ik er al veel te veel heb, of onderbroeken waar mijn oma nog niet dood in gevonden zou willen worden of fucking pyjama's terwijl ik al sinds mijn dertiende of zo geen pyjama meer gedragen heb. Dat is gewoon echt lame
Die onderbroeken ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:59 schreef oh-oh het volgende:
Haar probleem is echt dat ze altijd dingen koopt die ze zelf erg leuk vindt
Beep beep motherfuckerquote:
Ja duh, vaders hebben geen verstand van slipsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:04 schreef oh-oh het volgende:
Mijn vader compenseert altijd.
Met cash, helemaal prima
Bij mijn vader zeg ik niet eens meer dat ik iets wil of zo want hij trekt meteen zn beurs en dat vind ik ook weer zo sneuquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja duh, vaders hebben geen verstand van slips
Al heeft je moeder dat in deze ook niet nee![]()
Mijn vader doneert ook altijd met cash. M'n moeder zegt dan 'oh ga je nu laarzen kopen, zijn ze lekker warm voor de winter, dan betaal ik wel, hoeveel was je kwijt'.
Die heeft zo'n prachtig grijs dekje over het koppiequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind teckels echt bijna altijd stom, felle opdonders zijn het maar, en met van die onhandige lijven![]()
Gisteren heb ik wel eindelijk een van de twee leuke bejaarde teckels van hier om de hoek es gekiekt.
[ afbeelding ]
Het is ook zoveel grijs, dat ik al even dacht dat het misschien gewoon zo'n vroeg-grijs-geval was. Net als mensen die op hun 30e al grijs worden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:11 schreef oh-oh het volgende:
Ja net als Bruno.
Alleen is deze veel minder oud dan ik dacht.
Bruno is 17, ik dacht dat deze ook zo tegen die leeftijd zou zijn maar ze is 12
Of kaal. Mijn pa begon al te kalen op zijn 17e..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is ook zoveel grijs, dat ik al even dacht dat het misschien gewoon zo'n vroeg-grijs-geval was. Net als mensen die op hun 30e al grijs worden.
Heb je nog een reactie op die foto's van gister die je doorgestuurd hebt?
Woehquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of kaal. Mijn pa begon al te kalen op zijn 17e..Gelukkig heb ik haar van mijn moeder
Ik word altijd zo vreselijk vrolijk van dat liedje, het gaat me nooit vervelenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:00 schreef Bos81 het volgende:
Oh-Oh nu moet ik ook Breakfast at Tiffany;s luisteren![]()
Ook 1 van mijn one-hit wonders favo (Nummer 1 is denk ik toch wel Guano Apes met OPen Your Eyes )
Oh die zijn leuk!quote:
GRATIES gekregen! Nee 5 eur inclusief korting en nog een korting. Zo gaat dat meestal bij die winkelsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:08 schreef oh-oh het volgende:
Mag jij raden wat ik er voor betaald heb
Welke kleur was er nog meer?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben trouwens toch maar voor de zwarte gegaan, ze zijn al gekleurd zat. Ondanks de beige hak, remember dat ik dat bij die Zalando meuk zo stom vond, bij deze vond ik het in het echt dus meevallen
Bruin of zwart, ik ken die vrouw van in de bus en die had vanmorgen de bruine aan, die had ze gelijk voor me apart gezet en me gebeld dat ze er nog warenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke kleur was er nog meer?
Die beige hak zie ik nu pas omdat jij het zegt, ze zijn haske leuk
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Somebody wants my sandwich:
[ afbeelding ]
Uhuh, alleen zijn kuifje is wat zachter geel, en hij heeft op zijn wangen twee witte streepjesquote:
Meestal zijn ze gespikkelder met wit of zo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh, alleen zijn kuifje is wat zachter geel, en hij heeft op zijn wangen twee witte streepjes
quote:
Whehehe, wil er wel eens een rondje doen want er zitten best leuke winkeltjes. Was in eerste instantie op zoek naar theewinkels in Nederland, want in Rotterdam heb je de Simon Levelt en Theemaas en dat is het. In Amsterdam zitten er een stuk of tienquote:
Tofquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehehe, wil er wel eens een rondje doen want er zitten best leuke winkeltjes. Was in eerste instantie op zoek naar theewinkels in Nederland, want in Rotterdam heb je de Simon Levelt en Theemaas en dat is het. In Amsterdam zitten er een stuk of tien
Leukquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tof
Mijn schoonzusje studeert in Amsterdam en die kent er ook wat geloof ik, zal ik eens vragen naar ervaringen?
Hmmm nee. Ja Queen Bee in Woensel is officieel ook een Tearoom dacht ik maar dat vind ik meer een gewoon restaurant.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:13 schreef Bos81 het volgende:
Ik weet er in Eindhoven 2 (of je moet de DE ook meetellen, dan zijn het er 3) .
Maar ik denk echt wel dat het er meer dan 2 zijn, weet jij er misschien een paar Muis?
Ik bedoel meer thee winkels zoals de Levelt in de Heuvel en de Kaldi vlak bij de Catherina Kerk. Ik dacht tenminste dat bij die DE op de nwe Emma Singel/Admirant ook een winkelgedeelte zat waar ze thee verkopen, maar ik ben daar nooit binnen geweest..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hmmm nee. Ja Queen Bee in Woensel is officieel ook een Tearoom dacht ik maar dat vind ik meer een gewoon restaurant.
Ja klopt, om het hoekje in de winkel zit een koffie/theegedeelte.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer thee winkels zoals de Levelt in de Heuvel en de Kaldi vlak bij de Catherina Kerk. Ik dacht tenminste dat bij die DE op de nwe Emma Singel/Admirant ook een winkelgedeelte zat waar ze thee verkopen, maar ik ben daar nooit binnen geweest..![]()
Oy vey, ik had een brain fart.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:21 schreef oh-oh het volgende:
Een tearoom is geen theewinkel johMuis toch
quote:
Ik krab hem wel gewoon losjes, die snotjes. Een ezelsoor is voorgoed verpestquote:
met wat voor saus?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
De lasagna staat in oven, mohhhhhhh Gertje
Die teunske?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:38 schreef oh-oh het volgende:
Wij gaan dalijk mijn gewonnen waardebon spenderen bij de leuke friterie hier
Alleen al om die naam zou ik er snackerij willen halenquote:
quote:
Tuut is zak jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alleen al om die naam zou ik er snackerij willen halen
Wat betekent die naam ook alweer? Het winkeltje van Teuntje? Het zakje van Teuntje?![]()
![]()
Klinkt lekker, maar mij te veel verschillende ingredienten..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/allerhan(...)gne-van-jamie-oliver
Deze Bos, maar dan iets aangepast.
Mij lukt dat wel hoor. iig wel met spinazie. Met kip en gehakt heb ik idd meer moeite..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:50 schreef oh-oh het volgende:
1 portie lasagna maken is echt geen doen denk ik hoor. Ik maak altijd een schaal en dan hopla porties in de vriezert. Maar ik moet eerst weer es vriezerporties gaan eten want die zit echt tjokvol. Ik zag goulash, zuurvlees, ovenschotel, vegapasta en garnalencurry staan gisteren
Het was zaterdag nieuwe maan. Ik denk dat Sjon een van die honden is die daar sterk op reageert.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:49 schreef oh-oh het volgende:
Hier waait het nu pas , vanmorgen nog niet, ik heb geen idee wat er nu weer mis is op planeet Sjon. Zaterdagochtend heeft ie ook lopen klootviolen, zondag waren de nichtjes eerder op als de hond en maandagochtend heb ik er denk ik sowieso zelf doorheen geslapen![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Het was zaterdag nieuwe maan. Ik denk dat Sjon een van die honden is die daar sterk op reageert..
Ik heb er net een boekje voor gevondenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben begonnen aan mn round robin boekje maar ik zoek nog een echt knutselproject voor erin.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:59 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik heb er net een boekje voor gevonden
Dan wil ik er wel eens hamblokjes of spekreepjes doorheen doen. Lasagne zelf heb ik nooit voor mezelf 1 vega portie gemaakt.De Caneloni vorige week was wel vega en die heb ik gewoon in 1 keer opgemaakt (ja afgezien van wat kleine restjes in de pan)...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Oh dan maak je m echt vega? Spinazie doe ik juist met kip of zalm dan weer.
Vega vind ik lastig om kleine portie te maken omdat ik er dan tig verschillende groentes voor koop.
Ik ben nu van de curry trouwens, ik had een geniale pot currypasta , van de Aldi nog wel, ik dacht dat het niks zou zijn, maar echt, ik kan er alle kanten mee op, met kip, garnalen, vega, gisteren had ik koolvis erin, en hij kan van heeeeeeel pittig tot redelijk. Echt dope shizzle!
Wat heeft Chico toch een heerlijke uitkijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |