Ik ken mensen die zelfs zo'n kuttaart niet eens in elkaar kunnen draaien. Dan is de bodem niet hard genoeg ofzoquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:54 schreef Muis006 het volgende:
Ja met die ranzige Dr. Kutker kwarktaartlui kreng, ze ken niet eens een fatsoenlijke taart bakken!
Ik doe alsof ik deze post niet gelezen heb.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken mensen die zelfs zo'n kuttaart niet eens in elkaar kunnen draaien. Dan is de bodem niet hard genoeg ofzo
Ik vind hem ook eigenlijk te knap voor Henrieke, máár wederom begrijp ik waarom hij met dit programma mee wilde doenquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:00 schreef Muis006 het volgende:
Rick Jan ook met zijn "mja mja afwachten"
Damnik bedoel, je hoeft er niet meteen op te springen maar een beetje interesse tonen is toch niet teveel gevraagd?
Ja van die "oh ehm, ik haalde hem een half uur te vroeg uit de koelkast, ik doe altijd maar wat, het mislukt meestal ook" typesquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik doe alsof ik deze post niet gelezen heb.
Weet je wat ik ook heel erg vind, mannen die nooit een complimentje gevenquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:00 schreef Muis006 het volgende:
Rick Jan ook met zijn "mja mja afwachten"
Damnik bedoel, je hoeft er niet meteen op te springen maar een beetje interesse tonen is toch niet teveel gevraagd?
Ja kloptquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet je wat ik ook heel erg vind, mannen die nooit een complimentje gevenIk weet even niet wat zijn teksten in het begin zijn geweest. Barrie zei wel dat ze zo vrolijk in het filmpje was, enzo. Maar Rick Jan?
goh pisces. staat je avatar er weer.leuk.bij vandaag.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet je wat ik ook heel erg vind, mannen die nooit een complimentje gevenIk weet even niet wat zijn teksten in het begin zijn geweest. Barrie zei wel dat ze zo vrolijk in het filmpje was, enzo. Maar Rick Jan?
hey muis. Krijg gewoon altijd een glimlach op mn gezicht.als.ik je zie en.zou je gewoon t liefst.een.blokje kaas toestoppen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja kloptheaven forbid dat je een lieve opmerking maakt!
Ik mis die jongen met de oorbel
Zie je zo moet hetquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:21 schreef gomi het volgende:
[..]
hey muis. Krijg gewoon altijd een glimlach op mn gezicht.als.ik je zie en.zou je gewoon t liefst.een.blokje kaas toestoppen.
Ik snap nog steeds niet waarom mensen ernaar kijkenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap ineens waarom ze in dit programma zit
Boer zoekt vrouwquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:27 schreef gomi het volgende:
[..]
ik doe.mn best
hadden.jullie t over boer.zoekt vrouw? of gewoon mannen in t algemeen?
hehe die.boeren in t programma.zijn vaak een.beetje onbeholpenquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Boer zoekt vrouw
Maar nu je het zegt...
Ik kijk alleen al voor de boerderijen en hoe ze daar wonen en het bedrijf runnenquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom mensen ernaar kijken
Oh echt, met z'n 3 en!quote:
Ohhhhhhhhhhhhhhhquote:
En hij is erg lekker!quote:
En nu ligt ie zeker knockout te tukken?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:02 schreef oh-oh het volgende:
Sjon was om 4 uur wakker en vond het nodig mij daar deelgenoot in te maken
Hmm ja in principe alles van van der Heijden behalve Tonio MAAR ik wil echt ff boekenstop.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik twijfel of het iets van van der Heijden was... Ja dat van die nieuwe boekenkastIk moet ook niks kopen, want het is hier ook proppen, en de kast die ik wilde heeft Ikea niet meer. Eigenlijk moet ik ook niks kopen tot er nieuwe planken zijn om vol te proppen. Anders maar gewone spulletjes hunten.
Is Sjon soms op dreef door de wind of valt het mee bij jullie?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:49 schreef oh-oh het volgende:
Hier waait het nu pas , vanmorgen nog niet, ik heb geen idee wat er nu weer mis is op planeet Sjon. Zaterdagochtend heeft ie ook lopen klootviolen, zondag waren de nichtjes eerder op als de hond en maandagochtend heb ik er denk ik sowieso zelf doorheen geslapen![]()
Alrighty!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmm ja in principe alles van van der Heijden behalve Tonio MAAR ik wil echt ff boekenstop.
Concert vrijdag?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:52 schreef oh-oh het volgende:
Vanavond bezoek, dus dat wordt ook weer een late, en dan woensdag en donderdagavond hopelijk niks en een beetje rust en dan vrijdag naar DelftMaar ik heb wel vrijdag en maandag vrij genomen
Chakaquote:
Whehe. Ik ben hier ook weer traag. Al gaat het altijd lekkerderder in de winter. Sjee we gaan alweer gewoon richting het einde van het jaar, voor m'n gevoel hebben we elkaar gister hier gelukkig nieuwjaar gewenstquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet trouwens maar weer eens flink gaan lezen, mn Goodreadschallenge is wel echt een MEGAfaal geworden
Tof, ik denk ook dat zoiets alle kanten uit kan gaan, maar volgens mij is het haske gaaf!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chaka![]()
Ik zal eerlijk zeggen, ik weet niet of ik het echt ga trekken hoor, anderhalf uur van dat gegil.
Maar ze heeft een paar nummers die ik echt onwijs cool vind.
Sweet Thing en Tell me something good![]()
Ik ben nog nooit naar zo een concert geweest denk ik
Gaan ze maar mee naar de Winnerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil er nog niet aan denken![]()
Mn familie loopt alweer over mijn verjaardag te eikelen![]()
Ik wil eigenlijk gewoon naar de Winner die dag
Nja, ze is echt heel goed en het is een echte diva en klassieker, dus sowieso mooi voor mn been there done that lijstje, het is es wat anders, normaal ga ik alleen nog maar naar concerten van mensen waar ik echt hele erge grote fan van ben. Ik ken haar vooral via Prince. Ik heb 1 cd van dr, een greatest hits, en die heb ik nu een week en 0 keer geluisterd nogquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tof, ik denk ook dat zoiets alle kanten uit kan gaan, maar volgens mij is het haske gaaf!
quote:
Sleehakken zijn tofquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik zat vanochtend in de bus met iemand die bij de Schoenenreus werkt, daar kom ik nou werkelijk nooit![]()
en die had zulke leuke sleehak laarsjes aan. Van bij hun, nu in de sale, en met personeelskorting nog maar 12 euro. Ze ging gelijk ff voor me kijken en een paar apart zetten , 38 was er niet meer maar 39 wel, dus die ga ik tussen de middag ff halen ( als het droog is that is
).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |