SPOILER: Thee zettenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GeschiedenisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ProductieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TheesoortenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TheeceremoniesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All she wants and needs is just a little taste..![]()
De thee die ik had besteld is vandaag aangekomen.
Die pu erh thee ruikt echt heel vreemd
All she wants and needs is just a little taste..![]()
Is hij wel lekker?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:57 schreef Luxuria het volgende:
Die pu erh thee ruikt echt heel vreemd![]()
Ik heb nog niet geproefd..
Ik zit hier nu aardig te knoeien met mijn groene thee..
Eerst over mijn kleren en nu over het bureau
[ Bericht 16% gewijzigd door Luxuria op 13-10-2012 15:21:34 ]All she wants and needs is just a little taste..![]()
Oeh, thee topic!![]()
M`n lievelings thee ligt weer in de schappen!Winterthee van Orient Sunset.
Gelijk maar 10 pakjes ingeslagen
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
Gewoon doorzuipen, het went.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:57 schreef Luxuria het volgende:
Die pu erh thee ruikt echt heel vreemd
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil![]()
Gave poster in de OP, weet iemand waar die verkrijgbaar is
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Nee maar is wel heel makkelijk zelf te maken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:41 schreef Adelante het volgende:
Gave poster in de OP, weet iemand waar die verkrijgbaar isI solemnly swear i'm up to no good![]()
Die had ik gevonden in een winkeltje op Etsyquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:41 schreef Adelante het volgende:
Gave poster in de OP, weet iemand waar die verkrijgbaar is![]()
![]()
Kuding betekent bitternagel, en het is dan ook een goed bittere thee. Niet vies bitter zoals te lang of the heet getrokken thee, maar lekker.🐙![]()
Hm is een poging waard dus. En idd groene thee getrokken met kokend water is niet te zuipen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:21 schreef DeZwabber het volgende:
Kuding betekent bitternagel, en het is dan ook een goed bittere thee. Niet vies bitter zoals te lang of the heet getrokken thee, maar lekker.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Heb em bij een theewinkel in Rotterdam vandaan, www.theemaas.nl Ze hebben er best veel.
Hij is wel 17,50 of zo per ons, geen idee of er andere winkels zijn die iets vergelijkbaars hebben voor minder.
Vind het wel tof, lekker die grote blikken die hij daar heeft staan ruiken. Had van deze een halve ons gehaald omdat hij duur was, maar ik denk dat ik gewoon een ons haal want hij is best lekker, en je gebruikt wat minder dan normaal.
[ Bericht 32% gewijzigd door DeZwabber op 15-10-2012 02:03:14 ]🐙![]()
Dat doet me denken, is het niet hendig om een lijstje in de OP te hebben met theewinkels per stad / regio? Ik bedoel, iedereen kan wel een Simon Levelt vinden, maar juist die andere winkels die je niet zo een twee drie op kan zoeken lijken me wel leuk om bij de hand te hebben.🐙![]()
quote:![]()
![]()
Volgens mij staat die in het vorig topic ook nog in groter formaat
Door Crientj gevonden.All she wants and needs is just a little taste..![]()
Goed idee.quote:Op maandag 15 oktober 2012 02:13 schreef DeZwabber het volgende:
Dat doet me denken, is het niet hendig om een lijstje in de OP te hebben met theewinkels per stad / regio? Ik bedoel, iedereen kan wel een Simon Levelt vinden, maar juist die andere winkels die je niet zo een twee drie op kan zoeken lijken me wel leuk om bij de hand te hebben.
Ik kan de OP niet meer aanpassen, maar we kunnen wel alvast een lijstje maken als iedereen die een winkel weet die even doorgeeft
Kan iemand ook misschien een banner maken? Ik ben niet zo'n held op dat gebied
Met thee koken heb ik wel vaker gehoord.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:28 schreef Mylene het volgende:
Bij Masterchef Australië zag ik vorige week van die mooie theeblikken. Moesten ze met thee koken.
Hoe zou je dat kunnen verwerken in een gerecht? Ben ik wel benieuwd naar.All she wants and needs is just a little taste..![]()
Banners maken voor fok is een beetje wat ik doe, dus dat moet geen probleem zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:39 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Goed idee.
Ik kan de OP niet meer aanpassen, maar we kunnen wel alvast een lijstje maken als iedereen die een winkel weet die even doorgeeft
Kan iemand ook misschien een banner maken? Ik ben niet zo'n held op dat gebied
Yes, even een lijstje maken voor de volgende OP maar alvast
🐙![]()
Linkje naar de aflevering: http://www.net5.nl/progra(...)tralia-aflevering-39quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:40 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Met thee koken heb ik wel vaker gehoord.
Hoe zou je dat kunnen verwerken in een gerecht? Ben ik wel benieuwd naar.![]()
![]()
Thee trekken in water dat je gebruikt, heb ook wel eens gezien dat ze thee-ijs maken door er matcha poeder in te mengen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:40 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Met thee koken heb ik wel vaker gehoord.
Hoe zou je dat kunnen verwerken in een gerecht? Ben ik wel benieuwd naar.🐙![]()
Deze moet er ook bij, of in elk geval iets Engelsquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Banners maken voor fok is een beetje wat ik doe, dus dat moet geen probleem zijn.
Shine bright like a diamond.![]()
Nice!!quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Banners maken voor fok is een beetje wat ik doe, dus dat moet geen probleem zijn.
We zullen zien wat we kunnen doenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:22 schreef June. het volgende:
[..]
Deze moet er ook bij, of in elk geval iets Engels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga er later vanavond naar kijken, zit nu bij een vriend thuis een 3D printer te calibreren dus zit met mijn gedachten ergens anders
🐙![]()
Ik ben nu chinese jasmijnthee aan het drinken die ik heb gekregen van mijn baas.
Best lekker
Het is wel echt goed te merken dat die chinese thee veel beter is dan die pickwick en liptonthee enzo.
Deze thee is zo glashelder en er komt totaal geen aanslag in het glas.All she wants and needs is just a little taste..![]()
Het theetopic wordt al mooi.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
![]()
Welkom bij het grote theetopic!
Hierin kan alles met betrekking tot thee besproken worden.
Ten eerste: thee is lekker![]()
Ten tweede:SPOILER: Thee zettenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GeschiedenisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ProductieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TheesoortenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TheeceremoniesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙![]()
Ja! Leuk gemaakt!!quote:![]()
Ik vind alleen dat onderste plaatje er een beetje gek uitzien omdat dat niet recht onder elkaar staat, of ligt dat aan mij?All she wants and needs is just a little taste..![]()
Komt omdat die foto van dat lijstje niet precies 640 pixels breed is, de standaard afbeeldingbreedte van Fok.🐙![]()
Maar goed, in het kader van een lijstje maken met theewinkels, bij welke thee winkels halen jullie je thee? Web of fysieke winkels.
Rotterdam:
Simon Levelt
Beurstraverse 19
Dille & Kamille
Korte Hoogstraat 22-24
Theemaas
Karel Doormanstraat 469🐙![]()
Ik heb alleen thee op internet besteld.
Volgens mij zit hier nergens in de buurt een fysieke winkel, voor zover ik weet.All she wants and needs is just a little taste..![]()
Hier staan waar alle vestigingen van Kaldi liggen:
http://www.winkels-nederl(...)offie--en--thee.html
Roermond:
Koffie thee winkel
Schoenmakersstraat 10All she wants and needs is just a little taste..![]()
Hij zet ook echt thee in een Kamenstein fluitketel met draaiende raketjes
Krengen zijn bijna niet meer te krijgen en duur, maar wel schitterend
🐙![]()
Thee
Omdat ik op het werk veel thee drink en daar de smaken en keus mwa en beperkt is, drink ik daar enkel zakjes die ik dan zelf haal Thuis wel ik wel regelmatig losse thee drinken.
Vandeweek maar een keer kijken bij de Kaldi of de Levelt en mezelf een keer verwennen en verrijken met iets nieuws"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Losse thee is echt een verrijking!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:08 schreef Bos81 het volgende:
Thee
Omdat ik op het werk veel thee drink en daar de smaken en keus mwa en beperkt is, drink ik daar enkel zakjes die ik dan zelf haal Thuis wel ik wel regelmatig losse thee drinken.
Vandeweek maar een keer kijken bij de Kaldi of de Levelt en mezelf een keer verwennen en verrijken met iets nieuws
En binnen de kortste keren heb je een rij blikken met thee en een la vol thee-eierenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:34 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Losse thee is echt een verrijking!
🐙![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:34 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Losse thee is echt een verrijking!Ik ben niet geheel onbekend met losse thee, maar drink het eigenlijk veul te weinig...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En binnen de kortste keren heb je een rij blikken met thee en een la vol thee-eieren"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: